Keşfet

Tüm Sorular

Yeni amiral gemisi telefon önerileri neler, iOS mu Android mi tercih etmeli?

iOS veya Android olabilir Amiral gemisi telefonlarından
Cevapla 1 0

Kemoterapi görüyorum saçım için ne yapabilirim?

1 yıla yakındır kemoterapi alıyorum ve 2. kez saçlarımı sıfıra vurmak zorunda kaldım uzamıştı aslında 6 ay içinde ama eklenen kemoterapi ilacımdan dolayı 2 gün içinde tamamen döküldü bir anda ve ben de sıfıra vurmak...
Cevapla 3 7

Aklınızdan çıkmayan bir şarkı var mı?

Selamünaleyküm, çıkmıyor şu beyinden bu şarkı.. Resmen kendi kendine çalıyor https://www.youtube.com/embed/rVN1B-tUpgs #sessizlerinsesi
Cevapla 16 23

Can sıkıldıkça sarı sitede ilan bakmak erkekliğin şanından mıdır?

Arabalara bakıp ilanlara teklif vermek falan dksnms
Cevapla 1 11

Protez saç ya da peruk kullanan erkekler hakkında gerçekten ne düşünüyorsunuz?

Protez saç peruk kullananlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Mesela tanıştığınız bir erkeğin saçının protez olduğunu öğrenseniz ne düşünürdünüz?
Cevapla 5 0

Depresonalizasyon sonrası kopuk geçen zamanı ve anıları nasıl toparlarız?

Kendini ve çevreni sorguladığın dönemden sonra her şeyin normale döndüğünü hissettiğin noktaya geldiğinde, o dönemden öncesi ve şimdi bulunduğun zaman arasında kalan kopukluğu nasıl birbirine bağlarsın. Tam anlatamadım...
Cevapla 1 3

İnsan en çok hangi konuda kendine yalan söyler?

Selamünaleyküm, bir insan kendini en çok "O"Olumlama" yaparken kandırıyor olabilir mi? Ben değerliuiö, ben yeterliyim ben iyiyim bunlar bir kandırmacadan ibaret olabilir mi? Şu yaşadığımız dünyaya bir bakın bu dünyada...
Cevapla 15 20
Cevapla 10 33

Sizi mutlu eden ve rahatlatan şeyler var mı?

https://youtu.be/GfoX7K8JzFc?si=kEFtVprGxaJ4UaD6 Yağmur altında ıslanmak çay içmek bana iyi geliyor..✨
Cevapla 16 12
Cevapla 4 14

Galatasaray'a Liverpool mu, Tottenham mı gelmeli?

Yarın 14.00'da Şampiyonlar Ligi son 16 turu için kura çekilişi yapılacak. Galatasaray'a ya Liverpool ya da Tottenham gelecek. Siz hangisinin gelmesini istiyorsunuz?
Cevapla 6 3

Göğüs ucu piercingi?

Sizce hoş mu duruyor yoksa kötü mü deneyim bir de pişman olur muyum yaptırsam
Cevapla 4 29

Cilt bakımı yapmak kendine saygı göstergesi midir?

Selamünaleyküm, şu an uyumam gerek ama hâlâ ayaktayım 💃🤸🏻‍♀️. Cilt bakımı yapmak kendine saygı göstergesi midir? #sessizlerinsesi
Cevapla 17 11

Vatanınıza bağlı bireyler misiniz?

Ülkem için her şeyi yaparım diyor musunuz? Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır, Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır!
Cevapla 9 12

3 senelik ilişkimi unuttum 6 aylık flörtü unutamadım?

Neden aklımdan çıkmıyor bırakıp gidiyordum bazen yine barışırdık başkasını bulmuş gibi görünüyor ben neden unutamadım
Cevapla 2 5

İleriyi göremediğimde ne yapmalıyım, dua etmek ve akışa bırakmak yetmiyorsa hangi mantıklı yolu seçmeliyim?

