Türkiye 1 - Norveç 1... Dünya Kupası'na katılma hayallerini bu akşam kesin olarak kaybettik! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar bir kez daha dünya kupasına grup aşamasında veda ediyoruz ve bu stefan kuntz ile bu işin olmayacağını söylemiştim! Türkiye - norveç maçına yabancı hocayla çıkarak bu kupaya da maalesef veda ettik! Ve kimse bana stefan kuntz'u korumaya kalkmasın! Eğer yabancı hoca getireceksen bu antonio conte gibi tartışılmayacak kariyerli bir hoca olmalıydı...
Milli takım bu saatten sonra sizce ne yapar ve nereye katılır?
Türkiye 1 - Norveç 1... Dünya Kupasına katılma hayallerini bu akşam kesin olarak kaybettik! Maçı nasıl buldunuz?
Türkiye 1 - Norveç 1... Dünya Kupası'na katılma hayallerini bu akşam kesin olarak kaybettik! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla