Evet arkadașlar Galatasaray lig'te 6'da 6 yaparak en yakın rakibiyle puan farkını 6'ya çıkarttı. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray lig'te 6'da 6 yaparak en yakın rakibiyle puan farkını 6'ya çıkarttı. Maçı nasıl buldunuz?

Pek iyi bir oyun yine yoktu Barış’ın çabası Yunus’un gol ve asisti Toreira’nın harika şutu ile 3 puanı almasını bildi. Bir de klasikleşen gol yemese olmaz 80 de yediler yine bu takım ligi götürür de Avrupa’da hezimetler devam eder Leroy Sane denilen adam nasıl 90 dk oyunda kalır anlamak zor Gs bu sezon tatsız daha iyi olması gerekiyor.
Reykart abi bu lig kapatılmalı Türkler futbol olmaz olmaz olmaz olmaz asya sporları ata sporu yağlı güreş devam
@uyanmakzorundayiz Ligimiz çok kalitesiz ve yavaş futbol oynanıyor. Istedikleri kadar normal antreman dışında salonda fizik çalışması yapsak bile sahada zayıf takımlara karşı oynama alışkanlığız olduğu için avrupa maçlarında bütün takımlarımız dökülüyor!
Mükemmel bir yorum yerimiz asya ya da futbolu terk edelim nasıl olsa liyakat yok planlama organizasyon yok
Kazandık kayıpsız gidiyoruz gayet güzel bu işin güzel yanı. Duruma realistik baktığım zaman ise yine gözüme hoş gelmeyen bir futbol var. Bu takımda adını koyamadığım bir eksik var Okan Buruk'un yetersiz kaldığını oyunu iyi okuyamadığını düşünüyorum. Büyük ihtimalle şampiyon olacağız ama yine de #okanburukistifa
Cevap
4Cevap
İzlemedim bile bu değersiz sirkiye ligi tiyatro ligi beş para etmez Türklerden futbol olmaz olmaz olmaz
Ligin kralı şüphesiz Galatasaray, büyük ihtimalle de bu yıl yine şampiyon olacak fakat biz taraftar olarak Avrupa'da başarı istiyoruz.
Lig de yapar tabi ligi çözdü Avrupa'da 5 yiyip geldi çok
Aslanlarin sesi işte 🦁
Ligde gidiyorlar kayıpsız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?