Kilo verdikten sonra mı yoksa kilo verirken mi kas çalışmak?

Arkadaşlar diyetteyim ve diyetim çok az kalori içeriyor. kardiyo yapıyorum yanında ve kardiyo zaten bir öğünümü eritiyor. zayıflıyorum ama kalçam da gidiyor. açken kas çalışmak kası daha çok eritir diye biliyorum. zayıfladıktan sonra normal beslenerek kalça çalışmak daha dogru degil midir? sporcular cevaplasın lutfen tesekkurler

Kilo verdikten sonra mı yoksa kilo verirken mi kas çalışmak?
Cevapla