Fikrinizi almak isterim, uzun bir mesele?

Merhaba yaşadığım sıkıntılı bir durumdan bahsetmek istiyorum.. Ben babamı kaybedeli 6 ay oldu. Halam ve kuzenlerim bu hafta bize geldiler kalmaya, cumartesi de konser varmış arkadaşım çağırdı. Babamı kaybettiğimden beri bir yere doğru düzgün gitmedim, hatta okulum bile uzadı devam etmekte zorlandığım için. Konsere gitmek istemiyordum ancak arkadaşım ikna etti, bugünde alışverişe çıkalım dedi evdekilere söyleyince halam 'Babanı kaybedeli ne kadar oldu vah vah hemen unutmuş kardeşimi, gidene yazık sadece. Vefasız evlat' derken kuzenlerimde onu onaylar birkaç cümle söyledi. Halamlarla bu yüzden tartışmak zorunda kaldım ve en sonunda da annemle de kavgalı olduk. Yani alt tarafı bir konser, ben konsere gittim diye babamı unutmuş mu oluyorum? Yani çok sinirlendiğim için fikir almak istedim. Ben mi hayata atılmak icin erken davranıyorum?

Fikrinizi almak isterim, uzun bir mesele?
Cevapla