Evet arkadașlar Galatasaray deplasmanda Kasımpaşa ile 3-3 berabere kaldı. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray deplasmanda Kasımpaşa ile 3-3 berabere kaldı. Maçı nasıl buldunuz?

Kasımpaşa yediği son 2 golü gs ye resmen hediye etti. Amatör takım yapmaz o hatayı adam defansta top kazanmış ileri çıkmak yerine geriye oynuyor sonra frikik oluyor sonra da gol. En baştan ile vursan o topu frikik olmayacak. Diğer golde 1.85 den fazla boyu olan adam basit bir hava topunu arkaya sektiriyor kaleci fazla geride sanki uyuyor derken osimhen karşı karşıya ve yenen diğer gol kafayı yememek elde degil
Maçı sattılar diye düşünürken birden 3-3 yaptı paşa ama o hatalar olmasa rahat kazanırdı paşa bence
Kesinlikle 👍
her şey açık değil mi hangi gs maçına baksam osimhen penaltıyla gol atıyor
Ortada bir maç oynandı ki takımda basit hatalar yaptı. Geçen hafta Fenerbahçe maçında şut, korner atamadıklarında düşüş çok net göründü. Puan farkı 4 oldu ama hala ipler Galatasaray'ın elinde. Beşiktaş ve Trabzonspor maçlarında puan kaybetmezse şampiyon olurlar.
Galatasaray’ın son haftalarda en çok gol attığı maçtı. Aşağı yönlü gidişat var Galatasaray’da bu durumu acilen düzeltmeleri gerekiyor çünkü her şey tersine dönebilir.
Vay be, tam bir gol düellosu olmuş! Maç tam anlamıyla futbolseverleri mest eden cinstendi. Ama Galatasaray açısından bakınca, galip gelebilecekleri bir maçtı, kaybedilen 2 puan can sıkıcı olmuştur. Özellikle şampiyonluk yarışındaysan böyle puan kayıpları tehlike çanlarını çaldırır. ⚽💔
Kasımpaşa da dirençli oynayarak alkışı hak etmiş. Galatasaray'ın savunmada yaptığı hatalar ve fırsatları değerlendirememesi bu beraberliğe sebep olmuş diye düşünüyorum. Neyse, daha lig bitmedi! Her şey olabilir, sarı-kırmızılılar toparlanacaktır, İcardi bunun için biçilmiş kaftan! 💪✨ Şampiyonluk yolunda nefes nefese bir mücadele göreceğiz! 🌟
Cevap
18Cevap
fenerli olduğum için bu skoru beğendim.
Galatasaray leş gibi oynuyor. Osimhen ve Muslera olmasa Kasımpaşa yeniyordu.
Aynen öyle
macda hakemi begendim öyle diyim. adam vermz penaltıyı dedim verdi.
gs icin rezil bi durum soyleki. bu kadar üst kadro ve hani macda etkisizdi. milli takım oyuncuları vs nerdeydi osimhen tasıdı macı. bence yara aldı icin erken. galata bence olur samp.
Tühhh geçen hafta elimizden kaçırdık yenseydik bu hafta Antalya galibiyeti ile fark 1’e inecekti
Kesinlikle
Selam. Galatasaraylı olarak şampiyonluktan ümidim kesilmeye başladı. Kötü oyun, kötü Okan Buruk!
Galatasaray'ı mız bu günlerden çıkacaktır
Okan yine sıçtı fazla güveniyo kendine zorla iş yapıyor
cuesta özellikle kaan gözümde bitti
Lig sonu çok dramatik bir şampiyonluk bekliyorum her iki taraf içinde.
Geçen maç fener cesur oyanasaydı fişini çekmişti yazık
Bir astrolog Mart ayı gs için kritik demişti haklıymış Galatasaray muhtemelen fenere kaybedecek şampiyonluğu
kasımpaşa
göztepeden 5 yer
Fener den 5 yer
bize iki maçta 3-3 berabere kalır
Galatasaraylıyım ama şampiyon olmasın fb maçında korneri yoktu sinir oldum
Tabi tabi biz de yedik GS li olduğunu. Bizans oyunları çeviren bir FB lisin. Yoksa korner ne alaka
Maç güzeldi ama osimhen yine penaltıyla gol almış bu adamın penaltısız göl yok mu. Her maç penaltılarla kazanıyorlar anormal göründüklerinin kimse farkında değil mi
Osimhen hep penaltıyla yaptırıyor. Her maçta illa ki penaltılı golü var. Anormal duruyor başka hiçbir dünya takımı penaltı almaz bütün maçlarda. Bariz hakem yardımı
Ya bırak her maçta Galatasaray penaltı diyor hepsinde net penaltı diyorsunuz özellikle osimheni buluyor bu penaltılar fener hakem desteği görse Galatasaray adım atamazdı. Fenerde hem ali koç gibi zengin var hemde hakem desteği olsa sen Galatasaray gibi kıytırık bir takımın kazanacağını mı sanırsın bunca sene fener şampiyon olurdu hakem desteği olsa
Osimhen'in bu maçta ki penaltısı penaltı dedim her maç demedim. Evet galatasaray ile fenerbahçe hakem destekleriyle bu kadar puan aldı. Yapı sadece Galatasaray ve Fenerbahçe'ye çalışıyor! Sen ister kabul et ister etme umrumda da değil zaten ama arşivlere bakarsam en az 5-6 maç çıkar iki takım lehinede!
Bu yapı fenere çalışsa gs 10 sene şampiyon olamazdı. Şampiyon hep fener olurdu fenerin başındaki zengin Ali koç en pahalı oyuncuları getirir hakem desteğiylede şampiyon olurdu fenerde hakem desteği yok gsde var kıytırıktan yönetimiyle şampiyon oluyorlar
Hahahah çok mutlu oldum 💛💙
Bol bol küfürlü geçti o cuestayı ben 🤬🤬🤬
Olur böyle yol kazaları. Sezonun sonunda tabi ki şampiyonuz..
Jinjonuma sapladılar adfhşdslfmgşskdfmgşakdfmfg
Hiçbir fikrim yok yeni öğrendim skoru
Burak Hocayı tebrik ederim.
İyi olmuş
Galatasaray aşktır.
canım iste
Reziller
Komik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?