maaşı tatmin etmiyor, farkettim ki çocuklar bana göre değil istifa ediyorum hazirana kadar dayanacaksın diyorlar ne yapacağımı şaşırdım aşırı mutsuzum. önceden de sevmediğim bi işte çalışmıştım psikolojim mahvolmuştu yine aynısı oluyor acayip mutsuzum anlatamam
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kreş anaokulunda falan mı çalışıyon kanki bende bir sene zorunlu staj yapmıştım psikolojim bozulmuştu günleri sayıyordum Allah yardımcın olsun bugünler geçecek merak etme
okul öncesi ve sınıfımda bir tane otizmli çocuk var o başlı başına bir iş zaten. psikolojim bok yolunda ben mutlu biriyim babam da dayanamıyor halime çok mutsuzsun yapma etme falan ama olmuyor abi günüm orada geçiyor benim
Onlarin hazirana kadar dayanacaksin demesi neden bagliyor seni? Bi sozlesmemi yaptin buna dair? Yapmadinsa, mutsuzsan kimseyi dinleme
sigorta yaptım sana ilk defa sigorta girişim yapıldı geçen ay. işte diyor ki bunun bi bedeli olacak tazminat ödersin, cvne kötü şeyler yazılır meb’de çalıştı bi ay sonra çıktı falan diye. öğrenciler aşırı şımarık bi de herkes haftada bir kez nöbetçi oluyor ben haftada 2 kez oluyorum enayi gibi hissediyorum. hazirana kadar dayanıcaksın benim öğretmenim yok seni sınıf öğretmeni olarak tanıttım velilere ne dicem diyor ne yapacağımı şaşırdım tek bildiğim aşırı mutsuz olduğum
Senin cvnde ne yazdiginin emin ol onemi yok, mutsuz sekikde verimli olmayacagin kesin. Bunu yonetimin daha iyi bilmesi gerekir. Hukuken bir daniş bir problem yoksa ayril derim
gerçekten. bir de mutsuzken vakit hiç geçmiyor ilk hafta çok güzeldi su gibi geçiyordu aaa nasıl da hızlı geçiyor diyordum ama şimdi berbat bi şekilde geçmiyor asla vakit. istifa edeyim tekrar konuşayım dimi çünkü ben böyle aşırı mutsuzum içimde hep bir ağrı hakim
Aynen et, cunku mutsuz oldugumuz seyleri yapmaya devam edince, daha sonra bu yaptigimiz zorunlu alişkanlik haline donusur, ve kendi kendimize psikolojik baski yapmis oluruz, ve bu kaliplastiginda belkide konuyla ilgli mutlu olmak cok uzak bir kavram haline gelir.
doğru söylüyorsun. ben kendimi çocuklar açısından çok geliştirdim çocuk gelişimi mezunuyum okul öncesi okullarında 3. yılıma girdim çalışıyorum ama bakıyorum ki hiç sevemiyorum sadece rol yapıyorum. örneğin video çekiyoruz velilere atmak için galerimden hemen siliyorum onları asla görmek istemiyorum nefret ediyorum resmen. kendimi iyi yetiştiremedim bu işten çıktıktan sonra ne yapıcam o da ayrı bir terane of
Anlattigindan anladigim su oncelikle kendi icinde kendini kesfetmelisin, yani neyi sevdigine ve neyin seni mutlu ettigine karar vermelisin. Ondan sonra ne is yapacaginada karar verirsin. Zaten su an yaptigin isi sevmemen normal cunku cocuklar icin degil veliler icin bir sey yapiliyor, bulundugun yerin havasi ticarethane havasinda, ve bu enerji de sana iyi gelmiyor kesinlikle. Bence senin kendine zaman vermen lazim sonra diger isin ne olacak ona karar verirsin zaten
hiçbir şey sevmiyorum hiçbir şey hoşuma gitmiyor şu an. çocukları severim zannediyordum meğer sese tahammül edemiyormuşum ben ne çocuk sevmesi ya. ben açık açık dedim ki kendimi üzmeyi sevmiyorum mutsuz olmayı sevmiyorum çıkmak istiyorum. burdaki çocukların hakkına girmeyi göze alıyorsun yani kendi mutluluğun için falan diyor işlerin rast gitmez haklarına girersen diyor. diyor da diyor abi ya beni konuşturmuyor zaten hep kendi haklı
Şunu asla unutma en büyük ve önemli hak kendi hakkin kendine zulmetmekten daha buyuk bir aci olamaz. Ve bence bunun hesabi cok agirdir. Karsindaki kisi kendi menfaati derdinde bence. Ya ucuza yerine yenisini bulamaz, ya da farkli hesaplari vardir. Sen cocuklari sevmiyor degilsin bence ama onlarla ilgilenmeyi, egitmeyi, ya da sorumluluklarini almayi sevmiyorsundur.
ya o kadar korkuyorum ki günün birinde çocuğum olur da onu da sevmezsem diye. düşündükçe düşünüyorum bir şeyleri o kadar mutsuzum ki. bu hafta cuma günü yine konuşacağım sanırım ben yapamıyorum çok mutsuzum kendime gelemiyorum dicem ama ondan sonra evde boş boş oturmak da istemiyorum bir iş bulmam lazım ama ne işi? ben çocuk gelişimi olarak ilerledim şimdi işsiz kaldım para biriktirmeyi düşünüyordum aileme de yük olmak istemiyorum işler iyice karışacak. neyse ki ailem çık diyor mutsuzluğuma onlar da dayanamıyor. istifa ederken kullanmamı önerdiğin bir cümle var mı daha ikna edici olabilecek? ben ilk konuşmamda gayet de açık açık belirttim kendimi araya ne bi bahane ne bi yalan atmadım ama istifa edemedim
Iş bulmak daha sonra dusunecegin bir konu.
Bence en guzel cumle su olacaktir
Kurum sartlarinin uzerimde olusturdugu mutsuzluk ve psikolojik baski ve rahatsizlik hissetmem gorevimi basarili sekilde yurutmeme engel olmaktadir, bu yuzden de cocuklara faydam olamayacagi icin, kendimi iyilestirmemde gerektiginden dolayi istifa ediyorum
kurum sahibi tanıdık biri bu yüzden bu tarz bir şey diyemem sanırım ama kendimin psikolojik rahatsızlığımdan söz edicem. mutsuzluğumdan bahsedicem
Sahibinin ne dusundugunun onemi yok, kendin ol, cesur ol, dilekceni birak ve ayril. Baskasinin ne dedigi ya da istedigi onemli degil, senin kendinin ne istedigi onemli. Ve bundan asla taviz verme
Ne kadar süredir orada çalışıyorsun?
1.5 ay oldu insanlar trip atıyorlar bana sanki ben naz çekme makinesiyim. maaşı da berbat yarım asgari veriyor çıkmak istiyorum çıkamıyorum
Zaten 2 ay deneme süreci, neden çıkamıycaksın. Bende sandım yıllarca çalışıyorsunda tazminat alıcaksın diye. Bırak istifa dilekceni masanın üstüne isteyen kabul etsin istemeyen... yerse yesin. Zorla istifa kabul etmeme gibi saçmalıkmı olur.
Kimse senden beş kuruş talep edemez, tam tersine sana öyle konuştuğu için hakkında şikayetci ol. Görsün... nikahını tersten.
2 ay sonra alışıcaksın diyor ama ben çocuk görmeye bile tahammül edemiyorum şu anda. güzel bir dille istifa edicem gerçekten bir de erkek arkadaşımla da aram bozuk x2 dertleniyorum okulda hiç mutlu değilim o etkiliyor seni okul bahane falan diyor bana. inşallah çıkabilirim gerçekten istemiyorum çocuklu işlere tövbe ettim
Erkek arkadaşın yanında olmayıp okul bahane diyorsa öyle erkek arkadaşada ben...
ay yok istifa edicem ya oradaki müdire diyor erkek arkadaşınla aran bozuk olduğu için mutsuzsun iş seni etkilemiyor gayet güzel beceriyorsun okul işini diyor. yav he he ya offff ne yapacağım bilmiyorum
Ne iş yapıyorsun
anaokulu öğretmenliği
Özel o zaman
evet
İstiyorlarki bedavaya çalışsınlar
yarım asgari veriyor bana üstelik 2 yıllık geçmişim var referans da hazır ama köleyi buldu yarım asgariye çalıştırcak
Bas istifayı
bastım kabul etmedi öğretmensiz kalırmış hazirana kadar dayanmam lazımmış
Etmez ise etmesin sen gitme işe şikayet et
yine kalktım gidiyorum ağlamak istiyorum sadece
Az sabır edip başka iş bulacaksın
ama istifamı kabul etmiyor hazirana kadar dayanıcaksın diyor kim dayansın hazirana kadar ya
Gitme aksat işi