, Bu hafta yoğunluktan ötürü ağırlık antrenmanı yetiştiremedim. salı üst vücut çarşamba alt vücut antrenmanı yaptım?

Normalde ağırlık antrenmanını 4 gün yapıyorum. Yarın gitmeyi düşünüyorum ama düzenim bozuldu. Üst vücut mu alt vücut mu çalışmalıyım bu hafta eksik olması zarar getirir mi ,

, Bu hafta yoğunluktan ötürü ağırlık antrenmanı yetiştiremedim. salı üst vücut çarşamba alt vücut antrenmanı yaptım?
Cevapla