
Galatasaraylı ve diğer bizi destekleyen dostlar ne olur sizce?
Bir mucize yolu var bence.. Tamam kabül ediyorum ki lig de kötüyüz. Belki avrupada yine eski gücümüze kavuşuruz. Çoğu insan fark yicez diyor da ben umutluyum. :)

2013 kadromuz olsa ümidim vardı ama bu kadro ve bu performansla yüksek ihtimal yeniliriz gibime geliyor
Yenileceksek de aslanlar gibi..
Cevap
1Cevap
biz avrupada çok daha farklı oynuyoruz umudum galibiyetle gelip turu garantileyebilmek
Galatasaray dua etsinde Barcelona gol atmaktan sıkılıp salsın maçı
Pek ümit vaat etmiyor bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?