Ani bir kayıp sonrası sevgilim benden ayrıldı, bu kader mi yoksa şanssızlık mı?

3.5 aydır şahane giden bi ilişkim vardı ikimiz de 27 yaşındayız ciddi düşünüyorduk her şey peri masalı gibiydi tam istediğim gibi biriydi ailesi il dışında yaşıyor biz ayrı ayrı başka şehirlerde yaşıyoruz ikimiz de hastanede çalışıyoruz bi gün annesinin ani vefat haberiyle yıkıldık hasta falan değildi gençti kalp krizinden vefat etti yaklaşık 12 gün oldu bugün benden ayrılacağını söyledi babasının yanına memlekete dönmeye karar vermiş bu ili de beni de her şeyi bitirdiğini söyledi bu süreçte hep destek olmaya çalıştım taziyeye istemediği için gidemedim ama çok söyledim geleyim diye kendi istemedi her gün aradım mesajlar attım yanındayım diye pek sağlıklı düşündüğü söylenemez şu an dünyam yıkıldı hayatım bitti bi ilişki yaşayamam falan diyor ama benim bi beklentim yok ki ondan iyi zamanında herkes yanında olur ben şimdi de olmak istiyorum bırakmak istemiyorum onu memleketi ile yaşadığımız şehir 4 saat ortalama ben uzak mesafe ilişkisine kabulüm şimdi ayrılsak bile ben onu nasıl bırakayım o acıyla bırakamam kahroluyorum

Ani bir kayıp sonrası sevgilim benden ayrıldı, bu kader mi yoksa şanssızlık mı?
Cevapla