Bu akşam Galatasaray, evinde ağırladığı Barcelona'ya 1-2 yenilerek UEFA Avrupa Ligi'ne maalesef veda etti.Sizce neden olmadı? Galatasaray'ın ve Türk futbolunun eksikleri neler?
Galatasaray 1 - 2 Barcelona: Sarı-kırmızılılar, UEFA Avrupa Ligi'ne veda etti! Sizce neden olmadı?
problemin özü Türk öldüllendirme kültürü. şımarıklığa alışılık. nasıl mı, takım kazanır futbolcuların gece kulübüne gitmesi serbest olursa sahada da gol atan veya uzun süre gol yememiş takım doğal olarak kafasına göre takılmaya başlar. problem, profesyonel kulüp dedikleri bu Türk takımlarında psikoloji uzmanı psikoloji liderinin olmaması da diyebiliriz.
Çok sevinmiştim ilk golü attığımızda gözümden de yaş geldi hatta. Ama bu sene genel olarak zaten öne geçtiğimiz maçların bi çoğunu kaybettik ya da berabere bitti. Barça bizden belki 5 gömlek üstün bir takımdı. Kalite farkı belirledi skoru aldılar yapacak bir şey yok. Neyse Allahtan seneye yokuz avrupada valla bu stresi çekemezdim bi daha. Başım ağrıyo
Bir Türk takımının yabancı bir takıma yenilmesine sevinen arkdasim bir fenerli olarak diyorum ki hangi takımlı olursan ol bu tür maçlar milli maçlar ne olurdu bir Türk takımı bir daha Avrupada Şampiyon olsa.
sadece Pedri 85 milyon euro bizim takımdan fazla ajshdbajsd babel, gomis çok ağır oyuncular top ayaklarına geldiği gibi oyunu soğutuyorlar abi, sürekli geriye dönüyoruz Türkiyenin bu futbol anlayışından kurtulması lazım gol atmak istiyorsan kaleciye kadar dönerek gol atamazsın abi, koşan adamın yok, dayanıklı adamın yok, güçlü kuvvetli adamın yok zaten gol atman bile mucize. Kerem güzel oynasa bile ne oldu son kısımlarda güçten düştü buda ne demek uygun antrenman yapmıyorlar demek abi, 90 dakika hiç durmadan koşamaz bizim futbolcular ancak avrupada böyle bir şey söz konusu bile değil
Ahhh Keremmm keşke Kerem gibi 1 veya 2 tane daha oyuncu olsaydı. inan barçayı rahatça elerdik.aşırı üzüldüm. Barçanın rezil futbolu gram keyif vermedi. Ryan babel çok ama çok etkisiz kaldı. ne savunmaya nede atağa neredeyse hiç katkısı yoktu. oyuncu değişikleri aşırı geç geldi. 2. golden önce değişikler olması lazımdı. Ama Gs her şeye rağmen bize galibiyeti inandırdı ve gerçekten ezilmeden güzel oynamayı başardılar. Kerem gibi bir kaç kişi daha olsaydı çok farklı olabilirdi.
-Kerem dışında birebir mücadeleleri kazanacak yetenekte oyuncunun olmayışı
-Fizik, kondisyon ve hız konusunda eksiklikler
-Barcelona defansını aşabilecek forvet olmayışı
-Oyun kuramamak, orta açamamak, uzun top çıkaramamak.
Sebepler bunlar. Daha çok yolu var Galatasaray'ın. İnşallah daha iyi olacak. Kapalı defans konusunda başarılı olduğu için bu kadar dayandı. Gole gitmekte zorlandı, zaten golümüz kornerle geldi yoksa hücum edemedik. :(
Turu geçememesi olağan üstü bir durum değildi ilk maçta nasıl 0-0 kaldı asıl bu anormal biseydi. ne gs ne barça eski gücünde değil yinede fatih terim varken insan umutlaniyordu gs kaybetti barça ve ben kazandim
ilk maca gore defansta hatalar yapildi ve alinan toplar 2. bolgeden bir turlu hücum bolgesine aktarilamadi. 2. golden sonra zaten 70e dogru kondisyonlarda dustu moraller azaldi. boyle oldu maalesef
Barselona ilk maçta küçümsemişti ancak bu defa ciddiye aldıkları belli. Galatasaray elinden geleni yaptı ama iki takım arasında kalite farkı da var sonuçta. Çok sürpriz bir sonuç değil bu.
Olabilecek en iyi senaryo oldu. Bazen elenmek çok şey anlatır. Herkes fark yer diye beklerken nerdeyse eliyordu. İlk yarıyı 1-0 bitirebilseydi şu an farklı şeyler konuşuyor olurduk.
Orada 0..0kalınca milley G. S bir şey sandı barcelonanon ölüsü 10 G. S eder bı gerçek boş yere siz kendinizi avutmayın.. Elbette Bir Türk takımının başatısı bizi gururlandırır ama gerçeklrr kabullenilmesr de gerçektir
Bakış açısına bak madem öyle izleme ve yorum da yapma dünya da nerde adalet var ki kazancta asalet bekliyorsun adamların mesleği bu kazandığı para bu sende olabilirdin k karın yerinde belki. Mesele o değil ülkeni temsil ediyor. Acaba bir İspanyol barça yenilsin diye dua eder ya da yenilgisini sevinir mi lafa gelince mangalda kül bırakmayız milliyetçilikde Türk lukte ama iste anca lafta.
sözde fenerli beşiktaşlılara kalsa biz onlardan 8 tane falan yerdik 2 goldede berkan taylan saçmalıkları yüzünden adamı bom boş bırakıyorlar birde adamlar nasıl korktuysa oyunu oynatmadılar P
bizimkilerin aptallığına maç gitti yoksa azıcık beynini kullansa berkan taylan ikiilisi mal gibi topu kazanıp adama bırakıyordur hep kafayı yedirtirler insana:P