Keşfet

En İyi Sözler

İnsanların samimiyetine ve sözlerine güvenmiyorum. Bunu nasıl aşabilirim?

Kuran üstüne yemin etmelerine rağmen tövbe haşa inanasım gelmiyor. İnsanlar çok sahte geliyor. Güvenmek istiyorum ama elimde değil. Nasıl aşabilirim?
0|0
Cevapla 4 2
0|1
Cevapla 0 7

Karşınızdaki kişinin kırılmaması için sözlerinize dikkat eder misiniz?

En büyük aptallıkta birine fazla değer vermek belki de
2|5
Cevapla 18 14
25 gü
3|16
Cevapla 29 86
26 gü

Günümüzde kullanılan en klişe sözler, size göre hangileridir?

Sizce son zamanlarda söylenen veya sosyal medyada dolaşan, değerini yitirmiş sözler hangileri?
11|4
Cevapla 23 9
0|1
Cevapla 3 10

Yabancı şarkıların sözlerine dikkat ediyor musunuz arkadaşlar?

Ben etmiyorum genelde bazen kötü şeyler olabiliyor 😅
0|0
Cevapla 2 7

Vicdanım sızlıyor ama başka çarem kalmadı önyargılarınızı katı sözlerinizi duymak için sormuyorum bir fikir belki bir yardım?

2 buçuk sene önce tekir kedi sahiplendim daha doğrusu kardeşim getirdi bende bakarım dedim bebek gibi baktım ona ben açken bile önce onu doyurdum evladım gibi ben yalnız yasiyorum her zaten saldırgandi ele ayağa bir anda...
0|1
Cevapla 5 6
2|1
Cevapla 15 20
5|4
Cevapla 26 10

Sözlerinde sizi en iyi anlatan şarkı hangisi?

Şarkıyı ya da sözlerini bırakabilirsin. Kalbin sende kalsın. 😊
1|1
Cevapla 7 8

Uzak mesafe ilişkisinde bu sözler ne anlama geliyor?

Sevdiğimde uzun süredir uzak mesafe ilişkisi yaşadık ve bitti. Bazı sözleri var ki adeta kalbime ok gibi saplandı bir türlü çözemedim bu yüzden sizlere sormak istedim. Arkadaşlar şu sözler ne anlama geliyor Ben çok yalnız...
0|0
Cevapla 3 3

Sevgili motivasyon sözleri işte :)?

Zafer, zafer benimdir diyebilenindir. Başarı ise “başaracağım” diye başlayarak sonunda “başardım diyenindir. (Mustafa Kemal Atatürk) Kazanma isteği ve başarıya ulaşma arzusu birleşirse kişisel mükemmelliğin kapısını...
0|4
Cevapla 0 2

Burçların ultra ayrılık sözleri efsane bence?

Maksat eğlenmek kimileri çok ciddiye alıyor almayın eğlenmeyi bilmiyorsanız bu benim suçum değil 😉😏
2|2
Cevapla 6 8

Bazen isyan etmekten korkuyorum. Belki sozleriniz iyi gelir?

Yillar oldu aldatilip bosanali. Bir kizim var, onunla bu hayatta yalniziz aslinda. Annem babam sag 2 kardesim var ama hepside kendi hayatlarinda bencil tutumlu insanlar. Babam yine iyidir ama oda nede olsa karsi cins cok...
0|1
Cevapla 3 9

Edebiyat sever misiniz? Hoşunuza giden sözleri yazın?

+Hani yarınlar güzel olurmuş diyorlardı Olric. Bu yaşadığımız gün de dün'ün yarın'ı değil mi? -Kandırıyorlar efendim kandırıyorlar.
0|3
Cevapla 1 8

Seni hiç bırakmicam gibi sözlere verilecek tepki?

yeni bir ilişkiye başlamayı düşünüyorum ama eski sevgilimle gelecek hayalleri kuruyoduk, seni hiç bırakmicam gibi saçma sözler söyledi ve bıraktı. Şimdi yeni ilişkimde bu sözler söylenirse nasıl bi tepki vermeliyim?...
0|0
Cevapla 6 4

Kendinize verdiğiniz sözler?

Kendinize verdiğiniz sözlerden hangisini tutabildiniz , hangilerini tutamadınız? #postmodernpokemon
1|1
Cevapla 4 2

Kendi sözlerine kırıldığın oluyor mu?

