Evet arkadaşlar Galatasaray - Ankaragücü'nü 2-1 yendi. Sarı kırmızılılar bu oyunla lig'te şampiyon olabilir mi? Bence hala yetersiz bir oyun. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Ankaragücü'nü 2-1 yendi. Sarı kırmızılılar bu oyunla lig'te şampiyon olabilir mi? Bence hala yetersiz bir oyun. Maçı nasıl buldunuz?

Gsaray maçlarını izlerken Türk futbolu için üzülüyorum..
-Biz sürekli "Kötü oynuyoruz, şöyleyiz böyleyiz" diye kendi içimizde kavga halindeyiz..
-Bir de Gsaray'a bak.. "Kazanmak için her yol mübahtır" anlayışıyla maçları kötü oynaya oynaya kazanıyorlar, kafaları rahat..
-Torreira kendini yere atıyor, rakibi dokunmadığı halde sarı kart yiyor.. Halbuki kartı Torreira'nın yemesi lazım..
-Mertens kendini yere atıyor, hakem tehlikeli yerden faul veriyor gsaray lehine.. Halbuki Mertens'e kart göstermesi lazım..
-Kerem rakibini arkadan itiyor, hakem "Devam" diyor, gsaray taç kullanıyor ve golü atıyor..
-Topun çizgiyi tamamen geçip geçmediğini gösteren yan açı kamerası yok, o kamera olmadan Gsaray lehine gol veriyorlar..
-O zaman ofsayt kararları verilirken de kale arkası kameraları kullanılsın..
-Maç golsüz devam ederken hakem A. Gücü kalecisine "Topu oyuna çabuk sok, yoksa sarı kart gösteririm" diye bağırıyor..
-Ama Gsaray 2-1 önde iken Muslera resmen zaman geçiriyor, hakem ona tek kelime laf söylemiyor..
-Ben hayatımda hiçbir ligde böyle kollanan birtakım görmedim..
-Üstelik 27 yıldır kollanıyorlar.. 1996'dan sonra başladı bu oluşum ve halen devam ediyor..
-Bizim ligde izlediğimiz şeyin adı "Futbol" falan değil..
-Resmen komedi..
-Beşiktaş boş yere mücadele vermeye çalışıyor..
-Doğru dürüst, korkusuz bir yönetim gelse de şu komediye karşı sesini yükseltse..
-Gsaraylılar'ın kafası gerçekten rahat..
-Kötü oynadıkları her maçta hakemlerin ve VAR'ın yardımıyla güle oynaya kazanıyorlar..
-Biz iyi oynadığımız maçları bile kazanamıyoruz..
-Bu düzen nereye kadar böyle devam edecek...
Dostum tam aradığım yorumu yapmışsın tebrik ederim seni.
@Serhat1089 bazılarının zoruma gitse de gerçekler
Maç Galatasaray - Bahadır olarak yazılmalı.. Yanlış yazmışsınız..
Maçı izlerken saç baş yolduk diycem de bende de saç yok :)
Ama sanki Manchester ile oynuyoruz arkadaş bu ne böyle..
36 şut çektik, 2 sini sokabildik.. Bombardımana çevirdik.. Böyle bir maç olabilir mi? İcardi, kim lan bu demiştir.. Herif depresyona girecekti, gol atamadığı için..
Cevap
22Cevap
Anadolu takımları iflasın eşiğinde, İstanbul takımları ile makas iyice açıldı. Onlarca maç süren galibiyet serileri sürpriz olmaz bu yıl.
