İşyerindeki insanlardan utanıyorum bunu aşmak için ne yapmalıyım?

İş yerinde 2. Haftam. Ortama alıştım ama insanlardan çok utanıyorum. Benimle konuşmaya vs çalışıyorlar ama ben hep işimle ilgileniyorum. Başlarda konuştum beni sevdiler ama sürekli sohbete dahil ettikçe kaçıyorum. Aynı masada oturuyoruz 4 lü şekilde bi de. 2. Haftada utanmam normal mi? Bunu aşmak için ne yapmalıyım.

İşyerindeki insanlardan utanıyorum bunu aşmak için ne yapmalıyım?
Cevapla