Üniversite okumak mı yoksa direkt çalışmak mı mantıklı, iş ve yurt dışı için diploma şart mı?

Evet malum sınav geldi çattı... Ve hiçbir şey bilmiyorum. Hedefimde İÜ İşletme var ancak tutturamayacağımdan %100 eminim. Asıl sorum şu. Zaten bu bölüm ve üniversiteler bu kadar düşüşteyken, bu kadar gereksiz görülüyorken üniversiteye gitmemek veya geç başlamak bir sorun teşkil eder mi? Çalışmak istediğim alanda iş bulamaz mıyım? Yurt dışında iş bulamaz mıyım? Madem üniversite mezunları iş bulamıyor çok acı çekiyor, pişman oluyor biz ne s2me YKS'yi dert ediyoruz bu kadar? Ayrıca her şeyi geçtim mezun olana kadar 22 yaşında oluyoruz. O zamana kadar işi öğrenip sektöre dalarım zaten la niye mezuniyeti bekliyor bu insanlar? Ya da daha bölümü bitirmemiş olan adam okurken nasıl sektöre girip işi öğrenecek ki? İşe almıyorlar, staj imkanı yok diye ağlıyor herkes. Beni aydınlatırsanız, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim artık kafayı yemek üzereyim.

Üniversite okumak mı yoksa direkt çalışmak mı mantıklı, iş ve yurt dışı için diploma şart mı?
Cevapla