Bi tık uzun yazdım gibi ama okuyup yorumlar mısınız? Neden böyle?

2,5 yıldır sevgiliyiz. Sevgilimi seviyorum ama çoğu şeyde çelişiyoruz aşırı duygusal biriyim sürekli her tartışmada ağlarım hiç bu kadar bıkmış hissetmemiştim. Seviyorum ama ayrılmak da istiyorum artık küçük şeylere bile tahammül edemiyorum ondan kurtulma isteği var ama ayrılmak da istemiyorum bıktım in. ti. har bile düşündüm şu an yaa o kadar bıktım ortada bişey yok bile ama anlamıyorum neden böyle of

Bi tık uzun yazdım gibi ama okuyup yorumlar mısınız? Neden böyle?
Cevapla