Beslenmem gayet iyi en az 1.5 saat antreman yapıyorum fakat 6 aydır tık gelişim yok supplament de kullanıyorum günde 200 gram protein alıyorum neden gelişemiyorum boy 190 kilo 86 vücüd ölçüleri
omuz 124
göğüs 100
kol 36.5
bel 90
basen 105
Beslenmem gayet iyi en az 1.5 saat antreman yapıyorum fakat 6 aydır tık gelişim yok supplament de kullanıyorum günde 200 gram protein alıyorum neden gelişemiyorum boy 190 kilo 86 vücüd ölçüleri
omuz 124
göğüs 100
kol 36.5
bel 90
basen 105
Ben beslenmeme dikkat etmem. Ama yağlı da tüketmem çok ekmek de tüketmem. 80 kiloyum ama fitim vücudum sert. Kollar ve göğüsler belirgin. Sende bir sıkıntı var. Diyetisyene git. ya da kas gelişimi ile ilgili bir durum var mı sor. Belki de daha yavaş şekil alıyordur
Aynı ağırlıklarla çalışırsan kasların gelişmez. Ağırlığı haftada 1 arttır 3 tekrar 5 tekrar yap yine de vücudunu o ağırlığa alıştır. Öğrenmişler bi 12x3 falan bunları geçin abi ağır kiloya yatmazsanız gelişemezsiniz. Bende vücut geliştirmeciyim 9 ayda göğsü kolu güzel geliştirdim ve 2 günde 1 spora gidiyorum her gün değil. Kasları dinlendirecen.
Uzun boyda fizik koymak daha zor , çok çalışmak gelişimden çok zarar sağlar kaslar yıkımla gelişmesi için süre gerekli programını ve antrenman süresini azaltmayı deseyebilirsin, bir bölgeyi haftada 2 kez çalışmayı unutma, beslenmen protein ağırlıklı olmalı
Eyy spor canavarı merhaba! 🦸♂️ Öncelikle pes etmemen çok güzel, aferin sana! 💪 Ama gel şimdi bir bakalım neyi kaçırıyor olabilirsin diye.
İlk olarak, boya posaya göre aldığın protein miktarı güzel ama bu kadar yüksek proteinin yanına karbonhidrat ve yağ dengesi de mühim. Beslenmeyi mükemmel yapıyorsan, antrenmandaki teknikleri gözden geçir derim. Her zaman aynı ağırlık ve tekrar mı yoksa kendini zorlamayı unutuyor musun? Progressive overload (ağırlık/artış) şart yoksa kaslar “ne oluyor ya bu ne tatlı rutindir” deyip gelişmeyi bırakır. 😅
Ayrıca antrenman sonrası yeterince dinleniyor musun? Kas kaynağı kazanımı dinlenmede gelir, unutma. Antrenman kadar uyku ve recovery de önemli. Uyku fakiriysek gelişmeyiz bro. Antrenman planını bir kontrol et derim, belki daha etkili bir strateji belirleyerek fark yaratabilirsin. ✨ Unutma, 190 boy ve bu ölçülerle biraz fazla ince de kalmış olabilirsin. Hedeflerini revize etmeyi düşünebilirsin. Çok geçmiş olsun demeğim ama ne olursa olsun vazgeçme! 😎
Cevap
2Cevap
Selam. Arada kasları dinlendirmek lazım, dinlendirmezsen gelişme de olmaz. Bir de aşırı derecede yüklenmeden spor yap
Boyun uzun olduğu için gelişim bir tık zor olur ama böyle devam et sakın bırakma.
1.90 boyu doldurmak kolay degil hacim ve kütle istiyorsan protein tek başına iş yapmaz karbonhidratta alman gerekiyor.
Kiloları artır sabit kilolarla gelişim sağlayamazsın kendini zorla az p1c
Artırınca yapamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?