maçı iyi buldum
Baktığın zaman sitenin en objektif tarafsız yorumcusuyum yazmışsın profiline ama yorumlarına bakıyorumda bu objektif bir bakış açısı değil 36 tane şut çekmiş %78 üstünlük ile bitmiş bir takımın oyunu için ahım şahım bir oyun yok demen futboldan anladigini zanneden birisi için çok tezat ayrıca hangi Türk takımı olursa olsun bu gs olur fb ya da bjk olur Avrupa da oynuyorsan kalkipta 3 yer döner demeni ayrıca yadırgadım ben biraz olaya tarafsızım desende taraflı baktığın yönünde düşünüyorum
O nasıl maçtı abi stresten öldüm ilk yarı bitti ikinci yarıda ilk golü yedik oturup zaha gol atana kadar ağladım tüm maç dua ettim kazanalım diye ama bahadırın da şimdi hakkı yenemez adam süper bi kaleci takım arkadaşı kendi kalesine gol atarak onu batırdı neyse kazandık çok mutluyum fener için o yıl bu yıl olacak diye de korkmuyor değilim
Aynen öyle düzeltmeli
Okan burukta bazen seçimlerde hata yapıyor bence neden kaan ayhan mesela
Barışı değerlendirebilirdi ilk yarısa nelsonda çok iyi hamleler yapıyor kale ağzından topu döndüren bir insan onu da es geçiyor
bakma çok iyi oynuyoruz ama bencillik çok fazla tete kerem .. çok fazla bencilce takılıyor kerem demirbayın kaptırdığı topla golü yedik. birde 11re 3 türk şart sorun yaşıyoruz keşke berkan gitmeseydi
nelson yedek kalsın çok kaşınmış.. sorunumuz orta saha ve sanchez oldukça iyi
Keşke be
Sanchez bugün destan yazdı ya mükemmeldi
İzlediğim en stresli maçlardan biriydi
ben bir gram stres yapmadım :D gs kazanırdı emindim
Vallaha ben aşırı stres yaptım oturup ağladım
@36726372638 Ne yaptı da destan yazdı? Bilmiyende manchester united'ı yenmişler zanneder!😂
onu salı günü yeneriz rahat ol
O biraz zor sankiiiiii
Ya Allah aşkına sömürmesene duygularımızı ya Allah Allah
salı görecez
Kazanamasakta Galatasarayımın canı saolsun
Valla maçı dışarda izledim ama Ankaralı olarak Ankaragücü kalecisi bahadırı ayakta alkışladım çocuk yılın maçını oynadı farkları önledi ama gs kalitesiyle bir şekilde kazandı
Manchester bugün crystal paleceye kendi evinde 1-0 kaybetti liglerinde ama tamamen şampiyonlar ligine odaklandıklarını düşünüyorum ama gs yi net yenerler şutlarlar diye düşünüyorum
Crystal palace maçı ölçü olmaz. Galatasaray 3 tane orta sahayla çıkmalı mesela toreira kaan ayhan ve kerem demirbay veya oliveira'dan biri. Bu üçlü oynasa dahi galatasaray'ın yenileceğini düşünüyorum çünkü bizim anneanne ligimizin temposu çok düşük, adamlar galatasaray'ı üçlük yapar! Tabi Galatasaray puan alsın galibiyet alsın isterim ama bu oyun ve tempoyla imkansız!
Son Dedigine katılıyorum bizim ligimizin kalitesiyle İngiliz takımlarının kalitesi bir değil adamlar deli gibi top oynuyor durmaksızın fiziki açıdan vs tempolu ama gs isterse en iyi kadro ile çıksın yenilecek banada öyle geliyor bende isterim kazanmasını ama çok deplasmanda o maç
Ligi değil de manchester maçı ne olacak Bi fenerli olarak düşünmekteyim bu oyun çok kötü toparlanmlari lazım ülke puanı şart cunku
Giderek gelişiyor takım bunu görmek sevindirici devre arasından sonra yine domine edecek diye düşünüyorum geçen seneki gibi
Bence halen GS kadrosu kötü oynuyor sadece kaliteli ayaklarıyla bireysel olarak maçı kazanıyor ama bir şey söyliyim GS oyun zevki vermiyor bana göre
@umutymw valla dostum ne izleyip ne izlemeyecegimi kendim karar veririm ancak bu maç abartılacak maç değil GS nin oyunu Fenerbahçe gibi keyfli geçmiyor yani tamamen bireysel birazda ofsaytımsı ve hakemsarayla bir yere kadar halen diyorsunuz diye takım hazır değil Avrupa maçı dahil 10 un üzerinde maç oynayan takım nasıl hazır olamaz hadi bunu Ankaragücü dese anlarım ama gs olarak oyununuz da büyük takım gibi olmalı kimse kusura bakmasın.
