Barcelona 0 - 0 Galatasaray: Aslanlar, maçı İstanbul'a taşıyor! Galatasaray nasıl oynadı sizce?

UEFA Avrupa Ligi'nde, son 16 turunun ilk maçı için Barcelona deplasmanına giden Galatasaray, çok istekli ve savaşçı bir oyun ruhuyla 0-0 berabere kaldı ve mücadeleyi İstanbul'a taşıdı!
Barcelona 0 - 0 Galatasaray: Aslanlar, maçı İstanbula taşıyor! Galatasaray nasıl oynadı sizce?
Maçı nasıl buldunuz, sizce Galatasaray iyi oynadı mı?
Barcelona 0 - 0 Galatasaray: Aslanlar, maçı İstanbul'a taşıyor! Galatasaray nasıl oynadı sizce?
Cevapla