Galatasaray 3-3 berabere biten maçta Ptt 1. lig takımı Denizlispor'a penaltı atışları sonucunda elendi! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar galatasaray ptt 1. lig takıma kendi sahasında penaltı atışları sonucunda elendi! Bu çöplerle galatasaray'dan bir halt olmayacağını haftalardır söylüyordum... Nerede o göklere çıkarttığınız o çöp cicaldau, morutan, mustafa m. ve berkan'lar! Galatasaray dökülüyor dökülüyor ve kadro kalitesi rezil birtakım...
Ne düşünüyorsunuz?
Galatasaray 3-3 berabere biten maçta Ptt 1. lig takımı Denizlispora penaltı atışları sonucunda elendi! Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray 3-3 berabere biten maçta Ptt 1. lig takımı Denizlispor'a penaltı atışları sonucunda elendi! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla