Evet arkadaşlar Galatasaray dolmabahçe'de 1-0 kazandı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray dolmabahçe'de 1-0 kazandı! Maçı nasıl buldunuz?

Kötü futbol ile kadro kalitesi getirdi maçı. Son zamanlarda takımda bir iştahsızlık var. Top kayıpları artışı, vites küçültmek. Bakıyorum kontra atağa bile çıkamıyoruz barış ve köhn harici kimse koşamıyor takımda. Kontraların çoğu rakip ceza sahasına girmeden bizim Musleraya geri dönüyor. Erken gol gelince skoru koruduk sadece. Muslera yine bizi ipten alandır. Okan hoca da elde olan kadro ile bu kadar diyor ne diyeyim adam da haklı.
Galatasaray kadro kalitesini sahaya yansıttı bu sebeple de galibiyeti hak etti. Fakat yine de kalitelerini sahaya daha iyi yansıtıp 2-3 gol daha atmalarını beklerdim. Defansımız ve orta sahamız ellerinden geleni yaptılar. Hücumcularımız için aynı şeyi söyleyemem, hücum hattımız az bir şey düzelmişti tam bir düzelme ya da yeteri kadar bir düzelme olmamış. Eğer hücum hattımız yeteri kadar düzelseydi farka gider idik. Barış Alper bu maçta biraz kötü oynadı önceki maçlara nazaran ama yine de iyiydi tabiki.
Genel olarak maçı çok da güzel bulmadım, ben Galatasaray ın fark atmasını bekliyordum. Ama olmadı sağlık olsun...
Hücumda etkili olmaması oyununun kötü oldugu anlamına gelmez aslında. Savunma yaparak da bir savaş kazanılabiliyor
Cevap
9Cevap
derbiyi biraz sıkıcı buldum daha gollü beklerdim
Izlemedim ama gs zaten dogustan kazanan 😀
Tebrikler gs 💛❤️
Re re re ra ra ra Galatasaray Galatasaray cok yasa 💛❤️ Cimbomum kazanmicakta kim kazanicak lan. Daha iyi oyniyabilirlerdi ama sonuc zafer💅🏻
Neticede kazanan Galatasaray oldu mu oldu dev tebrikler 👏💛❤️👏
gol çok erken gelince Gs saldırmadı akıllı rahay oynadı ama oyun kurma konusunda cidden sorun var şu takıma selçuk inan tarzı adam şart..
Galatasarayli olarak son haftalarda oynadigimiz en rahat maçtı
Benim dediğim her zamankigibi çıkacak ben yanılmam gs rahat bi şekilde şampiyon olacak idir

Dolmabahçede koyduk sesi kadıköyden geldi maçtan sonra burada ol diyen kız soruyu silmiş 🤣🤣
Aynen maç çok vasat oldu zevksiz
Haramzade galatasaray yine hakem sayesinde aldı halil umut meler o yumruğu boşa yemedi böyle hakemler oldukca bu futbol bir adım ilerlemez
beşiktaşın penaltısı bile verilmedi üstüne birde kırmızı kart verdiler yalandan fetosaray güzel kollanıyor ama herşeye rağmen şampiyon fenerbahçe olacak görün
Icardiyi sakatlayip penaltı verilmeyen maçtada aynı hakem vardı
Gördüğüm en saçma sapan derbi galibiyeti mk…
Gs 90 dakikada gol atamazdı bjk gerekeni yaptı 🤣🤣😂
Takım tutmuyorum izlemiş bulundum hakem verdi o maçı. Beşiktaş da kötü oynadı bir sürü gol kaçırdı
Yaw kötü oynadı işte, bu yüzden kaybetti bjk. Hakeme çamur atmayın boşuna. Ben her iki taraf adına da şaşırtıcı bir şekilde adil yönettiğini düşünüyorum. Genelde pek adil olmaz bu hakemler ama bu sefer ben bir hata göremedim
Kırmızı kart gereksiz değildi, futbolun kuralını yerine getirdi hakem. Ayak tabanıyla rakibin bacağına vurursa bir oyuncu koşulsuz şartsız kırmızı karttır. BJK ye ayrıcalık istiyorsan orasını bilemem.
