Evet arkadaşlar Galatasaray kendi sahasında Karagümrük'e 2-0 yenilerek kupaya veda etti! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray kendi sahasında Karagümrük'e 2-0 yenilerek kupaya veda etti! Maçı nasıl buldunuz?

Tete, Zaha ve kerem aktürkoglu nun hiçbir zaman düzelmeyeceğini bir kez daha anladığımız bir maç oldu. Ben Galatasaray yöneticilerinin yerinde olsaydım bu üç oyuncuyu derhal kovardim hemen ertesi günü sözleşmelerini feshedip kovardım. Ama oyuncu lazım olduğundan mecburi sabretmek gerekcek bunlara. Amaaaaaa kerem ve Zaha arada bir işe yarayabiliyorlar genelde kötü olsalar da bu yüzden onlara bir şans daha verirdim. Ama şu tete züppesinin yeminle doğru düzgün hiçbir faydasını göremiyorum neredeyse yüzde 95 zarar veriyor takıma. Diğer ikisine bir şans daha verirdim ama bu Tete yi hemen ertesi günü kovardım. Tazminattan dolayı kovulamayacaksa da en azından bundan sonra tek bir maç dahi oynamazdım yedekte bile oynatmazdim. yedek kulübesinde sezon sonu başımızdan defedene kadar çürür idi...
Dün yardım yerini bombalayan İsrail görüntülerini görünce maçı hiç umursamadım. Yenmislerse hak etmişlerdir kadroya abktim anladım zaha tete bunlarla asla olmaz yedek sağ bek bile yok gölü nasıl yediğimiz ortada gerçi icardi kadroda bile yokmuş yasirdim
Cevap
10Cevap
yenilmesini beklemezdim
Rezil mezil değildi. Karagümrük güzel oynadı, tebrik etmek lazım.
Güzel yorum
@vysel_akts Aklın yolu 1 :) Adamlar hem bize top oynatmadı, hem iyi ataklar yakaladı. Daha ne yapsınlar :D
Tete ve kerem yerine farklı oyuncular oynamalıydı. Sorumlusu Okan buruk tur. Ama şöyle bir düşünüyorum da Okan buruk bilerek de yenilmiş olabilir. Ligde şampiyon olabilmek için
Okan buruk un tete ve kerem in futboldan anlamadığını bizden daha iyi anlıyor olduğunu umuyorum. Bilerek onları sahaya sürdü. Kazanacaksak bunlarla kazanalım eğer kazanamayacaksak da zaten bu yedeklerle bir yere varılmaz idi diye düşünmüştür bence
Karagümrük yanıyor polis beni arıyor helal olsun ne diyim
Galatasaray oynamadı maçı oynasydı farklı yenerdi öylesine bir maç oldu.
türkiye kupası bir yerde hem futbolculara hem kulübe külfet gibi , elenmesi isabet olmuş
Şaşırmadık iddiada iki oynadın dedim kafalar Bjk maçında
Ben beddua etmiştim ondan oldu
Hayret penaltı olmadı 😂
Fener maçını izle 🤣
Şaşırmadım
iyi oldu
Hepsi planlı fb elendi gsde elendi
Kesinlikle öyle
Millete tiyatro izletiyorlar sadece
@vysel_akts aynen öyle bu iki takımda ligi domine etti kupayı pek önemsemiyorlar bide işin ucunda bahis şirketleri var artık belki kupadan kazanacakları paranın daha fazlasını bahis şirketleri veriyor ya da tff böyle olmasını istiyor.. fb 0 0 gs berabere biten derbi bile ayarlıydı bak görecen şampiyon derbiye kadar belli olmaz.
Evet öyle ben de buna inanıyorum, ben bile boşuna bu kadar takım tutuyorum hepsi tiyatro bunların..
Kupayı Trabzonspor'a saldık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?