Evet arkadaşlar Galatasaray - Başakşehir'i 1-0 yenerek şampiyonluk yarışında çok kritik bir galibiyet aldı. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Başakşehir'i 1-0 yenerek şampiyonluk yarışında çok kritik bir galibiyet aldı. Maçı nasıl buldunuz?

Galatasaraylıyım ama maçlarını izlemem 😅💛♥️ Bu maç için anlatılanlara göre Galatasaray ilk yarı bolca gol kaçırmış. İkinci yarıda ölük oynamış ve Başakşehir savunması bu maça fazla çıkmış sanırım. Bu maç iyi oynamamış aslında kaybetmesi veya berabere kalması an meselesiymiş. Ben maçı Google'dan Galatasaray yazarak sayfayı yenileyerek takip ederim 😂 O ara o sayfada Twitter yorumları da çıkar ordan kontrol ederim bir de maç bittiğinden Galatasaray'ın maç sonucu paylaştığı postun altına insanlar maçı anlatır ordan okurum. Özet verilince izlicem bakalım. Zorlu viraj ve önümüzde 4 maç kritik maçlar aslında ligden düşme potasında olan takım var, ters gelen takım var. Zaten 3 maçı alırsak evimizdeki Fenerbahçe maçına şampiyon olarak çıkacağız ama bir şeyler olur yine son maça kalır. Umarım kalmadan şampiyon oluruz. Kendi takımım için demiyorum bu yıl kadrosu ile şampiyon olmayı hak ediyor 🥳😋💛♥️
heyecandan mı izleyemiyorsun bro
Futbolcuların üzerinde büyük baskı vardı Başakşehir bizden daha kötü oynadığı için kazandık çok iyi oynadık asla diyemeyiz ama böyle bir maçı kazanmak önemli bitime 4 hafta kala rakibine 5 puan önde girmek önemli haftaya kazanırsak fener de Trabzon'a puan verirse %80 şampiyonluk gelir
İlk maçta gs 7-0 kazanıp bu kritik maçta fenerbabehçeyle penaltı olmadan bir şey yapamaz diye dalga geçtikleri penaltıyla 1-0 aldılar. Emre Belözoğlunun ve Okan buruğun maç öncesi yedikleri yemeğin sebebi de belli oldu, güzel pazarlık dönmüş. Fenerbahçeliyim, zaman zaman her takımın hakemler haklarını yer özellikle de Beşiktaş için de çok haksızlık yapıldığını düşünüyorum ama galatasaraya daha da özel ilgileri var. Bu sene için de güzel paralarla ve halil umut melerin katkılarıyla galatasaray şampiyon aynen👏
Aynen kanka emre ile Okan hoca herkese açık yerde maç öncesi pazarlık yaptılar
Bu cevap sadece sana değil diğer cevap veren arkadaşlar içinde. Dünkü maç için yazdıklarım dışında okan buruğun geç değişiklik yapması da kesinlikle maçı çok etkiledi mertens daha erken çıkmalıydı okan buruk maçı okuyamıyor. Bu tarz sorunlar da var tabiki ama benim yukarda yazdığım genel problem. Aynayı kendine tutmak zordur zaten. Çok objektif bakmama rağmen futbolda dönen kirli pazarlıklar ve bazı niyetler gayet ortada. Zamanında Galatasaray’ın da çok hakkı yendi işler sizin tarafta olunca boş yorum oluyor tabiki…
Galatasarayın bu saatten sonra maç vermeyeceği belliydi zaten bundan sonra da aynı şekilde devam eder maçta kerem kötüydü özellikle ikinci yarı onun dışında gayet iyi bir maçtı
Evet bu detayı atlamışım bende bu şekilde düşünüyorum
Cevap
24Cevap
Şampiyon Galatasaray bence buradan dönmez
Maçı 50'den itibaren izledim ve ilk yarı galatasaray'ın iyi oynadığını söylüyorlar ancak ikinci yarıda oliveira ve mertens'i oyundan çok geç aldı okan buruk ve bence oyunu okuyamıyor. O dakikaya kadar başakşehir beraberliği bulabilirdi. Galatasaray belli ki stresi kaldırmakta zorlanıyor. Bence son 4 maçında kesinlikle puan kaybı yaşar.
