Galatasaray 1 - 2 Barcelona: Sarı-kırmızılılar Avrupa Ligi'ne müthiş bir mücadele sonunda veda etti! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar sözlerime galatasaray'a verdiği mücadeleden dolayı teşşekür ederek başlamak istiyorum... Maça gelince, bana göre galatasaray oyuna çok iyi başladı ve duran toptan golüde bularak 27'inci dakikada marcao ile öne de geçti ama 37'de pedri'nin golüyle beraberlik geldi. Ikinci yarıda barcelona'nın 48'de aubemayang ile erken golü bulması ve galatasaray'ın ilerleyen dakikalarda fizik olarak oyundan düşmesi ve barcelona'nın müthiş pas oyunuyla bana göre galatasaray'ın gücü yetmedi rakibine ve o na rağmen son 10 dakikada falan beraberlik golünü atmayı denedi ama olmadı maalesef...
Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray 1 - 2 Barcelona: Sarı-kırmızılılar Avrupa Ligine müthiş bir mücadele sonunda veda etti! Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray 1 - 2 Barcelona: Sarı-kırmızılılar Avrupa Ligi'ne müthiş bir mücadele sonunda veda etti! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla