İş yerinde bana iyi davranmıyorlar. Ne yapmalıyım, işten çıksam mı?

İş yerinde çok sorun yaşıyorum haftasonları çalışıyorum öğrenciyim ve ihtiyacım var ama aşırı yoruluyorum ve bana da çok iyi davranmiyorlar ne yapmalıyım
İş yerinde bana iyi davranmıyorlar. Ne yapmalıyım, işten çıksam mı?
Cevapla