Maç zaten kaleci ile GS nin kaliteli ayakları arasında geçti istedigi kadar şut çeksin GS bana göre zaten Ankaragücü Anadolu takımı ve bizim ligimizin çöp vizyonsuz hali ile Ankara gücü iyi bile dayandı bana göre
Isterse 80 şut çeksin! Galatasaray ile Fenerbahçe'ye uçuyor kaçıyor diye skor üzerinden yorumlar yapan var halbuki iki takımda ahım şahım oynamıyor. Galatasaray'ın ne halt olduğu zaten kopenhag maçında belli oldu ki o maçta rakip 10 kişi kalmasa Galatasaray'ın o maçta puan alma şansı yoktu! Fenerbahçe'ye gelince onların daha iyi gözükmesinin sebebi konferans liginde ki rakiplerinin hiç birinin Fenerbahçe ayarında olmamasıdır. Eğer Fenerbahçe'de şampiyonlar liginde olsaydı tablo aynen Galatasaray'ın ki gibi olur ve bir halt yapamazlardı ama bizim millet skor üzerinden yorumlar yapıyor, kimsenin oyuna baktığı falan yok!
@Reykart2 dostum son yorumuna kısmen katılmak ile birlikte şunu söylebilirim ki objektif olarak bana göre GS den daha iyi oynuyor FB oyun ve takımdaşlık ruh azim ister hırs takımda yedek kadro ile bile çıksın takım çok üst düzey şu an da formda gidiyor haa lig ile Avrupayı kıyaslayamam hiç bir zaman ama bu sene şampiyonluk derbilerde geçecek özellikle 2 takım arasında düğüm çözülür ama şampiyon bana öyle geliyor ki Fenerbahçe olacak!
@Tuğberk_Bey Fenerbahçe'nin ruh, azim ve istek konusunda hiç bir sıkıntısı yok ve gerçekten de adamlar şampiyon olmak istiyor bunu izlerken hissediyorsun. Ancak taraftarlar kafayı 12-13 maçlık seriye takmış. Ki bu 13 maçlık seride 2 zimbru, 2 tanede maribor maçı var. Oynadığın en ciddi rakip bana göre twente ki fenerbahçe onları beşledi ancak rakip 10 kişiyken maç 1-1 veya 1-0 twente lehineydi. Ha fenerbahçe 11e 11'de twente'yi belki yenerdi o na lafım yok ama ben ismail kartal'ın Fenerbahçe'nin kalibresinde olmadığını düşünüyorum. Ha şimdi lig'te yapılan 6'da 6 çok önemseniyor ama unutmayalım ki o bir halt oynamıyor dediğimiz galatasaray'da 7 maçta 6 galibiyet aldı yani bu maçlar bence ölçü değil. Artı Fenerbahçe yarın öbür puan kaybederse ve galatasaray'ın 1 puan falan gerisine düşerse bu skor yorumcuları ismail kartal'ı oynattığı anadolu takımı oyunundan dolayı yerden yere vuracak göreceksin.
Bu sene takım olarak fişek gidiyor takım kim ne derse desin 61 kere cezahasına süper lig rekoru kıran takım şampiyonluğu sonunda hakeder kimse kusura bakmasın Fenerbahçe form olarak bir çok rakibin şu an üstünde net yani oyun ve istek arzu her bakımdan bu geçmiş senelere benzer bir oyun değil eski ruh geri döndü takımdaşlık yıldız seviyesi daha da yukarı çekti bence takımı hoca konusuna gelirsek hocada adeletli davranıyor ve iletişimi çok iyi aldırış etmeden oda takımına odaklı net!