icardinin valenciadan farkı kalmadı
Maçı güzel buldum zaten GS şampiyon olur diye bekliyorum ben ama Beşiktaşın da şampiyon olmasını isterdim. Fener olmasında. fener hak etmiyor şampiyon olmayı çünlkü
Hakettiği bir maç oldu gadası
Kerem rashica mertens oliveira gerçekten berbatlardı. Özellikle o kerem ve rashica hiç mi beklere yardıma gitmez. Orta saha zaten otoban oliveira armut topluyor. Midstjö girdikten sonra daha iyi pas yaptı orta sahada hakimiyeti aldı. Okan buruk çok geç kalıyor değişikliklerde bu arada kazımcan da baya hırslı ve iyidi
Her ne kadar skor 1-0 olsa da aslında Galatasarayın çok üstün olduğu bir maçtı. Artık Galatasaray şampiyon oldu bana göre ve muhtemelen Sivaspor maçında Şampiyonluk Kupası Nef stadına gelir.
Bizimki ise 2. tura başladı. Döngü devam ediyor
Hakemler Galatasaray şampiyon yapmak için elimden geleni yapıyor
Ilk yarı ıyi oynadık, 2. Yarı oyunu tuttuk. rahat bi maç oldu, rahat bi şampiyonluk geliyo.
Orta şeker güzel bir galibiyetti. Cikcikler hesap yapadursun biz de kupamızı hangi maçta kaldırırız tahminlerinde bulunalım hedef 🎯 son maça şampiyon çıkıp Fbli futbolcuların alkışlaması nihahaha
Beş para etmez bir macti ikinci yarı en azından ilk yarıya bakmadım fakat şampiyon olacak birtakım böyle oynamali
Hırslı ve istekliydik ama daha fazlası olması lazım. Takım olarak motivasyonu kaybetmesekte kondisyon olarak düşmeye başladık. İnşallah kazanan biz olacağız. Mayıslar bizim ❤️💛
Galatasaray çok iyi oynadı
biraz şansı olsaydı 4-5 olurdu
yani zor bir maçtı ama kazandık
devam ediyoruz yolumuza :)
başak çok etkili değildi penaltıyı izleyemedim. cok kritik bi galibiyetti. gizli meşiktaşlılar kudursun :D
Genel olarak galatasaray ustundu ama son dakkalarda diregin yanindan giden topta şans yanındaydı. Eger o top gol olsaydı maç dönmezdi o dkkadan sonra
Maçı gs kazansın diye elinden geleni yaptı başakşehir
İkinci yarıyı kötü buldum daha iyi beklerdim Gs ı. 1-0 penaltıyla kazanmak nedir ya
En az 6 veya 7 gollük bir maçtı yinede EN büyük Galatasaray 💛❤
Şampiyon Galatasaray 💛❤️
Alacağını biliyordum zaten
Maçı bulamadım zira şifreli yayındı
İlk yari tek kale oynadık resmen
#Hedef23 dedik bir defa. Az kaldı 💛♥️
Sonuç güzel yeter bana
Ben demiştim Galatasaray alır diye
İlk yarının zar zor uzatmalırya kendini yere atan icardinin oyunu
Sen bjk ile sevinirsin cenazene GALATASARAY gelir ✊🏻✊🏻
Şampiyonum Cimbomum 🧡❤️🤍
Mayıslar bizim🦁🦁🦁
Cimbomdur yapar ❤️💛
Şampiyon olucakk
Izlemedim ama iyi
Salatasaray bi oka yaramaz
Tebrikler ✨
Bu iş bitti
Güzeldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?