Evet arkadașlar Galatasaray - Fatih Karagümrük'ü 3-0 yendi. Maçta sakatlıktan dönen icardi gol attı. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray - Fatih Karagümrük'ü 3-0 yendi. Maçta sakatlıktan dönen icardi gol attı. Maçı nasıl buldunuz?

Her şey tıkırında valla gene kaldığımız yerden devam ediyoruz 💛❤️🦁 Günay ile de sözleşme yenilemiştik as kaleci aldığımızda her ihtimale karşı güvenebileceğimiz bir Günay Güvenç'in olması çok iyi.
Oyun anlamında çok zevk vermese de kaliteli ayaklarla kazanmasını bildi fakat 2 maçta rakibin 10 kişi aldı sen gol atmaya gitmiyorsun bu takım 1 gol averajla şampiyonluğu verdi ve Galatasaray'ın teknik direktörü asla okan buruk değildir orası kesin
Cevap
3Cevap
Çok keyif aldım. Keşke osimhende atsaydı. Sane çok saç baş yolduruyor
Fenerbahçe taraftarı olarak İcadiyi çok beğeniyorum. Tebriklerimi fırlatiyorum..
Of"icardi".
Tatsız tuzsuz bir maçtı bu Gs bu sene CL’de başarılı olamaz lig ile yetinir biraz daha zaman verelim de zor bazı şeyler Okan hoca da formundan uzak herhalde
Fazla asilmadk
Üzüldüm
💛❤️
Çok iyi buldum
muhteşemmm maç
Ooo tiyatro başlamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?