Evet arkadaşlar galatasaray bu akşam dünya devi barcelona'yı nef stadyumu ali sami yen spor kompleksinde ağırlayacak, kapalı gişe oynanacak maçı galatasaray kazanıp yeni bir tarih yazabilir mi? Benim kişisel görüşüm galatasaray'ın tur şansının ahmet çakar gibi yorumcuların dediği gibi yüzde 5 değil daha çok yüzde 30 seviyelerindedir... Tabiki türk futbolu adına gönlümüz galatasaray'dan yana ancak barcelona'nın yüzde 70% oranında turda şansı olduğunu düşünüyorum! Ne düşünüyorsunuz?
Galatasaray, Barcelona rövanş maçını kazanıp yeni bir tarih yazabilir mi?
.. Duran top ve uzaktan şutlarla yokladılar orada gol atamamaları şans değil penya nın başarısı idi.. Onun dışında net pozisyon a giremediler yani Galatasaray şanslı değil akıllı oynayan taraftı.. Nasıl ligde rakiplerimize rütbeni bileceksin diyorsak... Tüm Türk takımları da böyle arenalarda rütbesini bilmeli akıllı kontratak oyununa yatmalı... Oo turda karşılaşacağın her takım Türk takımlarından iyidir hemen hemen eski barça olmasada bizim lige koysan yenilgisiz şampiyon olacağı neredeyse kesin birtakım ki xavi ile toparlandılar, fakat dediğim gibi akıllı oyun u akılsızlığa çevirmemek gerek, deplasmanda istediğimi aldım burada kafa kafaya oynayım dersen, rütbeni bildirirler reykart hocamızın dediğine katılıyorum ben ise yüzde 40 diyorum ancak barça favori tabiki
Ilk maçta ki sistemle bu akşam oynamalılar ve devreyi gol yemeden bitirebilirse ikinci yarıda kontratak oynarayak ve 55 bin taraftarın desteğiyle turu geçme şansı olabilir...
Barcelona deplasmanda daha iyi oynayan birtakım. Bir önceki turdaki sonuçlar:
Barcelona:1 - Napoli: 1 Napoli:2 - Barcelona:4
Galatasaray'da deplasmanda şans eseri berabere kaldı. Galatasaray in 3 şutu (sadece biri isabetli ) varken Barcelona 16 şut çekti. Barcelona'nın korner sayisi 13 Ken Galatasaray sadece 1 korner kullandı. Topla oynama 68 e 32 yani iki katından bile fazla.
Dediğim gibi ilk maçta alınan beraberlik tamamen şansti. Bu akşam Barcelona rahat bir galibiyetle turu geçer. Ligdeki gibi hakemler de yok.
Şans değildi, iyi savunma idi.. Direkte patlayan tıp dışında net pozisyonu yoktu.. Duran top ve uzaktan şutlarla yokladılar orada gol atamamaları şans değil penya nın başarısı idi.. Onun dışında net pozisyon a giremediler yani Galatasaray şanslı değil akıllı oynayan taraftı.. Nasıl ligde rakiplerimize rütbeni bileceksin diyorsak... Tüm Türk takımları da böyle arenalarda rütbesini bilmeli akıllı kontratak oyununa yatmalı... Oo turda karşılaşacağın her takım Türk takımlarından iyidir hemen hemen eski barça olmasada bizim lige koysan yenilgisiz şampiyon olacağı neredeyse kesin birtakım ki xavi ile toparlandılar, fakat dediğim gibi akıllı oyun u akılsızlığa çevirmemek gerek, deplasmanda istediğimi aldım burada kafa kafaya oynayım dersen, rütbeni bildirirler reykart hocamızın dediğine katılıyorum ben ise yüzde 40 diyorum ancak barça favori tabiki
Barcelona eskisi gibi olsaydı fark atardı, bu maçta Barcelona favori olmakla beraber Galatasarayın tur atlama şansı yabana atılamaz. Beşiktaş'ı yendiler, moralleri iyi
Zaten favori barcelona ama bana göre bazı yorumcuların dediği gibi tur şansı yüzde 95 değil. Sonuçta maç nef stadyumunda yani galatasaray'ın tur şansı bana yüzde 30 var...