Yorumlarınızı değerlendireceğim biraz uzun ama sorrrrryyyy?

erkek arkadaşım ile 4 hafta önce benim yüzümden ayrıldık biraz saçmalamalarım oldu ama aldatma vs değil. ilk 3 gün falan hiç konuşmadık daha sonrasında ben bir arkadaşımı takip ettikten sonra onun da bir sürü kızı takibe aldığını gördüğümde delirdim ve mesaj attım 3 gün sonunda o da senin profilindeki erkek kim ben sende gördüm sen yaptın ben yapmayacak mıydım falan dediii her neyse hediyeler geri verildi baya şiddetli kavga edildi ve konuşma bitti daha sonrasında ara ara o yazdı ben yazdım nasılsın napıyorsun vs. Ayrıldıktan sonra yok onun olduğu yere kimseleri almam şarkıları falan paylaştı ama kızları da ekliyor :DD Neyse hala ara ara konuşuyoruz dün seni özledim hala kalbim seninle dolu falan dedi gece uyuyorum dedim uyudum ve bu saat oldu yazmadı amacı ne?

Yorumlarınızı değerlendireceğim biraz uzun ama sorrrrryyyy?
Cevapla