Evet arkadaşlar galatasaray ptt 1. lig takıma kendi sahasında penaltı atışları sonucunda elendi! Bu çöplerle galatasaray'dan bir halt olmayacağını haftalardır söylüyordum... Nerede o göklere çıkarttığınız o çöp cicaldau, morutan, mustafa m. ve berkan'lar! Galatasaray dökülüyor dökülüyor ve kadro kalitesi rezil birtakım... Ne düşünüyorsunuz?
Galatasaray 3-3 berabere biten maçta Ptt 1. lig takımı Denizlispor'a penaltı atışları sonucunda elendi! Maçı nasıl buldunuz?
Maçı ben resmen korku filmi izler gibi izledim. Üç kere geldiler üç kere attılar. Morutan, cicaldau, Muhammed, Galatasaray kariyerlerinde en berbat maçını oynadılar diyebilirim. Şu takımdan üç gol yenmez, on kişi kalamazsın, aşırı hücum oynadığında kontra yiyeceğini de biliyorsun ve göz göre göre o golleri yedik, göstere göstere attılar. Adamların durumu ortada, senin yedek kadron bile bunlara üç atması lazım hem de gol yemeden. Şanssızlık falan filan demesin kimse, futbolun altın kuralı tekrar ayyuka çıktı; atamayana atarlar...
Fenerbahceliyim ama Futbol sever olarak soyleyim herkes emre Kılınç Ömer bayram a kızıyor istemiyorlar evet büyük takım futbolcuları değil ama Berkan denen bir futbolcu almışlar 4.5 milyon euro sonra ki satıştan pay bu kadar kötü oynayan bir orta saha görmedim rakiplerinde hamsik pjanic sosa varken sırf genç diye alması sırf bunun için bile Fatih Terim ile yollar ayrılmalı kimse kendini kandırmasın transferleri de yapan hersey Fatih Terim in elinde bu transferler oyun ve sonuç Fatih Terim e yazar
Maçın tamamını izleyen biri olarak söylüyorum, hakemin kararlarindaki tutarsızlık, alparslana çıkan sarı kartlar, ama Denizli spora cikmayan kartlar, maç 6 dakika uzamisken 90 8 de gol yediren, santrayi yaptiktan 5 saniye sonra maçı bitiren, uzatma devrelerinde yerden kalkmayan bir Denizlispor varken, her devre sonuna sadece 1 er dakika ekleyen, vs vs,, görevini yapan bir p. c kurusu daha vardı yani bugün sahada
Yahu ptt 1. lig takımına karşı hakem yanlış bir kart veya eksik bir uzatma verse ne olacak! Galatasaray'ın bu takımı ne olursa olsun yenmesi lazım hemde kendi sahanda oynuyorsun! Tam bir kepazilik! Galatasaray'ın hemen fatih terim ile yolları ayırması lazım, zaten bu saatten sonra fatih terim ile galatasaray hiç bir zaman şampiyon olamaz!
Türkiye'nin en kötü kalecilerine sahibiz mk İsmail çipe ile fatih Öztürk'ü kaleye beraber koy. Kurtarış yapabileceğine güvendiğim tek şey kale direkleri!!!
Bırak bahaneleri rasim, galatasaray daha bu ptt 1. lig takımını 120 dakika oynamasına rağmen yenemiyor! Sezon başından beri söylüyorum, morutan, cicaldau, berkan gibi oyuncular çöp ve kazık! Yetmiyormuş gibi birde hoca mustafa mohammed'in bonservisini 4 milyon dolara yönetime aldırdı ki adam bir halt oynamıyor! Fatih terim'de bitmiş derhal kovulmalı...
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
29
Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Pendik faciasını bile izledim ama böyle rezalet görmedim. Rakip denizlispor alt ligde düşme potasında olduğu için ve sakatlardan dolayı kupaya eksik kadroyla çıkıyor. 6-7 as futbolcusu yok ayrıca yedekler de bile 4 futbolcu ile geliyor. Galatasaray ise ligden kopmuş en azından kupada ilerlemek istiyor ve kendi sahasında. Bu şartlarda elenmek terime yazar. Derhal istifa etmeli
yaz transfer sezonu bittiği günün ertesi sabahı bu kadrodan bir b*k olmaz demiştim manyak bir gsliyim dün şaşırmadım sonuca çünkü kapasite bu bunun ilerisi olmuyor olmayacak. Hoca hatalı ama istifa etmesini istemem eğer keremi satabilirsek 2-3 kaliteli oyuncu ile bu sorun ortadan kalkar çünkü takımın kalite sorunu var yoksa köyü takım değil sadece zayıf yakım kuruldu
bariz bir şekilde bilerek yapıldı 3:2 öndesin 10 tane gol kaçırıyorsun 90 da kırmızı yıyorsun 6 dakka uzatmalık maçın 90+9 unda gol yiyor 3:3 berabere kalıp penaltılra gidiceğini bile bile armut gibi kaleci olan ismail cipe kalede kalıyor..
@UDixon2 Geldiğinde ilk iki maçta falan penaltı golü falan attı o havayla 6-7 maç etkili oldu ama genel olarak bakıtığın zaman büyük takım golcüsü değil ve 4 milyon dolar etmez!
Türk futbolunun kalitesi çok arttı, 3 tanınmış takım bu yüzden başarılı olamıyor artık Türkiye'de. Galatasaray UEFA kupasında iyi gidiyor çünkü Türkiye'deki lig maçları daha zor
6-7 atardı toplar direkten döndü vesaire gibi lafların hepsi hikaye! Herkes sonuca bakar ve sen bu takımı 120 dakika sonucunda yenemedin! Tam bir rezillik...
Fenerbahçe'nin de ne halt olduğunu dün akşam gördük! 3. lig takımıyla berabere kalıp uzatmalarda ite kaka ve bir penaltı golüyle 2-0 yendiler! Tam bir rezillik...
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Galatasaray 3-3 berabere biten maçta Ptt 1. lig takımı Denizlispor'a penaltı atışları sonucunda elendi! Maçı nasıl buldunuz?