Arkadaşlar konu birazcik uzun, sizce yanlis mi düşünüyorum?

İşyerinde 2 yıldır birlikte çalıştığım biri var. İlk geldiğinde işi ona ben öğrettim ve sonrasında başka bir bölüm de mesul müdür oldu. Daha sonra da, geçen hafta artık genel koordinatör yardımcısı gibi oldu. Bizim koordinatör çıktıktan sonra ona demişler sen idare et. Artık o da genel koordinatör gibi birisi ve benim de üstümde. Bunun için ekstra ücret de alacakmış. Bunu dün Abisinden öğrendim. Ben onun genel koordinatör yerine bakacağını vs bilmiyordum ve geçen gün bir grup açtı. Orada toplantı vs yaptığını, muhasebenin şöyle yapmasını, sağlık kısmının yapması gerekenleri, kahvaltı vs olayını anlattı grupta kibarca tabi. Sonra ben gruptan ayrıldım ve onunla tartıştık. O da abisi de ve herkes benim onu kıskandığı mı düşünüyor. Oysa öyle değil. Kız bu yetkiyle gelip benden hesap soramaz. O benim üstüme olamaz. daha dün birşeyler öğrettiğini insan gelip bugün benden hesap sorup ezmeye kalkamaz. Bu kendime saygısızlık olur. Kız bu zamana kadar yapmadı böyle bişey ama güvenmiyorum ona. O gece koordinatör aradı, kız sana bişey demedi başkalarına udi o sözler vs. Dedim o grupta bende varsan bana da geliyordur. İnsan ayrı tutar açıkladı. Benim onun öyle bir hak tanındığını vs bilmiyorum, gelmiş grup açmış söylediği yaptığı şeylere bak, saygısızlık dedim kendi kendime. Yoksa ben ona değil, bir üstlerine tartisirdim. Sizce ben yanlış mı düşünüyorum? Kızda beni kıskanıyorum, dostum dediğim insansın demiş ve çok üzülmüş. Böyle düşünmesine de ben kırıldım aslında, o bölüm müdürü olduğunda da ben yanındaydım oysa. İlk ben kutladım. Sizce ben hatalı mı düşünüyorum?
Arkadaşlar konu birazcik uzun, sizce yanlis mi düşünüyorum?
Cevapla