Evet arkadaşlar barcelona her ne kadar eski gücünde olmasada xavi geldikten sonra iyi bir hava yakaladı ve dün akşam napoli'yi deplasmanda 4-2 yenerek son 16'ya kaldı... Peki sizce galatasaray barcelona'dan tarihi fark yer mi?
UEFA Avrupa Ligi'nde Galatasaray, Barcelona ile eşleşti! Sizce Galatasaray tarihi fark yer mi?
Bazıları Barça eski gücünde değil dese de Barcelona'nın ölüsü bile bizim en formda takımımıza her türlü beş çeker çünkü gerçekten takımlarımızın durumu vahim ötesi. Bence en zor kurayı çektiler. Tur atlama şansları yok. Rasyonel konuşmak gerek. Fark yememek GS için başarı olur.
Kura çekimini izledikten sonra dedim senin çekeceğin kuranın, elinin ayarının, yapacağın takım seçiminin taa... koyim. 8'de 1 şans ile en olmayacak takım geldi ya şurada bir Braga ile Real Betis ile eşleşmek olacaktı, en azından bir tur daha atlayabilirdik ki maksimum o kadarı olurdu. Geriye kalan tüm muhtemel takımları geçmemiz mümkün değildi zaten çok yazık oldu. Neyse şu bilet fiyatları belli olunca bir bakayım da belki içerideki maça stada gidebilirim. En azından Barcelona'yı da canlı izlemek nasip olur. Hocam bir de şu oyuncu eşleşmesinin de gerçekleşeceğini düşünebiliyor musun? Ömer Bayram vs Adama Traore 🤦
Barcelona eski gúcünde değil ama xavi geldikten sonra baya toparlandı! Galatasaray'ı içeride en az 4'ler, nef stadyumunda ki maçıda en az iki farkla kazanır...