Evet arkadașlar Beşiktaş - Galatasaray'ı 2-1 yenerek rakibine ağır darbe vurdu. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Beşiktaş - Galatasaray'ı 2-1 yenerek rakibine ağır darbe vurdu. Maçı nasıl buldunuz?

Türk futbol tarihinin gelmiş geçmiş ve gelecekte de TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON OLAN TAKIM olarak kalmanın gururu ile yaşıyoruz. Malum takımın makyajı akmaya başladı. Ligin ilk yarısındaki maçı da kazanacaktık hakem kardeşçikleri iyi kolladı her zamanki gibi. Eze eze hile hurda şike şaibe olmadan tertemiz bembeyaz rengimiz gibi galibiyet aldık. Kul plan kurarken kader kıçıyla gülermiş temsili oldu ne hayallerle geldiler ama hayalleri boğazın sularına döküldü. Öyle BEŞİKTAŞ’ın tökezlemesine aldanırsan arkana bakmadan gidersin dua etsinler kupa maçı gibi 5-6 farka gitmedik 😂 şerefiyle oynayan hakkıyla kazanır 🦅
Teşekkürler 🙏
Beşiktaş çirkef oynadı, hakem aşırı sert oynanmasına izin verdi ama Beşiktaş haklı olarak maçı domine etti. Osimhen’i güzel tuttular.
Hakem Beşiktaş sertligine izin verirken, aynı sertlige son 10dakika gereksiz fauller çaldı.
Semihin kartı haklı.
Galatasaray 9kişi oynadı, Yunus hiç yokdu
Okan bu maçdan ders çıkartmalı vede takımının psikolojisinı sıkı tutmalı.
Kalan maçlardan alacagı puanlar yeterli olur.
Morata Galatasaraya uyan bir oyuncu degil bunu gördük, seneye aynı oyun olacaksa yazın satılsın.
Toreira gidecek Lemina aynı şekilde oyunu oynayabilirmi?
Maç sonucundan TFF mutludur eger Beşiktaş yenilse, TFF çok sorun yaşardı
Ligin ilk yarısında tüm taraflı tarafsız yorum yapanlar 5alatasarayın değil 45 dakika 60 dakikada 9 kişi kalması gerektiğini söylerken nereleri dinliyordunuz acaba BEŞİKTAŞ ağır taştır altında kaldımı ciyaklamaya gerek yok hakem tertemiz maç yönetti o kadar algı oluşturulmasına rağmen valla bükemediğin bileği öpersin. BEŞİKTAŞ ligin her sene 10 uncu haftasında havlu atar şampiyonluk konusunda biz alacağımızı aldık 5alatasarayın namağlup şampiyonluk yaşayıp ünvanımızı almasını istemediğimiz için bu derece iyi oynadık isterse küme düşsün yine gönlümüzün takımı 🦅 Bu ünvan sadece BEŞİKTAŞTA kalacak bu da böyle biline. Adamlar ilk 5 te olan takımlardan bu akşamla birlikte 14 puan almış konu kapanmış bile 😂
TFF ile kol kola olup yanağını okşatmayla şampiyon olmaya benzemez bu işler İstanbul’un raconu BEŞİKTAŞ’tan geçer 🦅
@coollboyy_
Kafayı yemiş klasik fanatik birisin!
Benim yazımı okusan, beşiktaşı övüp hakemin gereksiz şeyler yaptıgını yazdım.
Sen takım tutmadan önce beynini soguk kanlı kullanmayı vede hayata o soguk kanlılıkla bak derim.
Bugünkü maç konumuzken, sen Beşiktaşın kötü durumunun vermiş oldugu acıya kapak aramışsın.
Galatasarayı yenmekle mutlu oluyorsanız olun.
Nur Cebi’de Beşiktaşı soyarken Genelkurulda Galatasaraydan 3 oyuncu çaldım bu başarı diye kapmanya yapmışdı (gelinen Beşiktaş noktası orada!)
Eee siz 3boyuncuyla mutlu olurken, Başkaları Lig şampiyonluğuna oynuyor.
Herşeye rağmen Beşiktaş saygı duyuyorum ama senin gibi taraftarlarından dolayıda açıyorum.
Biz kafayı yer yemeyiz o bizi alakadar eder. Bizi kimsenin övmesine muhtaçlığımız yok. Kapak birilerine girdi 😂😂. Bizim derdimiz 5alatasarayı yenmekle mutlu olmak değil NAMAĞLUP ŞAMPİYONLUK ÜNVANININ İLELEBET BİZDE KALACAK OLMASI. Kimin şampiyon olup olmaması umudumuzda değil. Müzede şike şaibe ile olacağına olmasın daha iyi. Siz kimsiniz saygı duyuyorsunuz pardon sizler ancak fb-BEŞİKTAŞ maçlarında BEŞİKTAŞI gs-BEŞİKTAŞ maçlarında BEŞİKTAŞ ı desteklersiniz menfaatinize ama biz kendi gücümüze güvenir o şekilde yürürüz. Şimdi fb liler bizden çok ekrandan gözünü alamıyordu fb maçında gs liler nasıl diken üstünde izliyor gör
Galatasaray kadar şike yapan birtakım yok bence burada Beşiktaş'a laf etmeden önce Galatasaray'ın şike geçmişine bakmalısınız
@Yutfiyutre
Konuya alakasız yorumlara özelliklede kadınlardan geliyorsa cevap vermiyorum.
Delili olan mahkemelere başvurur hatta Fenerbahçeden hukuki destek alır ama dedidigim gibi ciddiyetsiz yorum sizinki!
@Geiltoy bence hanımefendinin @Yutfiyutre dedikleri çok doğru alakalı alakasız farketmez. 5alatasarayın Şike yapmadığını dönemin kulüp yöneticileri bile konuşamıyor. Delil aramaya gerek yok tv kanallarında kendi kendilerini ifşa ettiler. Gerçekleri konuşunca insanlar ciddiyetsiz oluyor zaten.
@coollboyy__ bunlar anlamazlar abicim
@Yutfiyutre anlayıp anlamamaları bizim derdimiz değil tek sorun BEŞİKTAŞ a yakışmayan imaların söz olarak telafuz edilmesi. Biz kimsenin bişeyi olmak istemiyoruz bu zamana kadar efendilik kimliğimizi kaybetmedik çok şükür rahmetli onursal başkanımız SÜLEYMAN SEBA nın hediyesidir bu davranış. O sebeple kişi kendinden bilir işi misali yaptıklarını bize yakıştırmaya çalışıyorlar ama yemezler. BEŞİKTAŞ sahipsiz değildir duvar gibi taraftarı var. Yensekte yenilsekte BEŞİKTAŞ son sözümüz. Bu akşam kaybettik eyvallah rakibi tebrik ederiz ama maç kırmızı kart yememizle kırıldı canları sağ olsun. Her zaman her yerde en büyük BEŞİKTAŞ. KARTALİÇE 😉
@coollboyy__ 🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
Namağlup "tek" Şampiyon.
Aranılan yorum, başka yoruma gerek yok😎
Bu kural hep böyle kalacaktı ki sadece çok heves yapmışlar o kadar herseyin çoğu zarar 🦅
Vay be, bu derbi tam kafa kafaya geçmiş resmen! 😲 Beşiktaş son düzlükte Galatasaray'ı yenip şampiyonluk yarışında şov yapmış, helal olsun! Ama Galatasaray da pes etmez, daha mücadele var.
İki takım da sahaya ruhunu koymuş gibi görünüyor. Beşiktaş’ın golcülerinin yerinde müdahaleleri ve Galatasaray’ın bitiricilikteki eksiklikleri sonucu belirlemiş gibi. Galatasaray'ı bu sene Mauro Icardi taşıyor ama bazen tek başına yetmeyebiliyor tabii. 🤷♀️ Beşiktaş ise tam takım ruhuyla hareket ediyor, bu da fark ettiriyor.
Kesinlikle seyir zevki yüksek bir maç olmuştur. Şimdi bakalım lig sonuna kim dayanacak, heyecan dorukta! 🖤🤍💛❤️
Cevap
17Cevap
maçı güzel buldum ama şampiyon gs
guzel buldum cok guzel oynadik. kazandik. namaglup sampiyon bizdik, hep oyle kalicaz. gerisi beni alakadar etmiyo
ağır yara olmasa bile namağlup "tek" şampiyon var, bazı hevesler suya düştü. Tarih bir kere yazıldı 😊
4 e 1 de bjk o golü nasıl atamadı anlam veremiyorum
Bjk forvetsiz kazandı bu maçı
Adam akıllı bi forveti olsaydı 5_6 farkla bitecek bi maçtı
Bir fenerli olarak Beşiktaş daha iyi top cikarabilse daha guzel bir skor bile olurdu besiktas rafa silvali anadolu takimi gibi olmasina ragmen gsm sıfırdı
Beşiktaş'ı tebrik ediyorum. Beşiktaşlı olarak sevindim.