Üstelik kırmızı kartı maçın sonunda yedi zaten, maç başında da değil.
Takım tutup tutmaman bu kuralı değiştirmez 😂
Tartışmada yenilmeyi hazmedememişsin son yazdığına bakıyorum da 😂
Siz kızların klasik hâli bu, bu yüzden şaşırmıyorum 😉😄
Bir konu hakkında fikir alışverişi yaptık sonuçta ve bu beyaz bir tartışma idi. Söylediklerime mantıklı bir cevap veremeyince de yobazlıkla suçlamaya başlamışsın, zoruna gitti işte kabul et 😅
Anlıyorum, siz kızların klasik hâli bu... Neden bu kadar gururluysanız da bilmiyorum artık. İlla her konuşmada haklı çıkan siz olmalısınız di mi yoksa hakaret etmeye başlicaksınız
Takım tutmadığını söylüyorsun, madem öyle neden bu kadar maçlara ilgiliymiş şekilde konuşuyorsun? Takım tutmayan birinin bu kadar detay konuşması normal değil. Üstelik söylediğinin tam tersiydi her şey bjklilere dokunmak bile yasaktı dokunur dokunmaz faul veriliyordu onlara.
Ben takım tuttuğum için yobaz isem eğer, seni düşünemiyorum. Takım tutmamış halin buysa takım tutmuş halini düşünemiyorum. Şu an takım tutmamış halinle benden daha fanatik gibi konuşuyorsun ve bu yüzden yobazlıkta benden daha ilerdesin. Takım tutmamış halinle bile bu kadar yobaz isen takım tutmuş halinle yobazlıkta varacağın seviyeyi düşünemiyorum 😅
Kapiş😄😄
Bu maçta hiçbir adaletsizlik göremedim tarafsız bir gözle bakarak konuşuyorum zaten bunu herkes de biliyor yoksa ortalığı yaygaraya verirdi herkes. Ortalığı yaygaraya kimse vermediğine göre herkes sırf Beşiktaş ın beceriksizliğine perde çekmek için hakem diye zırvalıyorlar demektir.
*Böyle söyleyen herkes
Hem Galatasaray ın kadro kalitesi belli şampiyonlar Ligi'nde dünya devlerine nasıl meydan okuduğunu herkes biliyor. Bayern Münih ile Kopenhag ile Man u ile başabaş oynayan Galatasaray takımı kalkıp Pendikspordan 4-0 yiyen Beşiktaş a mı yenilecek. Akıl var mantık var. Kimse görmek istemeyen kadar kör değildir...
sonuca bakarım ve sonuç zafer 🎉
City - United maçı varken bu vasat dan dun topa vurulan maçı izleme gereği bile duymadım.
Hak etmediler tebrik etmicem
Bu maç kim iyi savunma yaparsa kazanır hesabına geldi. Galatasaray daha iyi savunma yaptı , ki zaten bu sezonki Galatasaray ın en büyük özelliği de iyi savunma yapmasiydı. Bu yüzden eğer illaki hakeden bir taraf olacaksa o Galatasaray dır. Öyle çok da büyük bir üstünlük sağlayamadı ama BJK den birkaç tık daha iyi oynadı Galatasaray. Bu yüzden de galibiyeti hak etti
Zaten iş savunmalara kalınca da tempo olmayınca da maç zevksiz oldu
Hepsi yeni gelen oyuncunun suçu djshdhs
Beşiktaş'ın hakkını yediler
Beşiktaş ın bu maçtaki tek hakkı nedir biliyo musun? Kendi taraftarının Galatasaray lı oyunculara fırlattığı su şişelerindeki suyu maç sonu içmek 😅😂
Biliyordum cimbom 'un alacagini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?