@Işıkyaka maçları at gözlügü ile izlmeden futbol maçlarını izlemeni tavsiye ederim bunu bende değil TV de veya youtubeda bütün yorumcular da aynı şeyi söylüyor bunun gelmeyen şampiyonluklar ile alakası yok bu sene Fenerbahçe gümbür gümbür bugün hakem hatalarına ragmen sadece top rakip düşman takımlara değil herkese ayar veriyor takım 🤣 sen gitte takımına bak ofsaytımsılar yok ligi bittirtmeyizlerin peşinde takılmaya devam et sezon sonu burada ol 😉
@ışıkyaka bence de sen hiç bir futbol maçını izleme kardes ama izlemiyorsan takımlarla ilgili yorum yapma bir zahmet izlemedigin bişeyin bilgisi de olmaz değil mi😉 🤣 süper ligdeki takımlar çöp mü ligin kalitesizliği çöp asla premier lig kalitesi asla olamaz bizim trnama bu ligde İstanbul büyükleri son sözü söyler hep bu böyledir ! 😉
@Işıkyaka kardes münkünse sen bişey bilmem hatta seninle ben futbol dahi konuşmam çünkü senin bilgin çapın yetmez işine gücüne bak kalbini kırarım derdin ne bilmiyorum ama her yoruma salça olma bilader!
@tugberk_bey be akılsız 7. haftada şampiyonluk tribine giren basit bir taraftarsın ve bana futbol konuşmamı diyorsun 38 haftalık bir lig olduğunu hatırlatırım ve de salça olma diyorsun da birşeyleri tartışmak salça olmak demek değildir bu şekilde salça olunsaydi senden salça da olurdu cacık ta olurdu sende adamın görüşünün altına yazmışsın her neyse @umutymw kusura bakma rahatsızlık için bildirimler için bu son yazım zaten herkese iyi akşamlar
@Işıkyaka benimle düzgün konuş trol çocuk o ağzınla burnun yer değiştirmesin birey ben ligin kaç hafta olduğunuda kimin iyi kimin iyi oynadığını da biliyorum sen izlemedigin futbol maçları ve benim her görüşümün altında görüyorum seni harbi kırarım çocuk beni konuşturma ilk önce bilgi sahibi ol sonra çık konuş her neyse..
@umutymw kusura bakma dostum sende ya böyle troller çok var cevap vermek zorunda kalıyorum bildirim için cidden kusura bakma
Gs şu an kendi kalitesinde oynamıyor ama üst düzey oyunculara sahip onlar işi çözüyor biraz daha ama bu zamana kadar oynadığı en iyi oyunu oynadı, oyuncular kendine gelince gene uçuşa geçer bişey çıkmazsa eğer
Kaleci kariyer maçına çıkmış gibiydi bu neyin inadı neyin kafasını anlamadım çok farklı sonucu olacak maçı kaleci kurtardı
Sezonun en iyi maciydi da bu kaleci kim kime kendini gösteriyor ki o kadar süt nasıl çıkartılır
Maçları takip etmiyorum ama görünen o ki fenerbahçe ya da galatasaraydan biri şampiyon olacak.
Yine beceriksiz olan Gs 4-5 olack maç 2-1 bitti
Kaleci kariyer maçını oynadı her maç öyle oynasın İngiliz liginde oynar sinir bozucu bir performans
oyuncu kalitesi arasındaki fark çok açıldı, rekabet kayboluyor iyice
Tokezledi tökezleyecek ufak dokunuslar basladi gs ye bunun farkindayiz
Ankaragücü şaşırtmadı be, bi umutlandırdı sonra yine Kansergücüne bağladık çok şükür.
☹️
@Middlemist Bizim bünye alışık yavrum
Kimse kusura bakmasın kardeşim top oynuyoruz burada 36 tane şut çekmiş takım geçen sezonda en fazla şut çeken takımdan bahsediyoruz bir seri gelmesi an meselesi yeni seriler Avrupa da toparlanacak sabır güzel takım kuruldu.
Kaleci olmasa 7 8 atardık. Bence iyi oynadık.
Aynı performansı Fenerbahçe'den bekliyoruz
Bahadır Barça kalecisi misin be abi
yine hakemler tarafında kollandı 3 kocam da bu duruma çok sinirli
kocalarımdan duydum ben maç izlemiyorum maalesef
Gayet iyi gidiyoruz fakat dünyaları kaçırdık
Fener ile kapisirlar bu yıl.
gs kötü oynadı
Sevinsem mi üzülsem mi
mükemmeldi hocam
Harikaydı ♥️💛♥️💛
4 atmasını beklerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?