Yeme & İçme Kahvenizi sade mi, orta mı yoksa şekerli mi içiyorsunuz? _betz_ Takip Et FenomenGuru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Ben sade ya da orta içenlerdenim. Şekerli kahve içemiyorum, midem bulanıyor. Peki siz kahvenizi nasıl içiyorsunuz? Kahvenizi sade mi, orta mı yoksa şekerli mi içiyorsunuz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Sade ve şekersiz. 1 0 Yorumla
cyclamenn Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bu tarz fincanları çok beğeniyorum. Afiyetler olsun. Sade alayım mümkünse. 1 1 Yorumla _betz_ +1 yıl Vintage eşyaların çoğunu ben de çok beğeniyorum, daha güzelleri sizin olsun 🙃 Yorumla
BayanOlric Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Sade.Tatlandırıcılar kahvenin tadını bozuyor hemde sağlıklı yanını öldürüyor 1 0 Yorumla
Britneycomesback Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 80% +1 yıl sade ve sadece kahve olsun şeker falan istemem 1 0 Yorumla
padisahinkizi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Sade veya orta. Yanında ikram yoksa orta, varsa sade. 1 0 Yorumla
Perikızı__ Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Orta şekerli ama sınav haftası falansa sade içiyorum 1 0 Yorumla
1asosyal Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 320 cevap paylaştı. Kesinlikle sade ve kaynak kahve içerim. Köpüklü kahve sevmem 1 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Orta alayım ben. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kahve, cay sade icilir. Yoksa oralet latte ice tea givi sekerli cesitler zaten var. 1 0 Yorumla
VENOM_1994 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ben sade içemiyorum midem bulanıyor. Orta ya da şekerli içerim :D 1 0 Yorumla
1itsdivaonlıne Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Türk kahvesi özeliklee şekersiz icilir , yanında çikilita eşliğinde🍫☕️☕️🍫 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Kahvelerin hepsini sade içiyorum 1 0 Yorumla
kimleraldı Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 445 cevap paylaştı. Sade ve her içişim double olur 1 0 Yorumla
DreamGhosters Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Şekerli içerim, ne öyle tatsız tatsız höğk 1 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kahve sevmiyorum ama içersem orta içerim. 1 0 Yorumla
NarsistikPatinaj Takip Et Bilge Yaş: 110 , eic 95% +1 yıl Engliş hom fincanı bu nerde görsem tanırım 0 0 Yorumla
Ali-Rıza Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 477 cevap paylaştı. Sade tabiiki 1 0 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 669 cevap paylaştı. Az şekerli 1 0 Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sade 1 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı. Sade severim.. 1 0 Yorumla
Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. şekerli sevıyorum 1 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Sade 1 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Şekerli 😋 1 0 Yorumla
NiYaZiCaNvErDi Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 376 cevap paylaştı. Sade 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Sade ve şekersiz.
Bu tarz fincanları çok beğeniyorum. Afiyetler olsun. Sade alayım mümkünse.
Vintage eşyaların çoğunu ben de çok beğeniyorum, daha güzelleri sizin olsun 🙃
Sade.
Tatlandırıcılar kahvenin tadını bozuyor hemde sağlıklı yanını öldürüyor
sade ve sadece kahve olsun şeker falan istemem
Sade veya orta. Yanında ikram yoksa orta, varsa sade.
Orta şekerli ama sınav haftası falansa sade içiyorum
Kesinlikle sade ve kaynak kahve içerim. Köpüklü kahve sevmem
Orta alayım ben.
Kahve, cay sade icilir. Yoksa oralet latte ice tea givi sekerli cesitler zaten var.
Ben sade içemiyorum midem bulanıyor.
Orta ya da şekerli içerim :D
Türk kahvesi özeliklee şekersiz icilir , yanında çikilita eşliğinde🍫☕️☕️🍫
Şekerli içiyorum
Kahvelerin hepsini sade içiyorum
Sade ve her içişim double olur
Şekerli içerim, ne öyle tatsız tatsız höğk
Orta severim
Nes olarak. 3in1
Kahve sevmiyorum ama içersem orta içerim.
Sadece
Engliş hom fincanı bu nerde görsem tanırım
Sade tabiiki
Orta güzel...
Sade
Ortaciyim ☺️
ortaaa
Az şekerli
Sade
Bende sade severim ama türk kahvesi çekilmiş
Orta seviyorum.
Sade severim..
Orta
şekerli sevıyorum
Sade
Orta şekerli.
Orta şekerli
Sade
Sade içerim
orta
Şekerli 😋
Orta
sadeee
Orta şekerli içerim
Orta içiyorum.
Saee
Sade
Sade
Yapcanmı
Orta şekerli severim