Galatasaray 1 - 2 Barcelona: Sarı-kırmızılılar, UEFA Avrupa Ligi'ne veda etti! Sizce neden olmadı?

Bu akşam Galatasaray, evinde ağırladığı Barcelona'ya 1-2 yenilerek UEFA Avrupa Ligi'ne maalesef veda etti.
Galatasaray 1 - 2 Barcelona: Sarı-kırmızılılar, UEFA Avrupa Ligine veda etti! Sizce neden olmadı?
Sizce neden olmadı? Galatasaray'ın ve Türk futbolunun eksikleri neler?
Galatasaray 1 - 2 Barcelona: Sarı-kırmızılılar, UEFA Avrupa Ligi'ne veda etti! Sizce neden olmadı?
Cevapla