Galatasaray'ın UEFA Avrupa Ligi son 16 turunda rakibi, Barcelona oldu. Ne düşünüyorsunuz?

Oha yani diyorum en zoru geldi. Braga falan gelseydi keşke en kolayıydı ya. Şimdiden elendik diyorum geçmiş olsun
Galatasaray'ın UEFA Avrupa Ligi son 16 turunda rakibi, Barcelona oldu. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla