Sizce? Olur mu olmaz mı? Biraz uzun ama okuyup yorum yaparsanız sevinirm?

Merhaba. Benim arkadaşlık sitesinden bundan 2 sene önce kadar biriyle arkadaşlık kurup görüştüm. Çok samimi içten diğer erkekler gibi bu zamana kadar bel altı muhabbeti hiç olmadı. Arada sırada bana sarılmak istediğini saçlarımın ne kadar güzel olduğunu ve beni öpmek istediğini söylerdi. Bu arada kaptan. Yurt dışına çıkıyor 3 4 belki 5 aya kadar gelmediği oluyor. Bizim aramız açılmıştı ve biz bir müddet konuşmadık ama hep her defasında ciddi evlilik muhabbetleri açılıyordu. Bende her defasında sen gemiye gitsende biz evlenince seni beklerim diyordum ailem semi yanlız bırakmaz diyordu bana da. Biz ara ara konuşmadık en son tekrar o uygulamayı indirdim numarası vardı ama yazmıyordu. Öyle denk geldi yazdı sorna telefondan devam ettik. İşte böyle gün içinde resimler sohbetler samimi bir halimiz vardı. En sonunda sevgilim dedi bana bende daha ortada ciddi bir şey yok hatta sen uygulamada takılıyorsun dedim oda silelim dedi benden önce direk sildi. Bende sildim uygulamayı. Önceden pek yazmayan adam gün içinde yazıyor iletişimimizde bu yüzden kopmuştu. Sizce bu adam benimle evlilik düşünür mü? Veya düşünüyor mu?
Sizce? Olur mu olmaz mı? Biraz uzun ama okuyup yorum yaparsanız sevinirm?
Cevapla