İleriyi kestiremediğiniz zaman ne yaparsınız? Sanki dua etmek ya da akışa bırakmakla olmuyor gibi :(
Cevapla 1 1

şu an hangi şarkıyı dinliyosunuz?

Bi efkar bastı beni https://www.youtube.com/embed/hQDfexS9n5s
Cevapla 8 5

Sizce profil fotosunu bana mı gizlemiş? yani numaramı silmemiş ama profil fotosunu mu gizlemiş oluyor bana?

Beni WhatsApp'tan engellemişti ama profil fotosu görünüyordu. Dün profil fotosu da gitti. Sonra annemden kaydedip baktım profil fotosu herkese açık annemde görünüyor.
Cevapla 1 2

En son ne zaman kokoreç yediniz, memnun kaldınız mı?

En son ne zaman kokoreç yediniz, memnun kaldınız mı? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Cevapla 35 16

Merak ettiğim bir şey var. Hatta aranızda hukukçu öğrenci, mezun memur varsa iyi olur. Dalga geçmeden cevap verin olur mu?

Sorum şu: Hükümeti desteklemeyen, oy vermeyen ve sosyal medyada da ekonomik krizden, işsizlikten, çözüm sürecinden memnun olmayan vatandaşlar özel sektörde de işe giremesin diye hükümet tarafından bir kodla işaretlenerek...
Cevapla 1 2

Botoks ve dolgu yüzü büyük gösterir mi?

Yüzüm çocuksu duruyor ama alın çizgilerim var 6. sınıftan beri yani kırışıklık değil ama iz sanırım geçmesi için botoks yaptıracağım bir de nazobial çizgiye yaptıracağım oluşmasını engellemek için ve bir de göz altına...
Cevapla 7 1

Sevilmek sevmek evlenmek istiyorum. Her gün dua ediyorum. Hüngür hüngür ağlıyorum olmuyor. Sizce neden?

Ağlama sebebim tamamen içimin dolmasından kaynaklı. Tutamıyorum. Allah en iyisini en güzelini biliyordur tabii ki. Sadece hiç bunu yaşayıp evlenen oldu mu?
Cevapla 5 20
Cevapla 5 12

Turkiyede insanlarda potansiyel var ama kullanmıyorlar gibi geliyor. Sizce?

Mesela biriyle konuşurken kendini geliştirmemiş birisi gibidir ama onun aslında potansiyeli olduğunu hissedersin sadece eğitim sorunu var ülkede bence. Sizce?
Cevapla 2 3

Kimse beni gerçekten sevmeyecek gibi hissediyorum?

Belki açılabilir , arzulayabilir ama gerçekten sevecek biri yok gibi biraz Mahpeyker gibi hissediyorum en ufak ilgi görsem hemen yumuşuyorum, kin tutamıyorum
Cevapla 3 8

26 yaş bir şeyler için başlangıç olabilir mi?

Hep bir potansiyelim var ama kullanamadım. Tembellik üstüme yapıştı yıllarca. Entelektüel olarak olsun, maddi manevi olsun gelişmek ilerlemek güçlenmek istiyorum. Değişim için geç mi sizce?
Cevapla 4 2

Sizin de alısveris sepetiniz alamayacagınız ürünlerle dolu mu?

Zaman zaman shein'de kıyafet avına çıkıyorum 🤗 çok güzel şeyler ekliyorum sepete, 3 5 tane ürün değil 25 tane ürün ekledim mesela kıyafet aksesuar mutfak ürünleri falan. fiyatını bir kenara bırakıyorum, her şey bedava...
Cevapla 9 14

Merhaba bir kişiye mesaj atıcaksınız ama ne yazmanız gerek bilmiyorsunuz ne yaparsınız?

Ya kısaca söyle bir kişi ile sohbet başlatacaksın ama merhaba selam yazınca gelen de cevap verilmez dikkat çekmek için napmak lazım lütfen kızlar ve erkekler şeffaf olun
Cevapla 4 0

her şey boş yalan sahte gelmesi bana neden?

Neden böyle hissediyorum sizce evliyim çok yalnızım benim tarafımdan bile kimse yok arayan soran kör gözlerim mi açılıyor açıldıkça gerçekleri insanların boş yalan çıkarcı bencil meğerse olduklarını gördükçe soğudum böyle...
Cevapla 1 12

Delice sevmek, özgür hissetmek ve en sevdiğin anılardan mutlu olmak tercih mi?

Ölüdeniz'in arka tarafında gizli koy var. Motorla bittikten sonra 15-20 dakika yürüyorum orman içinde. Tatlı tatlı esen bir rüzgarda yol boyu deniz manzarası muhteşem görünüyor. Bazen çılgınlık heyecan olsun diye oradaki...
Cevapla 3 1

Hayırlı geceler sahurda neler var menüde?

Benimki lavuk çorbası, herkesi beklerim
Cevapla 5 3

Hiçbir kadına ah ettirdiniz mi?

Ben çok ah ettim Gönlümün kırılan her parçası, uykularından çalsın, dilerim ki bende yarım bıraktığın her ne varsa, sende koca bir boşluğa dönüşsün
Cevapla 4 5

Selam ve merhaba vb mesajlara dönüyor musunuz?

Eğer 19 yaşında değilseniz bu tarz mesajlar atmazsınız. Söylemek istediğinizi yazarsınız doğrudan. Asıl sormak istediğinizi ilk başta sorabilecek yaştasınız diye düşünüyorum. Kimsenin upuzun bir vakti yok. Günün 10...
Cevapla 3 7

Motorculara soru?

Sınavınız nasıldı, zorlandığınız yerler nelerdi ve neler tavsiye edersiniz?
Cevapla 0 7

7 yıllık ilişkimde sevgilimden soğudum ama ayrılamıyorum, ne yapmalıyım?

7 yıllık ilişkim var ailesi baskı yapıyor evlenin diye. Sorun şu ki ben onu ailemle tanıştıracak kadar olgun evlenecek kadar güven veren birisi olarak göremiyorum. Son zamanlarda onun da bana sevgisi var mı yok mu emin...
Cevapla 3 6

Amedspor nereninn takimi?

Sürekli sosyal medyada görüyorum nerenin takımı? Fener Galatayla da oynamıyor
Cevapla 5 7

Dünya bir simülasyon mu?

Eğer bir tanrı varsa zaten simülasyondur.
Cevapla 1 1

Namazda şüphe ve vesvese?

Öncelikle selamün aleyküm hayırlı ramazanlar ben 20 yaşındayım Allah'a şükür elimden geldiğince 5 vakit namazımı kılmaya çalışıyorum bazı şeyleri yeni yeni öğreniyorum ama son zamanlarda bir vesvese bir şüphe gelmeye...
Cevapla 3 3
Cevapla 2 1

Erkeklerin en sevmediği kadın tipini açıklıyorum bakar misinjz?

Esmer Ağır başlı Popüler olmayan çok parlamayan herkes tarafından kabul görmeyen Derin, yüzeysel olmayan Aklı selim Hanımefendi Bu özelliklerin tersini düşünün. Hah işte o en sevdikleri tip. 😁 Taptıkları tip.
Cevapla 3 4

Alışmak, huya mı suya mı mümkün?

İnsan şekle mi alışır kıvama mı karaktere mi alışır yüze mi düzene mi alışır karmaşaya mı savaşa mı barışa mı griye mi siyahla beyaz mı? Alışılan o şey nedir?
Cevapla 4 1

Normal mi şişlik gibi değil çok?

Merhaba arkadaşlar doktora gittim acile gribim boynumda çok belli değil dokununca hafif sert gibi şişlik gibi mi desen bir şey var doktor dokundu yüzeysel gibi dedi usg ye gideceğim anca dokununca azıcık sanki ciltten...
Cevapla 5 12
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