Çalıştığım yerdeki herkes benden tiksiniyormuş kendimi utanç buluyorum ne yapıcam :(?

Lise öğrencisiyim Bi tekstil firmasında stajyerim dün dalin sıkıp gittim abla dedi ki güzel korkuyorsun bugün diğer sıktığın neyse bi daha kullanma dedi kötü falan dedi bugün de iki ablayla iş yapıyoruz biri yine dedi sen ne sıktın yine çok kötü kokuyorsun bi şey sıkmadım saçımdan geliyor olabilr dedim sonra saçımı kokladı aaa dedi saçın kokuyor gerçekten sonra açılmaya başladılar ter koktuğumu düşünmüşler hatta daha bugün bi abi demiş kötü koktuğumu hatta tüm herkes şikayetçiymiş sonra yok burnumuzun direğini kırdın şöyle böyle konuşmaya başladılar hayatımda ilk defa böyle Bi şey yaşıyorum pis biri değilim her gün duşumu alır aynı kıyafeti tekrar giymem Hani onlar da farkındadır ama şöyle düşündüm de 6 aydır oradayım herkes gayet iyi benimle insanlarla aram iyi bunlar yeni söylüyor bana herkes benden tiksiniyormuş üzüldüm açıkçası güzel korkularımı sürer makyajımı yapar süslenir giderim saçımdaki fön sütü kötüymüş ben ironisine falan diyo sandım sonra müjde verir gibi abiye gitti x in koku sorununu buldum fön sütüymüş dedi sonra abi bana saçlarını kesicem dedi belki size eften püften gelcek ama ben çok kötü hissediyorum kendimi :(

Çalıştığım yerdeki herkes benden tiksiniyormuş kendimi utanç buluyorum ne yapıcam :(?
Cevapla