Kahvenizi sade mi, orta mı yoksa şekerli mi içiyorsunuz?

Ben sade ya da orta içenlerdenim. Şekerli kahve içemiyorum, midem bulanıyor.
Peki siz kahvenizi nasıl içiyorsunuz?
Kahvenizi sade mi, orta mı yoksa şekerli mi içiyorsunuz?
Kahvenizi sade mi, orta mı yoksa şekerli mi içiyorsunuz?
Cevapla