Evet arkadaşlar Galatasaray - Başakşehir'i deplasmanda 7-0 yenerek şampiyonluk yarışında çok önemli bir 3 puan aldı! Galatasaray'ı ve maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Başakşehir'i deplasmanda 7-0 yenerek şampiyonluk yarışında çok önemli bir 3 puan aldı! Galatasaray'ı ve maçı nasıl buldunuz?

Gümbür gümbür geliyoruz...🔥🔥🔥 Cimbom gitgide daha da iyi olacaktır. Bu takımın ihtiyacı olan şey zamandı, her iyi giden transfer dönemi sonrası hemen yeterli verim alınamayabilir. Özellikle kadroda büyük bir değişiklik olursa böyledir.
Beşiktaşta hiç bir şey olmadan Başaksehir macında sayısız pozisyona girip atamamıstı bir yerde patşayacaktı Başaksehir gs de patladı yoksa beşiktaş macında da sayısız oosizyona girmişti BJK hatta hucumda elden dönen topta kontratak yiyip gol yemişti , gs hakkıyla kazandı... 🥂
Hatırlıyorsan Galatasaray kötü dönemdeyken sana bu mesaj burada kalsın bu takım iyi takım demiştim. Hemen her maç çok pozizyona giriyoruz az gol atıyorduk. Bir yerde patlama olacaktı oldu.😊 Bu arada yine 3 tane ve ikisi direk pozizyon kaçtı.
Beşiktaş Hatayspor'a 7 gol atınca 1 ay boyunca oyuncuların hesapları incelenmeli diyen takım taraftarı, ligin en iyi defans yapan takımına 7 gol atan takımlarına ne söyleyecekler, merak ediyoruzzz
O iddiaları gündeme getirenler kendini bilmez fanatiklerdir! Kaldı ki Beşiktaş - Hatayspor'u 7-0 yendiğinde yanlış hatırlamıyorsam galatasaray ile arasında 5 veya 6 puan fark vardı yani şampiyonluğun averaja kalma ihtimali gündemde olmadığı gibi imkansız gibi birşeydi. Ve Beşiktaş o sene bileğinin hakkıyla ligin en iyi topunu oynayarak şampiyon olmuştur. Beşiktaş'ın şampiyonluğuna gölge düşürmek isteyenlere zaten gereken cevabı vermiştim o dönemde. Bence ne o gün Beşiktaş ne de bugünki Galatasaray maçında şike falan yok, özellikle bugünkü maçta Başakşehir ikinci yarıda ben bu galatasaray'ı yakalayabilirim mantığıyla savunmasını orta sahaya kadar çıkartması farka sebep olmuştur... Galatasaray'ın bir daha böyle arkayı boş bırakan birtakım bulabileceğini düşünmüyorum.
Cevap
9Cevap
Güzel ve ilginç bir maç
Harika bir maçtı bol gollü maçları severim
Başakşehir mental, fiziksel olarak çok yorgun. Galatasaray daha az maç yapıyor. Formdalar. Raşitza çok etkili, Icardi klasini gösterdi, mertans ısındı , gizli kahraman kerem akturkoglu eski formuna döndü. Gayet iyi hazırlanmışlar.
Bu kadarı aklımın ucundan geçmezdi 1 puana razı olunabilir derken 7 gol 🤩 Emre’ye üzüldüm maç 7 0 ayakta git otur soğuk su iç 😊
Maçı izledim gerçekten hakkını verdik başakşehir çok fol yapıyordu.
Sonuçta 8 tane atamadılar. Her takıma olmaz 8 gol yemek!
Her takıma 8 gol yemek nasip olmaz
Bi yerde patlayacaktı başakşehire patlaması güzel oldu fbde yenilince bal kaymak oldu
Tekrar kazandık galiba dedirtti 🥳
bakalım takipçisi olacağım federasyon gs kulübüne deplasman tribününü aşmış olmasından dolayı kulübe ne ceza verecek kimse bunu yazmıyor
Futbol değil ticaret her şey önceden belirleniyor
Acimamislar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?