PTT Hakkında Sorular

Cezaevinde PTT kargo çıkış günleri bilen var mı ?

Arkadaşlar cezaevinde PTT kargo çıkış günleri var mış. salı ve cuma Mahkumun koğuşana gore. Tek bir gün mü belirliyorlar yoksa Her koğuşun aynı mi oluyor. saliyida cumayida değerlendirebiliyor mu Ve ya Belli bir koğuşun...
Gizli Üye
0|0
Cevapla 0 2

PTT AVM de ki mağazayı nasıl şikayet edebilirim?

Tekno100 diye bir mağazadan 11 bin tl ye telefon aldım her şey sorunsuz ulaştı elime. 1 aydır da kullanıyorum ama şebeke sorunu var. Satıcıya yazıyorum geri dönmüyor. Arıyorum açan yok. Sorunu çözen yok. Ben şimdi ne...
Gizli Üye
0|0
Cevapla 0 3

PTT kargo gönderim aşamaları nelerdir?

Transfer sürecinde diyor. Şubeye gönderiyorum alınması için konya'dan Bursa'ya. Ama daha 3 aşama daha var görünüyor onlar tam olarak nedir? Ve bugün kargo ulaşır mı?
Gizli Üye
0|0
Cevapla 2 2
Gizli Üye
0|0
Cevapla 2 8

PTT kargo neden böyle bir şey yaptı?

Muğla' dan yola çıkan kargonun Antalya'ya gelmesi lazım. Muğla ile Antalya zaten dip dibe. Hemen gelmesi lazımken tutmuşlar kargoyu İzmir'e götürmüşler şimdi de Afyonkarahisar'da gözüküyor. Zaten PTT kargo yavaşlığıyla...
Gizli Üye
0|0
Cevapla 5 6

PTTden evrağım var mesaj gelmedi ?

PTT den tebligat gelmeden önce numaraya adınıza evrak yola çıktı diye barkod numarasının olduğu bir mesaj geliyor mu? Önceden geliyordu bir evrağım var henüz mesaj gelmedi.
Gizli Üye
0|2
Cevapla 0 2

PTT kargo 1 haftadır şubede bekleyen paket?

Samsun'dan Kayseri'ye 2 günde ulaşan paket tam 1 haftadır dağıtıma çıkmadı. Şubeyi arıyorum muhatap yok müşteri hizmetlerinden ulaşmaya çalışıyorum sadece şubede beklediğinin bilgisini alabiliyorum. Onun dışında kimse...
Gizli Üye
0|0
Cevapla 1 6
Güneşkrdş
0|1
Cevapla 0 7

Ptt Kargo tekrar dağıtıma çıkar mı?

Bir sey siparis vermedim. Resmi bir kurumdan gelecek kargom vardi. Gelmisler bugun cumartesi ama evde degildim. Aramislar yeni gordum. Tekrar arasam geri getirirler mi? Ya da haftaya yani bu pazartesiden itibaren iş gunu...
Gizli Üye
0|0
Cevapla 0 2

Nasıl PTT'de çalışabilirim?

Beni alırlar mı ne yapmaliyim?😔
Gizli Üye
0|0
Cevapla 0 3
seyda028
1|5
Cevapla 5 27

Pttden açıköğretim kargo mesajı alan var mı?

Az önce pttden ata aöfden kargonuz yola çıkmıştır diye mesaj geldi. Ev adresim falan yazıyor, ben bir şey sipariş etmedim. Ata aöfe kayıtlıyım ama bu mesaj nerden çıktı? Size geldi mi
Feyzairmakgul20
0|1
Cevapla 0 2

PTT kargo ne zaman gelir?

Trendyoldan erkek sevgilime bileklik hediye aldım. PTT ile yollanacak 12 Aralık ta sipariş verdim İstanbul'dan, İzmir'e yola çıkmış ve erkek arkadaşım okula gittiği için ve ailesi de çalışıyor evde kimse olmuyor diyor...
Gizli Üye
0|2
Cevapla 1 10

Ptt Kargo'ya yanlış bina numarası girmişim, kargo şubeye mi gider yoksa bana ulaşırlar mı?

merhaba bizim bina numaramız değişti ben unuttum eski bina numaramizi girdim yani yeni bina numarasi 22 ben unuttum eski bina numaramiz olan 28 girdim kargo gönderene mi gider bana ulaşamazlarsa yoksa en yakin ptt kargo...
berk2837
0|0
Cevapla 1 6

TC kimlik kartını PTT den elden verirler mi?

Kimliğin çipi düştüğü için kimlik yenilemistim dün dağıtıma çıkmış ama sözde evde yokmuşum o yüzden geri dönmüş şimdi de acil işim çıktı uçuşum var cumartesi, elden verirler mi
Gizli Üye
0|0
Cevapla 1 5

Ptt ile nasıl kargo gönderirim?

Öncelikle uzakta bi arkadaşıma PTT ile kargo göndereceğim ve şubeden teslim alması gerekiyor fakat hiç bir detayı bilmiyorum. Yani bu paketlemeyi orada mi yapmak zorundayiz içinde ne olduğu o kadar önemli mi yoksa normal...
efserkaya
0|3
Cevapla 1 7

Ptt kargo isimsiz gönderi yapıyor mu?

merhaba. ptt den birine hediye göndermek istiyorum. ancak adres ve isim yazmak istemiyorum. ptt kargo anonim olarak gönderim yapıyor mu bilgisi olan var mı? ya da yapan bir kargo firması var mı yardımcı olur musunuz
Gizli Üye
0|0
Cevapla 2 5

PTT'den gönderilen mektubun yerine ulaşmamış olması mümkün mü?

Gönderdiğim kişi gelmedi dedi ama inanmıyorum ben daha önce takipli gönderdim gitmişti şimdi neden gitmesin pttde oluyor mu böyle durumlar yerine ulaşmaması kaybolması gibi?
Gizli Üye
0|2
Cevapla 2 4

PTT bir kargoyu ne kadara gönderiyor acaba?

PTT bir kargoyu ne kadara gönderiyor acaba? Geçen gün korgo dükkanına gittim küçücük defter için 180tl istedi kargo ücreti. Bende göndermedim. Kadın pttden daha uyguna yollayabilirsiniz dedi. Ama sormayı unuttum ya ne...
User_26062
0|2
Cevapla 1 3

PTT kargo alıcıya sms gönderiyor mu?

Sevgilime hediye gondericem süpriz olsun istiyorum fakat sms gidiyor mu alıcıya?
Gizli Üye
1|0
Cevapla 2 6

Yurtiçiyle kargom gelmişti, değişim yapmak için PTT'ye versem PTT gönderir mi?

site yurtici ve ptt ile calisiyo benim kargom yurticiyle gelmisti de pttyle gonderilir mi?
Gizli Üye
0|1
Cevapla 2 1

PTT'de kaça kadar kargo verebiliyoruz?

5e kadar açıkmış 5e kadar verilebiliyor mu
Gizli Üye
1|1
Cevapla 0 8

Pttye gelen kargolar?

Pttye gelen kargolar alınmazsa gerçekten 3 gün içinde geri iadeye mi gidiyor yoksa bazen geçiriyorlarmı 3 günü
Sena_aaaax
0|0
Cevapla 1 5

Arkadaşlar gardırops dan hesap açıp 2 tane babam birinden kargo verse ptt den olur mu?

Ptt den verince gardırops hem alıcı hem satıcıdsn kargo parası istemiyor ya. Bende üni ye gidicem bavula sığmayan 3 5 eşyam vardı gardırops hesabı açıp ordan alım satım yapıyormuş gibi yollasak olur mu? Kargolar çok...
Gizli Üye
0|0
Cevapla 0 1

PTT kargo kaç günde teslim eder?

PTT kargoyla Edirne'den Isparta ya evrak gönderdim. Kaç günde gider bilginiz var mı arkadaşlar yardımcı olur musunuz 4. gün şu an.
Gizli Üye
1|0
Cevapla 4 9
beyzamorningstar
0|1
Cevapla 3 10

Ptt kargo içine bakıyor mu?

Ptt kargo kutunun içine bakıyormu toplam 3 kutu göndereceğim ama içinde sigarada var
Gizli Üye
0|2
Cevapla 1 8

PTT eft yatmadı, neden?

E devlettten hesabıma aktar yaptım parayı iki gün oldu hala EFT yatmadı sizce nedeni ne olabilir müşteri hizmetlerini aradım ama hat düşmüyor
Papatyakizzzz38__
1|0
Cevapla 0 2

PTT kargoya TC vermek zorunlu mu?

Kimliksiz sadece telefonda ki pttnin mesajlarini gonderi no yu tek kullanimlik sms filan gostersem alamazmiyim kargoyu? Kargo da calisan var mi ptt de?
Gizli Üye
0|1
Cevapla 0 1

PTT Kargo'da çalışan var mı?

Arkadaşım hediye yollayacak şubeye. Ordan ismimi farklı biliyor ama soyadım doğru. Alabilir miyim? Ve sms de o isimle alindi desin istiyorum nasil olucak
Gizli Üye
0|0
Cevapla 0 1

PTT'den kargo gönderirken karşı tarafın numarasını yazmadan gönderim yapılıyor mu?

Kargo ücretini ödeyeceğim sadece adresini yazsak gonderim yapılıyor mu numarası şart mı
Gizli Üye
1|1
Cevapla 1 5

Trendyol iadem var fakat çalıştığım için ve izin alamadığım için PTT'ye gidip iadeyi veremiyorum. Var mı bir çözüm yolu?

arkadaşlar ptt adrese gelip iade kargoyu teslim almıyor. napıcam ben gidemiyorum ve akşam 17.00 'da pttler kapanıyormuş. bende zaten işten 17.00da çıkıyorum. elimde kalıcak ürün bi çözüm var mıdır sizce? başka bir kargo...
Gizli Üye
1|0
Cevapla 4 2

PTT para çekme makbuzunu yırttım, bir şey olur mu?

Pttden yatan parayı çekmiştim makbuz veriyorlar imzalı imzam olan yeri yırtıp attım sorun olur mu?
Gizli Üye
1|2
Cevapla 0 2

Ptt kargo fiyatları nasıl?

arkadaşıma kargo yollayacağım 13 kg koli için ne kadar öderim sizce?
Gizli Üye
1|0
Cevapla 2 5

Ptt kartı müşteri hizmetlerinden iptal ettirdim ama bana en yakın şubeye kart bırakılmış şimdi iptal edildiysenedenşubeyebırakıldı?

Ptt kartı müşteri hizmetlerinden iptal ettirdim ama bana en yakın şubeye kart bırakılmış şimdi iptal edildiyse nedenşubeyebırakıldı
Gizli Üye
0|2
Cevapla 0 2

PTT kargo dağıtıma çıkması gerekirken tekrar aktarmaya geçti, geri mi gönderiliyor?

merhaba arkadaslae ptt den anliyan veya calisan varsa bi sorun olcak bugün dagitima cikmasi gerekirken tekrar il ici aktarmaya gecti acaba gerimi gönderiliyor bir tuhaflik var. simdiden tesekkürler
abdurrahman5566
2|0
Cevapla 4 3
agresifpanda69626
0|1
Cevapla 3 2

PTT kargom 1 hafta oldu halen gelmedi, neden?

Babam PTT ile kargo gönderdi (300 KM'lik mesafe). 1 hafta oldu halen gelmedi
Gizli Üye
1|0
Cevapla 2 6
1 2 3 ...13
YÜKLENİYOR...