Evet arkadaşlar sözlerime galatasaray'a verdiği mücadeleden dolayı teşşekür ederek başlamak istiyorum... Maça gelince, bana göre galatasaray oyuna çok iyi başladı ve duran toptan golüde bularak 27'inci dakikada marcao ile öne de geçti ama 37'de pedri'nin golüyle beraberlik geldi. Ikinci yarıda barcelona'nın 48'de aubemayang ile erken golü bulması ve galatasaray'ın ilerleyen dakikalarda fizik olarak oyundan düşmesi ve barcelona'nın müthiş pas oyunuyla bana göre galatasaray'ın gücü yetmedi rakibine ve o na rağmen son 10 dakikada falan beraberlik golünü atmayı denedi ama olmadı maalesef... Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray 1 - 2 Barcelona: Sarı-kırmızılılar Avrupa Ligi'ne müthiş bir mücadele sonunda veda etti! Maçı nasıl buldunuz?
Şu Galatasaray’da Berkan ve Taylan yerine adam akıllı Şampiyonlar liginde oynamış, tecrübeli futbolcular olsa harika bir Galatasaray izlerdik. Galatasaray’ın orta sahası o kadar çöp ki, adamların defansı bizim orta sahayı mücadele etmeden yürüyerek geçiyorlar. Ben bu futbol anlayışını idrak edemedim. Adamları hiç tutamadılar. Tamam kalite farkı var elbette fakat camp nouda yapılan savunma ile burada yapılan savunma tutarsız kaldı. Yinede tebrikler Cimbom.
Skora aldanmamak lazım yani maçı izlemeyen birisi skora bakınca kafa kafaya bir maç oldu sanar ama öyle değil maalesef. Barcelona 2. golden sonraki 20 dakika falan baya bir üstünlük kurdu. Paslaşmanın bokunu çıkardı. Eski barcelona elbette yok ama bu kadar domine etmelerini beklemiyordum. Türk futbolunun neden bu seviyede olmadığını görmüş olduk. Galatasaray yediği ilk golde direk demorilize olup koptu maçtan. Gerçekten barcelona şu an eskisi gibi değil ama ileride yine üst seviyelere çıkacaktır. O ilk golü atan Pedri 18 yaşında ve yürüyerek 2 kişiyi devirip gol attı. Bu soğukkanlığa hayran kalmamak mümkün değil. Galatasaray için kötü bir tur olmadı. Şahsen beklentiler farklı yenilgiydi ancak elinden gelen mücaledeyi koydu ve güzel bir şekilde elendi diyebiliriz.
Bence barcelona takımının bütün oyuncuları fizik olarak çok dirilerdi ve ne kadar messi gitmiş olsa bile ki kesinlikle büyük kayıp bence barcelona'nın belli bir oyun şablonu var oyuncuları çok hızlı. Bana göre galatasaray'ın gücü barcelona'ya yetmedi, ve bu barcelona'nın kupayı alacağını düşünüyorum... Yani barcelona takımı pas oyununu avrupa'da en iyi oynayan 3 takımdan biri bunuda unutmayalım.
İlk maçta top oynamadan sansla berabere kaldı. Galatasaray in 3 şutu (sadece biri isabetli ) varken Barcelona 16 şut çekti. Barcelona'nın korner sayisi 13 Ken Galatasaray sadece 1 korner kullandı. Topla oynama 68 e 32 yani iki katından bile fazla.
Bu akşam eleneceği kesindi. Barça napoliye karşı da kendi sahasında berabere kalıp deplasmanda eklemişti fakat Galatasaraylılar bunu kabullenemedi. Sahada organizasyon adına bir şey göremedik. Keremin bireysel olarak çabası dışında hücumda hiçbir taktik yoktu. Hak eden turu atladı sürpriz olmadı.
Zaten maç öncesinde barcelona'nın yüzde 70 oranında tur şansı olduğunu söylemiştim ve öylede oldu, ama yüzde 5 şansı var beşlenir diyenlerde futboldan anlamıyor maalesef! Bu arada sende galatasaray yenildi diye inşallah kına yakmamışsındır 😂
Birde seni okuduktan sonra bana fenerbahçe yorumcusu gürcan bilgiç'i anımsattın, çünkü o da fenerbahçe her yenildiğinde yok fenerbahçe yüzde 70 topa sahip oldu, 10 şut attı vesaire yorumlar yapıyordu... Birde sana barcelona maçıyla ilgili katılmadığım şansa berabere kaldı lafı var, çünkü birtakım gerçekten şansa berabere kalsa ikinci maçta o beş golü yer kendi sahasında olsa bile. Ama deplasmanda 0-0 ve kendi sahanda 2-1 barcelona gibi bir dünya devine yeniliyorsan ve son ana kadar o tur şansın devam ediyorsa o na şans denmez iyi mücadele etti denir. Zaten bırak türkiye'yi dünyada kaç tane takım var barcelona'yla kafa kafaya oynayabiecek takım? Napoli gibi birtakım kendi sahasında o hataya düştü ve adamlar 4'lük oldu! Galatasaray kafa kafaya oynamaya kalksa ilk maçta 7-8'lik, burada da 5'lik olurdu... Yani demek istediğim futbolda kendinden çok daha güçlü bir takımla oynadığın zaman belli bir stratejin olması lazım ve galatasaray'da o nu yaptı. Yani alınan 0-0'lık skor şans olsaydı galatasaray'ın rövanşta 5 yemesi gerekirdi ama öyle olmadı, yani ortada şans falan yok çok iyi bir strateji ve mücadele var...
Öncelikle terbiyeni takinacaksin ben sana üslup bozmadan sen de bozmayacaksın. Efendi ol kına yakmak istiyorsan sen sur münasip yerine.
Burada Galatasaray yenildim demekle yenilir demek aynı şey değil. Ben ülke puanı için yenmesini isterim ama gerçekler ortada. Futboldan anlayan herkes bu bilincteydi. Sadece fanatik düşünenler Barcelona'nın elenme ihtimalini düşündü. Görünen köy kılavuz istemez Galatasaray kapanmaktan başka planı olmayan birtakım bunu iki maçta da gördük. Bu şekilde Barcelona elenmezdi. Maç 1-1 olduktan sonra biraz top. yapabilen birtakım olsa Barça tam hücum yapardı ve kontatakla içkiyi bulabilirdi. Ama top yapamadılar Barcelona elini kolunu sallayarak yavaş yavaş defalarca kaleye yaklaştı. Kafa kafaya kimse oynayamaz ama mesela Trabzonspor olsaydı bu kadar ezilmezdi daha fazla atak yapardı.
Hemen alınma kına yaktı demek hakaret değil, ve yakanlarda var maalesef... Oyuna gelince barcelona'ya karşı dediğin futbolu oynaman için hızlı adamların olması lazım, mesela bir kanatta onyekuru ve öndeki adamın da hızlı olmalı ve galatasaray'da böyle bir oyuncu yok. Artı galatasaray'ın orta ikilisi çok yumuşak ve iyi top kullanmayı da bilmiyor. Trabzonspor oynasaydı ne yapardı? Belki daha fazla gol atardı ama biz ne kadar eleştirsekte galatasaray'ın defansının orta ikilisi marcao ve nelson bu sene avrupa maçlarında çok konsantre oynadı ve iyi savunma yaptı. Bence Trabzonspor olsaydı daha çok gol atabilir ama daha fazlasını da yerdi gibime geliyor, zaten bu barcelona'yı iki maç üzerinden türkiye'de eleyebilecek birtakım yok ve bence bu kupayı da büyük ihtimalle kazanacaklar...
Galatasaray'ın Kerem gibi hızlı ve akıllı hir acigi var zaten. Diğer tarafta Babel yavaşlatıyor onun yerine Halil daha erken girebilirdi Torrent hata yaptı Gomisi uzun süre tutarak Gomis çok etkisizdi. Trabzonspor da elenirdi belki ama toplam 180 dakika boyunca bu kadar pısırık savunma yapmazdı. Nwakayeme Bakasetas Visca gibi isimleri varken
Zaten kerem dışında barcelona'yı zorlayacak bir tane adamı yoktu sahada... Trabzonspor kesinlikle iki maç üzerinden daha çok gol atar ve daha fazla pozisyona girerdi ama büyük ihtimalle uğurcan kurtarış rekoru kırardı, özellikle denswil ve ahmetcan ikilisiyle...
Galatasaray elinden geleni ortaya koydu, Avrupa'da lig maçlarına göre çok daha iyi performans gösterdi. Buraya kadarmış, sonuçta elendikleri takım Barcelona
Aynen katılıyorum... Barcelona'ya elenmeyecek takım yok avrupa'da ve galatasaray son ana kadar tur şansını kovaladı ama Barcelona takımı pas oyununu avrupa'da en iyi oynayan 3 takımdan biri.