Evet arkadaşlar Galatasaray - Istanbulspor'u deplasmanda icardi'nin golleriyle 2-0 yenerek şampiyonluk yarışında çok önemli bir 3 puan daha aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Istanbulspor'u deplasmanda icardi'nin golleriyle 2-0 yenerek şampiyonluk yarışında çok önemli bir 3 puan daha aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Sonuca hakemin etki ettiği bir maç oldu. Galatasaray iyi oynamadı son haftalarda olduğu gibi yine penaltıyla kazandı. Çünkü penaltıyla skor 1-0 olmasa İstanbul gibi kapanan takım son dakika o golü yemezdi. Penaltı ise hatalı karar. Öncesinde Nellson bariz şekilde Eze ye faul yapmıştı. Var buna müdahale etmeyerek tarafini göstermiş oldu.
#AdaletsizLig
Bence eze'nin pozisyonu faul değil. Penaltıya gelicek olursak ben kendim bu pozisyona penaltı vermem çünkü müdahale topa vurulduktan sonra ama bu penaltının aynısı iki sene önce fenerbahçe stadında beşiktaş'ın 4-3 kazandığı maçta aynı şekilde verildi yani bu toplara maalesef penaltı çalınıyor ülkemizde. Erman hocada ben vermem dedi ama top oyundanken böyle müdaheleye penaltı verilir diye kural varmış, ama ben kendim böyle penaltılar vermem!
Kurala göre penaltı. Çünkü top gitse de müdahale varsa penaltı çalınır diyor. Bana göre de penaltı olmamalı. Pozisyon bitmiş hücumcu pozisyonu kaybetmiş çünkü. Kiralık güncellenmesi gerekir.
Nelson rakibini tutuyor, çekiyor ve onun topla oynamasına engel oluyor. Eğer o müdahale olmasa, bu müdahaleyi yapmasa Eze o topu açık bir şekilde alarak devam edecek oyuna.
Vallahi nelsonn pozisyonları her maçta oluyor ve eğer ona faul verirsen ceza sahası içinde her maçta en az 3-4 penaltı olur köşe vuruşlarında ama penaltı pozisyonu bana göre penaltı değil. Zaten bu türk hakemlerle bu işin gitmeyeceği belli mutlaka seneye yabancı hakemler gelmeli bıktık artık.
Özellikle Var daki hakemler yabancı olsa da yeter.
Ligde kazanma alışkanlığı kazanan takımlar sezon genelinde bir şekilde kazanıyor bunun bir çok örneği de var hatta bu maçta da kırmızı karta rağmen yine bay gol İcardiiii eşliğinde tangoya devam deyip 3 puana uzandı Galatasaray ! ! !
Maçı izlemedim, penaltı falan olmuş. Sadece zaniolonun atılmasını izledim. Benzer hareketi 4 5 maç önce mertens yapmıştı atılmamıştı. Bu çifte standarta artık bir son verilmeli.
İşte madem bu kart kırmızı o zaman geçmişte neden verilmiyor
Bence yabancı mhk ile yabancı federasyonda gelmeli
Fenere penaltı lafı edip edip hakeeeeem diye bağrıldı o kadar süredir, ama bu Maçta kendileri lehine olunca yanlıştı diyemedi. 😅 Hemde gayet meçhul olan penaltısız da güçlü oynayabilecekken. Son olarak şu torreira'yı ve nelson'u sezon sonu tutmaya çalışın Türk Futbolunda iyi İsimlere ihtiyacimiz var.
Cevap
11Cevap
Maçı güzel buldum
Maçı izlemedim ama gs alacaktı zaten. Başka şans yoktu
İşin sırrı gs 😂
Torunum yaşındasın yürü git bebe 🤪🤪🤪
Tamam gel yarın bizim eve temizliğe 🙄🤪
Hahahaha sevinmeli miyim?🤣
Tipini beğenmedim erman toroğluna benziyorsun. Kemal sunal filmlerinin sonunu izleyemezdik Maraton başlıycak diye 🙄
Anlamamıştım sağol 🙄
@Reykart2 peşimi bırak. Biliyorum gözün malım mülkümde ama torunlar sana yar etmez 🤪
🤪
https://imgyukle.com/i/rJLnm1 Işte erman hoca! 😅
Bakmıycam
İyi geceler
Şüküüürrrr
Gene geldi ya 🙄
Maçın özetine baktım bir Galatasaraylı olarak 💛♥️ Penaltı belki penaltı olmayabilirdi yine de tabi kuralları bilmiyorum. Offside yüzünden gol sayılmayan da yanlış geldi bana o goldü bence.
İcardiye bazen kızıyorum ama çok büyük kalite. Nelson Avrupa'da çok iyi takımlarda banko oynar rahat bir galibiyet oldu şampiyon olduk zaten formalite maçlar bunlar
kısır bir maçtı
bir direk birkaç tane uzaktan şut
gerçi bu haftalarda iyi futbol beklemekte yanlış yarım sıfır olsun yeter
Çok güzeldi de galatasaray iyi oynamadı pek, toplar hep direkten döndü..
Sivas ve Ankara 'yı da yenersek şampiyonluğu ilan edeceğiz 💛❤️
İstanbul alsaydı iyi olacaktı
Fenerli ben 🥺
Alışığız
🫶🏻
bulamadım zira şifreli kanalda yayıonlamış
Şampuan fenerbahce
Heyecanlıydı
Alacağı belli
rölantide bir maç
Izlemedim ama iyj
Şampiyo.
İzlemedim
Şampiyon olucaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?