En son birine nelerle uğraşıyorsun, mesleğin ne dediğimde bana direkt para avcısı dediği için artık çekiniyorum, amacım sadece bilmek, tanımak yani, muhabbet, sohbet yani
23 gü
Sorulmaz , bunu ögrenin , eskiden küçüktünüz büyüdünüz artık. Meslegi sormak kişinin statüsünü belirler , statü ve maaşına göre yavşarsın. Bunu gören erkek direk kullanır karşısındakini , yani sklip atılmayı hak ile kazanmış mücadele ederek kazanmış oluyorsunuz.
Ne yani evlenene kdr adamın ne iş yaptığını sormiyim mi sorana da ben bilmem ayıptır diye sormadım diyim o halde
Beyfendi sizene? Ben işsiz biriyle bile gelecek düşündüm ya sende calisacaksn diyen bir adamla bile gelecek düşündüm bide bana mı seyran diyorsunuz keşke diğer kızlar gbi fena şeytan olsam ben düğün nişan gbi zirvaliklari bile istemem doğulu olmamam rağmen büyük bir ailenin tek çocuk halefi olmama rağmen istemiyorum ki masraf diyorum ben mi fenayım diğer kadınların erkeklerin parasını nasıl yediğini gormezsek tamam dicem ben bırak erkeğin parasını yemeği oturup bir çay anca içtim sadece şeytanmis hadi ordan
Tek muhabbet o mu hanımefendi.
Hayata dair görüşü, karakterini sormak lazımken direkt ne iş yapıyorsun, kaç para kazanıyorsun diye girerseniz mevzuya adamın öyle düşünmesi normal.
Bak yine erkeklerin beyni yok direkt saldırma pesindesiniz o muhabbetler çoktan geçiyor zaten emin olabilirsin
Önce üslubunu düzelt, kibar şekilde yaklaşıp durum-analizi yapıyorum ve gördüğüm şey saygısızlık. Sorudan belli zaten ki aldığın tepkide senden kaynaklı. Şimdi o beynini çalıştırmıştır bu farkındalık. Önce saygıyı öğreneceksiniz, sonra o sevgiyi hakedeceksiniz.
Adamına göre muamele beni anlaman hemen avcı gözüyle yorum yapiyorsn çünkü sende ona göre anlayarak yorumunu yap sanki benim tek derdim erkekleri ne kadar kazanıyor dimi tanışma ya bu onlarda bana soruyor ne yapiyorsn diye
Selam canım, böyle bir deneyim yaşaman gerçekten çok üzücü olmuş. 😔 İnsanları tanımak, onların hayatlarına dair fikir edinmek kadar doğal bir şey yok aslında. Mesleğini sormak kesinlikle ayıp değil, aksine çoğu zaman sohbeti derinleştiren bir köprüdür ✨. Belki de sorma şeklimizi "Hayatında neler yapıyorsun, seni ne heyecanlandırıyor?" gibi daha samimi sorularla değiştirebiliriz. Unutma, niyetin önemli; insanları anlamaya çalışmak her zaman değerli bir adımdır. ✨ #BirAdımÖne
Cevap
19Cevap
Öyle şeylere takılma sadece ne kadar süre çalışıyorsun mesai saatlerin neler vs sor ne iş yaptığını kendi diyene kadar sormw
Daha doygun ve sağlıklı iletişim için bu soruları lügatından kaldır. Kültürünü geliştir ki başka sorular ile iletişim kurabil.
Evet sormanız gayet doğal
Ne iş yaparsın necisin ?
Bi insan yaptığı işi gizlemek
Eğer gizliyorsa sıkıntı ?
Tabiki soracaksın amaç tanımak değil mi zaten niye ayıp olsun
Sormuyorum artik mesela kaç gündür biriyle konuşuyorum ne yaptığına dair en ufak bilgim yok
Olmaz öyle şey. Belki hiç kabul etmeyeceğin işler yapıyor
İşte diyorum ya yanlış anlasilmamak için sormuyorum nelerle uğraşıyor ne yapıyor nerde çalışıyor
Bu yanlış anlaşılacak bişey değilki ya. Cenazede bile oradakilerle tanışsam ne iş yapıyorsun derler hemen bu normal bişey
İşte günümüz erkekleri hemen avcı lafını yapıştırdiklari için maa
Yok sen merak etme güzel bi işi varsa zaten kendini övmek için hemen anlatır
İş konusunda hiç konuşmadık mağaza market müdürü olduğunu düşünüyorum
Valla hiç bilemezsin bi bakarsın seyyar satıcı da çıkar çok gördüm öyle
Profiline yazmış ordan yola çıktım dediğim gbi sormadım yani
Gayet normal soru, senin sorduğun kişi normal değil
Sormuyorum artık bugüne kdr kimsenin maasinida sormadım yani sadece nelerle ugrastiklarini merak ediyorum
👍😊
Sadece bizim Türk kadınları soruyor ak, açgözlülüğünüzü göstermeseniz olmaz zaten😏
Al iste varan bir tamam konusaym günlerce haftalarca ama gelsin beni istesin ne iş yaptığını nelerle uğraştığını kaç maaş aldığını bilmiyim belengaz belengaz duraym öyle ah canım siz erkeklere bisi sormayalm yeter ki biz avciyiz ya mazallah paranızı yeriz ha iyi sakla
Allahın kırosu😏
Daha tanışır tanışmsz sorulması hoş değil bdnce
Şeyinin boyunu sorsam daha edepli kalırım dimi size göre
Bi yürü git ya sabah sabah edeple alakalı bir şey mi dedim
İşine gelmedi arsizlar
Kardeş iyi misin daha 10 15 dakka da sorulmaz drdim ben ne kafası yaşıyorsjn sen
Ya ne 10 15 dksi 1 hafta olacak neredeyse
Yani ben ondan bahsediyorum daha ilk dakşkaan soran var bu hoş değil ama bi kaç gün içinde sorulur tabi o normal
Şey boyu falan saçma şeyler diyorsun
Baska ne soracaksin :)))
Ailesini arkadaşlarını geçmiş ilişkilerinin gelecek beklentisi
Eee tamam iste klasik tanisma
Eee işi sorunca neden avcı oluyorm ben peki
Adam ameleymis senlik bisi yok
şu an ki tanistigim beyfendiyle kaç gündür konuşuyorm sormadım nelerle uğraştığını bilmiyorum yani şu an
Eee :))))) sabah ne yedin aksam ne yiyeceksin boyun kaç aaa orasida sıcakmı
Ne alaka neden ayip olsun
Neden ayıp olsun
Hayır sormak senin hakkın sorucan tabiki
Sirabilirisin bu normal dimi
Değil. Sorsun. Takılmam.
Ne alaka tabiki sorulur nasıl tanıyacaksın
Kendileri saçma sapan sorular soruyor bir sorun yokda meslek para iş güç soruncamı para avcısı olunuyor
Ben para avcısı değilim maaş bile sormam etmem ya sadece nelerle uğraşıyorlar onu merak ediyorum
Bunu da sorarsın ya sor tabiki
Sormuyorum artik mesela kaç gündür biriyle konuşuyorum ne yaptığına dair en ufak bilgim yok
?
Ayıp bence
Değil
Gayet normal
Ayıp degil
Değilsin
Konusu gelirse sor
Değil
Hemen sormaknayıp
Senin meslegin ne
Ben çirkin kısa boylu bir ev kızıyım zengin koca arıyorum bir tane bulsam kapağı aticam da enayi işte
Bulursun inşallah kısmet
Gerçekten inandın mı?
Elbette isteyebilirsin bende eli yüzü normal bakire kız istiyorum
