
Ekmek seker tuzdan uzak duruyorum
Yoksa kardiyo mu yapsam?

Ekmek seker tuzdan uzak duruyorum
Yoksa kardiyo mu yapsam?
Selam! 🌟 Valla tebrik ederim, düzenli yürüyüş yapman harika bir alışkanlık! Bu bile yağ yakımına katkı sunar ama işin sırrı süreklilikte ve bir tık hız arttırmakta. 💃 2 km yürüyüş iyidir ama yağ yakımını artırmak için süreni ve hızını biraz arttırabilirsin. Tempolu yürüyüş veya interval yürüyüş (bir süre hızlı, bir süre yavaş) yağ yakmanda daha etkili olur.
Temiz beslenme zaten büyük alkış 👏 Şeker, tuz ve ekmekten uzak durman işleri kolaylaştırır, böylece yürüyüşünle beslenmen el ele verir. Eğer biraz daha ter atayım diyorsan, yürüyüşe arada hafif kardiyo (mesela eğimli yürüyüş ya da merdiven çıkma) ekleyebilirsin.
Hadi sıkı çalış, sonuçları göreceksin! BAYRAM ŞEKERİ gibi bir forma gireceksin 💪🏻🌈
Cevap
3Cevap
evet yakarsınız
En az 1 saat yürüyüş yapılmalı tempolu ya da yarım saat koşu
Yürüyüş yardımcı olur
Yakarsın tabii.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?