Evet arkadaşlar Galatasaray - Istanbulspor'u nef stadyumunda 11 ve 37'de Gomis'in golleriyle 2-1 yenerek süperlig'te liderliğe yükseldi! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Istanbulspor'u nef stadyumunda 11 ve 37'de Gomis'in golleriyle 2-1 yenerek süperlig'te liderliğe yükseldi! Maçı nasıl buldunuz?

şahsen taraftarı olarak şunları diyebilirim ki ilk 50-60 dk harikaydı. fakat sonrasında takım oyundan düştü pas yollarında özellikle 60 ve sonrası çok felaket derecede top kaybı yaptık ,
bu maçtan çıkardığım özet şu şekilde ;
1- gomisin süresi 45-50 dk fazla oynamamalı. oyundan çıkmadan son 10 dk falan yürüdü dedimkeşke çıksa okan hoca sesimi duydu da öyle çıktı :D
2-nelsson hava toplarında harika
3- abdüikerim ciddi anlamda baya iyi , vücudu , top sürmesi , topu saklaması. nerede ne yapacağını çok iyi biliyor. 2.5 m euro çok diyodum ama şimdi diyorum ki biz konyaya kazık atmışız :D :D
4- Kazımcan karataş ayrı bir sayfa ben ligin başından beri oynamasını istiyordum ama hoca bjk maçından sonra oynatmaya başladı , geç yapılan bir hareket ama sonuç önemli harika bir oyuncu. sakatlanana kadar iyiydi. gs de 3 bek olmalı , boey , dubois , kazımcan. emre taşdemir
5- boey iyiydi
6- rashica iyiydi
7- okan iyiydi , yan toplarda yapacak çok bir şey yok genel olarak iyiydi. ama arada jankaat girse çok iyi olur son 10 dk falan
gerisi pek de iyi ya da nomal seviyelerinde değildi. kerem , yusuf , torreire özellikle
takımada forvet lazım ıcardi ile gitmez , gomis zaten gidi, seferovic zaten dünyadan bi haber.
Aradan sonra dönüş maçlarının her takım için zor olacağını bekliyordum. Yine Galatasaray bol pozizyon buldu ve maç 5-6 lık olabilirdi. Futbol böyle işte maç biranda 2-1 oldu ve son dakikalar 2-2 bile bitebilirdi. Genele baktığımız zaman 5 ya da 6-2 bitecek maç az kalsın 2-2 bitecekti. Yine de 3 puan ve liderlik güzel.
Bu gün ucuz yırttık. Son dakikalar hep sahadan siliniyoruz. Takım milli araya ve eksiklere rağmen keyifli bir futbol oynadı ama aynı futbolu maçın geneline yayamazsan pek de bir anlamı yok. Son posizyonda çok şanslıydık. Çok üstün oynadığımız maçı yine zora soktuk.
Cevap
5Cevap
Galatasaray'ı tebrik ederiz, Beşiktaş'ın kibarca reddettiği fırsatı onlar değerlendirdi
Maçı güzel buldum hak ettiler
Son 15 dakikada baya zorlandı galatasaray...
şampiyonluk favorin hangi takım abi?
Fenerbahçe bir tık önde bence ama galatasaray baya zorlayacak gibi gözüküyor...
Bence de galatasaray bırakmaz gibi geliyor yarışı
Komik bir olay yaşandı maçta İstanbulsporlu el yapıyor hakem avantaja bırakıyor mertenste el yaptı ona sarı kart veriyor işte Tüek futbolu bu kdr xD
Ele evantaj vereni ilk defa gördüm 20 senedir bu sektördeyim
sorun ztn o değil ki eli avantaja bıraktı hakem ben ilk defa o olayı gördüm
Bu kapasitelik değil bu beyin yoksunluğudur sadece
Ah bafatimbi gomis sen olmasan biz bitmişiz tebrik ediyorum cimbomumu yinede
Son dakika kaçan gol varya berabere bitecekti nerdeyse
Bein sportu açarak buldum bulmak zor olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?