Galatasaray 3 - Kaşımpaşa 3... Sarı kırmızılılar kendi sahasında 3-0'dan 3-3'e yakalandı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray 3-0 öne geçtiği maçta Kasımpaşa'yla 3-3 berabere kalarak şampiyonluk yarışında avantaj kaybetti! Arkadaşlar bu takım 4-4-2 oynamaz dememize rağmen okan buruk hem 4-4-2 oynattı hemde toreira'yı yedek bırakarak puan kaybının baş sorumlusu oldu! Bu takımda olmazsa olmaz bir isim varsa o da osimhen adama uzun top oynasan bile rakip savunmayı devamlı yıpratıyor! Icardi ile olmaz... Maçı nasıl buldunuz?

Galatasaray 3 - Kaşımpaşa 3... Sarı kırmızılılar kendi sahasında 3-0dan 3-3e yakalandı! Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray 3 - Kaşımpaşa 3... Sarı kırmızılılar kendi sahasında 3-0'dan 3-3'e yakalandı! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla