Nolur okuyup yorum yapar mısınız uzun biraz?

Şimdi bir olay anlatacağım. Objektif bir şekilde yorumlar mısınız? Benim Telegram uygulamasında tanıştığım bir kız arkadaşım vardı. Dostum yani. İşte 3 yıldır falan Telegram'da tanıştığım o kızla 3 yıldır arkadaşlığım var. Telegram'da konuşuyorduk, WhatsApp'ta konuşuyorduk. Her gün konuşuyorduk. Bana mesela ne sıkıntısı olsa anlatıyordu. Bütün her şeyini ben biliyordum. Belki en yakın arkadaşlarından daha çok şey biliyorum. zamanımı ona çok fazla harcadım. Neyse, bu arkadaşım bu yaz tatilinde Van'a tatile gelmeyi düşündü. Ben de Van'da yaşıyorum. Dedi ki hani Van'a geleyim bir hafta senin yanında da kalırım, seni görmüş olurum falan. Bir de Van'da bir kız arkadaşı daha var onun. O kız da Van'da yaşıyor. Ben o kızı uzaktan tanıyordum ama hani hiçbir samimiyetim yoktu. Takipleşiyorduk ama herhangi bir samimiyet yok. Neyse, dedi ki ilk başta önce iki gün onda kalırım. Hani o diğer kızla kalırım. Öbür günlerde sende kalırım. Zaten o kız iki gün sonra falan Van'dan gider dedi, memleketine gider tatile. Dedim tamam canım öyle yapalım falan. bir süre sonra dediki o da benimle beraber kalacak. yani bir hafta benimle beraber kalacak. Sonra biz beraber memlekete gideceğiz. Yani biz üçümüz aynı anda takılalım. Hani ayrı ayrı değil aynı anda takılalım. Neyse tamam onu da kabul ettim. İşte ilk gün geldi biz arkadaşımın arkadaşının evinde kaldık bir gün. Öbür gün de bana geldik. İşte bir gün vakit geçirdik. Şöyle anlatayım bilmiyorum ben mi çok fazla alınganım. Açıkçası çok fazla samimi olduğum o arkadaşımın bana biraz soğuk yaptığını fark ettim. Diğer kıza daha sıcak olduğunu fark ettim. Diğer kızın bilmediği çoğu şeyi ben biliyorum. Hani bu benim zoruma gitti. Diğer kız telefonu o kadar eline almamasına rağmen ona o kadar vakit ayırmamasına rağmen en çok ben ona vakit ayırmama rağmen zor zamanlarında ben ona yardım etmeme rağmen o kızı tercih etti. Böyle daha sıcaktı. Şimdi bak yalan olmasın. Ara ara bana da sarılırdı. Hani şaka falan yapar böyle sarılır. Hiç yapmıyor değil. Yapıyor ama sanki o kıza biraz daha yakın gibiydi. Diğer kızda böyle biraz bir sinsilik var. Ama şöyle söyleyeyim. Diğer kız mesela biz ilk gün kendi o yakın arkadaşımla 3 yıllık arkadaşımla böyle birbirimize şaka yapınca diğer samimi olmadığım kız Dedi ki ben yokken samimi olmuşsun. Hani böyle hemen böyle şaka adı altında bir kıskançlık gösterdi. Ben tabii bir şey demedim. Hani sonra neyse sahile falan gittik. Diğer kızla hani onunla daha çok böyle fotoğraf falan çektirdi. Mesela baktım bir ara şey yaptı. Ben ikisinin arasındaydım. Hani selfie çekmek için. Arkadaşım dedi ki samimi olduğum işte sen şu tarafa geç. Ben ortaya geçeyim. Tamam dedim. Ortaya geçti ve o diğer kıza daha yakın dayanarak böyle fotoğraf çekti. Hani onunla yan yana olmak için yapmış meğer. Neyse bunlar böyle birikti falan. Neyse benim evde kahvaltı yaparken ben bir olayı anlatıyordum diğer kız dediki sıkılınca işaret yaparlarmış misafirlikte agahags dedi. Ben de sıkıldın mı dedim. Yok dedi. Ben de üzüldüm artık gezmelere eşlik edemeyeceğimi söyledim.

Nolur okuyup yorum yapar mısınız uzun biraz?
Cevapla