Karbonhidrat almadan fitness yapsam başarılı olmazmı?

low-carb yani düşük karbonhidratlı diyet yapıyorum :) yani süt ve yoğurt bile yasak meyve yasak ekmek yasak baklagil yasak nişastalı herşey yasak... şimdilik sadece kendi ağırlığımı kullanarak bikaç klaisk hareket çalışıcam squat push-up mekik falan... push -up 'a duvarda yapmaya başladım... squat çok zor yapıyorum hemen kramp giriyor kaslarıma :( ... neyse karbonhidratta protein giibi kasları besler... sizce karbonhidratsız olmaz mı?
Karbonhidrat almadan fitness yapsam başarılı olmazmı?
Cevapla