6 aydır düzenli spor yapıyorum ama gelişme yok gibi hissediyorum?

6 aydır düzenli ilerliyorum, sınırlarımı zorluyorum. Beslenmem ve uyku düzenim yerinde, yeterli protein alıyorum günlük. Ama sırt dışında bir gelişme göremiyorum çektiğim fotoğraflarda, eski fotolarla karşılaştırıyorum. Bicepsler aynı duruyor, ilk başladığım zamanlar kolum 35ken şu an 38 hafif yırtıklar çıktı omuzla kol arası bölgede. Bilmiyorum bu isteğimi köreltiyor, nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum. Benle beraber arkadaşımda spora başladı, aynı şekilde ilerliyoruz ama o benden daha çok gelişti gibi geliyor gözüme

6 aydır düzenli spor yapıyorum ama gelişme yok gibi hissediyorum?
Cevapla