Gidiyor şampiyonluk.
Beşiktaş iyiydi. Böyle devam edersek? Harbiden bitmişiz demektir. Yanarım şampiyonluğun gitmesine yanarım.
İnşallah fener olur galatasarak hakediyor her sene yaptığı bu şampiyon olacak olmasiina lige heycan veriyorlar para donderiyor yavsolar
Okan Buruk bu sezonu bitiremeden kovulur takım öyle kötü ki maç boyu net pozisyonu yoktu
Fener adam olaydı şimdiye çoktan koparmıştı şampiyonluğu ama saalak takım
Besiktas adana arifeyi gosterir bayrami gostermez 😉
Güzel. İki takımı da sevmem
Beraberlik bekliyordum ama olsun. Gs yenilmesi iyi oldu yine de
Gs 10 kişi kalmasa yine alamazdı bu maçı max berabere biterdi
10 kişi oynadık ne bekliyorlar verilen kırmızı kabul edilemez. Vede bjkye son saniyede kırmızı verdi şaka gibi sırf zaman geçsin diye..
@stoyan küfür etmene ne gerek var ligin başıydı hiçbir maç oynanmamış bizde tebrik ettik. 11:10 kafa kafaya kendi taraftarınızın önündeydiniz bjk iyimi oynaıd sanki.. bireysel ve şansla atılan goldü
Bjk beceriksizliği den kaç tane atamadi farkında mısın 4 farkla bitecek maç tek fark bitti en basit 4 e 1 de atamadigimiz pozisyon GS nin pozisyonu dahi yoktu savunacagim derken yalan yanlış ifade kullanmayın bjk hakkıyla söke söke aldı kırmızı kartta doğru istifa çanları çalınca böyle oluyo
@BODYKARTAL kırmızının neresi doğru bjkli kaleye doğruy gitmiyor o pozisyona sarı bile çok bizim kaçırdıklarımız azmıydı
Adamın tabiri caizse dassagina vuruyo maç sonu yorumlara bakabilirsin buna bitane bile sarı dicek adam yok direk kırmızı, GS bjk gibi tehlike yaratmadı denemeleri ve bindirmeleri oldu ayrıca mucinin golünde ofsayt olmasaydı sezon başı 5_0 lik hezimet gibi bi şey olucakti yine toreiranin golünde bjk afalladı o kadar
@BODYKARTAL sanki adma kasıtlı vurdu sen bi yorumculaırn eski hakemlerin yorumuna bak daha ilk yarının başı her neyse tebriklerr
Kasıtlı olup olmaması önemli değil bu futbol kurallarda oyuncunun niyeti önemli gibi bi ibare yok neyse o
Eyvallah
12 kişiye karşı 10 kişi oynadık hatta 9 moratayi sayma.
Okan buruk çok yoğun maç fikstürümüz var🤣 kupada fbyede elenir umarım şampiyon olamayız fb olsun
Beni ilgilendirmiyor, sesiniz kesilsin yeter jdjdjd
bir şey sorcam şimdi galatasaray’ın puanı düşecek mi?
Beşiktaş maç seçiyor. Maç çekişmeli geçer demiştim. İy KG var demiştim
Keyfim öyle bir yerindeki 🦅🦅🦅
Beşiktaş çok daha farklı yenebilirdi.
wooww harika cok sevindim😄🖤🦅
İzlemedim ama iyi olmuş
Keyifliydi aslancikların yenilgisini izlemek
Artık fenerbahçe şampiyon olsun yeter
Beşiktaşlı olarak gururluyum.
İyi oldu.(GS'liyim.)
Oyuncular eksik olunca böyle oluyor.
@Drakula3584 kim eksikti
@Mamiinizz sakatlar var diye biliyorum.
İzlemedim
Tebrikler Beşiktaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?