Kayserispor 0 - Galatasaray 0... Son şampiyon deplasmanda 1 puana razı oldu! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Kayserispor ile deplasmanda golsüz berabere kaldı. Özellikle Galatasaray'da oyuna girdikten sonra angelino'yu hiç beğenmedim ve bence Galatasaray'da sol kanatta ya kazımcan ya da dubois oynar. Zaha ise oldukça etkisiz bir görüntü verdi. Maçı nasıl buldunuz?

Kayserispor 0 - Galatasaray 0... Son şampiyon deplasmanda 1 puana razı oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Kayserispor 0 - Galatasaray 0... Son şampiyon deplasmanda 1 puana razı oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla