Evet arkadaşlar Galatasaray - Fatih Karagümrük'ü zorda olsa 3-2 yenerek şampiyonluğa çok yaklaştı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Fatih Karagümrük'ü zorda olsa 3-2 yenerek şampiyonluğa çok yaklaştı! Maçı nasıl buldunuz?

Fenerbahçe ye karşı çok açık bir defansla oynayan Karagümrük, bugün forvetleri marcao haricinde komple defans hattındaydılar. Fenerbahçe ye karşı oynadıklarında bilinçli bir hareketle kırmızı gören Karagümrük ün oyuncusu Mendes Fenerbahçe ye karşı bir hayli isteksiz oynarken Galatasaray a karşı canını dişine takarak oynadı. Üstelik Türkiye kupası maçında da Galatasaray a karşı acayip iyi oynayıp elenmemize sebep oldu. Futboldan gerçekten anlayan insanlar söylediklerimi teyid edeceklerdir. Yani bunlar benim gördüklerim, gördüklerimi anlatıyorum sadece. Kalkıp bundan dolayı Karagümrük lü oyuncuları eleştirmek de istemiyorum fakat bize karşı çok ciddi oynadıkları hâlde onları yendik. Bu adaletsiz düzene rağmen kazanılan bu başarı Galatasaray ımıza yeter de artar...
Cevap
3Cevap
Maçı iyi buldum ben
halen fenerin şampiyon olacağına inanan var mı..
maç çok fenaydı Barıs alper adamın dibi be nasil hirslı nasil iyi oynadı topu asla bırakmadı Hepsinin ayağına saglık berkanımda berkanımmm saolsunnn 😅😊
Galatasaray 'ı tebrik ediyorum hem skor için hem şimdiden şampiyonluk için 💛❤️
Şampiyonuz artık kim gelse deviremez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?