Hep insanlar değildir bizi üzen bazen biz kendimize yeteriz
1|2
Cevapla 3 5
0|1
Cevapla 1 4

Bu aralar taktığınız şarkıları alalım herkes isterse sözlerini yoruumlara yazabilir mi?

İlk ben başlıyorum.. Artık şekersiz içmeye başladım kahveyi Az düşünüp çok konuşuyorum babam gibi Yok hayır hiç biri senle alakalı değil Halin hatrın nasıl diye sordun ondan dedim. Şimdi adın parkede...
0|0
Cevapla 3 4

Sevginizi hareketlerinizle mi yoksa sözlerinizle mi göstermeyi tercih edersiniz?

Sevginizi hareketlerinizle mi yoksa sözlerinizle mi göstermeyi tercih edersiniz?
2|3
Cevapla 7 8

Sözleri olmayan müzikleri dinler misiniz?

https://www.youtube.com/embed/mJ_fkw5j-t0 Sözleri olmayan müzikleri besteleri dinler misiniz? En sevdikleriniz nelerdir?
2|3
Cevapla 7 15

En sevdiğiniz şarkının sözlerini yazar mısınız?

Benimki:AHHHHHH GECELER SENSİZ GECELER...
0|2
Cevapla 1 6

Kızlar, Niye verilen sözler yerine getirilmiyor?

Ben dindar biriyim eşimde 6 aylık nişanlılık süresi boyunca konuştuk ben bazı edişelerimi dile getirdim oda dile getirdi hayatımızda haramlar olmicak hep helalden yana olacagızdiye sözleştik özelikle birbirimizi ihmal...
0|0
Cevapla 4

Kadınları tatlı sözler ile ikna etmek mümkün mü?

Herkese selamlarr Tatlı sözler kadınların üzerinde ikna edici özelliği var mı? Ben tam olarak anlamış değilim ancak merak ediyorum.
0|1
Cevapla 4 3
3|2
Cevapla 8 10

Okuduğunuzda aklınıza yer edinen sözlerden bir tanesini bırakır mısınız?

‘Aklı başına gelince geçmişi yük olurmuş insana.’
2|7
Cevapla 10 17
7|3
Cevapla 25 10

Söylediğiniz kötü sözlerin arkasında durur musunuz?

Kıvırmak kalçada hoş duran bir eylem arkadaşlar kişiliğinize yansıtmayın saygılar 😃😃😃
2|7
Cevapla 5 17

Çok sevdiğim bir şarkıdır Cem Karaca'nın "Çok Yorgunum" şarkısı. Peki tam sözleri nasıl?

Çok sevdiğim bir şarkıdır Cem Karaca'nın "Çok Yorgunum" şarkısı. Peki tam sözleri nasıl?
0|1
Cevapla 2 6

Hande Yener "Benden bir tane daha yok" sözleri nedir? Şarkıyı seviyor musunuz?

ben bayılıyorum ya bu kadınaaaaaa <3 Hande Yener benden bir tane daha yok şarkı sözleri ni yazsanıza
0|0
Cevapla 4 5

Sizi tanımayan insanların söyledikleri sözlere takılır mısınız?

Dün bir bugün iki sen öylesin sen busun gibi söylemlerde bulunan kişilere aksini göstermeye çalışıyor musunuz? Genelde söylediklerine katılarak yola devam ediyorum. Bir de onu ikna etmeye mi çalışacağım o kim ya sdsd
0|2
Cevapla 11 7

Hiç bi kitapta okuduğunuz bi sözlerde o acıyı hissetiniz mi 😔🥺🙁?

Sözler :👇👇 "Derinliklerde bi yerde o vardı onu sakladım kimse bulmasın diye" "ama boşuna saklamışım zaten hiç bir zaman benim olamamış ti hepsi bi yanılsamadan ibareti" "aaaah seni sevmiştim ve sende bana ihanet...
2|6
Cevapla 9 12

Kitaplardan sözler?

Arkadaşlar okuduğunuz kitaplarda sizi etkileyen sözler varsa paylaşabilir misiniz?
0|0
Cevapla 1 5
0|1
Cevapla 4 10
0|3
Cevapla 6 11
1 2 3 ...57
YÜKLENİYOR...