Özgüvensiz ve sessiz biri olduğum için iş yerin de herkes beni eziyor. Ne yapıcam?

Elim de degil kendimi bildim bileli ailemden siddet ve baski goruyorum. Yasitlarimdan zorbalik gordum. Antidepresan kullaniyorum ama daha da bagimli oldum. Hemsireyim ve herkes uzerime geliyor mobing gibi bir sey dayanamiyorum artik. Inth etmeyi dusunuyorum. Hic mutlu degilim
Özgüvensiz ve sessiz biri olduğum için iş yerin de herkes beni eziyor. Ne yapıcam?
Cevapla