İş yerinde sevilmiyorum herkes kötü davranıyor, ne yapmalıyım?

MC donalsta çalışıyorum 10 gün oldu ilk gün güzel davrandılar sonraki günler hızlı ol çabuk ol diğer personeller emir veriyor onu yap bunu yap diyor müdür terör ettiriyor ben işimi yapıyorum sol bacağım biraz aksıyor bana koş hızlı ol diyorlar dün pasta kesildi kimse al buda senin demedi ben hayatımda böyle bişey hiç görmedim kendileri hep sigara molaya çıkıyor arazi oluyor mutfakta tek kalıyorum bağırıp çağırıyorlar yemek puanım geçmiş bilmiyordum personel geldi önünden hamburgeri aldı puanın yetmiyor dedi şaka gibi lisans mezunuyum insana çok koyuyor Allah ıslah etsin inşallah
İş yerinde sevilmiyorum herkes kötü davranıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla