Spor konusunda 307 cevap paylaştı. Beraberlik normal sonuç. Milli takım galibiyeti hak edecek, takım halinde iyi bir oyun oynamadı. Kenarlardan ortadaki adama tek vuruş topları çıkarmak dışında Karadağ gibi bizden daha zayıf bir takıma karşı 90 dakika boyunca nasıl ortadan hücumla bir ara pasla falan kaleciyle karşı karşıya kalamiyolar anlamıyorum. Cengiz köşeden kendi başına şut açısı kovalıyo, Çalhanoğlu no look pas kasıp duruyo... bir takım oyunu yok. Herkes kahramanlığa soyunmaya çalışıyo. Karadağ gücü ölçüsünde takım olarak çok daha iyi oynadı. Bir de milli takım maçlarında kulüpçülük yapılmasından nefret ediyorum, kendi tuttuğu takımda oynayanın tarafını tutup ötekileri yerin dibine sokanlardan. Turnuva başlamadan önce Euro 2020de ben kalede Altay'ın oynaması gerektiğini düşünüyordum bir GSli olarak. Altay bana daha çılgın, daha önemli kurtarışlar yapabilirmis gibi geliyordu. Ne oldu, Uğurcan tercih edildi. O da iyi bi kaleci, olabilir; ama turnuva boyunca Altay da Altay Altay da Altay diye öyle bi kafa s*kildi ki Altaydan soğudum nerdeyse. Rahatla milli maç izlenmiyo bu GS FB BJK fanatizminin milli maçlara bulaştırılmasından. Neyse bugün ne oldu, Altay hiçbi varlık gösteremedi, frikikte kapattığı köşeden gol yedi... Yok baraj dört kişi olacakmış da üç kişi olmuş o yuzdenmis falan hikaye. Alpaslanın da hatası var ama şu golde ihaleyi Altaydan önce Alpaslanın üstüne yıkmak çok açık kötü niyettir.
11 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim ben altay'dan, alparslan'dan kenan'dan vesaire anlamam! Bu nedir ya! Milli takımın birinci kalecisi hazırlık maçlarında üst üste 4-5 maç oynatılarak belirlenir ama bakıyorum şenol güneş yorumcuların isteklerine göre kaleye altay'ı aldı sağolsun o da son dakikada rakip için güzel bizim için hatalı gol yedi! Milli takımın birinci kalecisi uğurcan çakır'dır, nokta!
En İyi Cevaplar
+1 yılBerbat bir maç oldu, ilk yarı yine izlenir bir maç çıktı ortaya ama ikinci yarıda sahada iki üç oyuncu vardı koşan, kondisyonları dibi gördü. Top neredeyse ayaklarından çıkması bizimkilerin ama pozisyon yaratamadılar. Bir de son dakikada gelen o duran top nedir ya? Adamı bıraksan bir halt yiyemeyecek zaten, o anda yapılacak şey mi? Zaten o baraj ne güzel barajdı öyle anlatamam, amaç kalecinin görüşünü kapatmak olarak anlamış olmalı bizimkiler ki, zaten Altay duran toplarda sıkıntılı kaleci, önüne geçip golü göstere göstere artırdılar.
Bizimkiler bitsinde gidelim kafasında oynamaya devam ederse böyle, bu sene de hikaye olur başarı. Böyle bir takımı kuran teknik adama da hesap sorsunlar bir zahmet.21 Yorumla
90+7 olmus :D :D baraj 3 kişilik abi bu milli takım cidden şaka gibi o kadar cok hata var ki hangisini sayalım gerekirse o barajı 6 kişi yapacaksın ki blokaj olsun risk düşsün
gerekirse 2 şer kişi de kalenin sağ ve sol köşelerini tutacaktı ama nerde bizimkilerin tek amacı para kazanmak için oynamak
baraj olmasa idi kurtarma şansı var idi adama al at dediler resmen adamda köşeye sapladı11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAltay Fenerbahçe'de harika oynuyor ama milli takımda fos. Kapattığı köşeden gol yedi. Alparslan ise milli kapasitede değil gereksiz yere faul yaptı golü yedirtti.
Puanlamaya bakınca oynamadığımız tek maç Cebelitarık ve hala lideriz. Grupta hala liderliğin en büyük avantajı bizde. Com karamdar olmamak lazım Şenol günes ırk devam.14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBizim takım büyük maçlarda daha iyi oynuyor Hollanda ve Norvece yenilmeyiz çıkarız gruptan diye düşünüyorum. Altay ise takiminda çok iyiyken milli takımda neden değil bu araştırılmalı
Cevap sahibi+1 yılSanmıyorum Hollandaya kaybetmeyiz. Onlarla oynadığımız son 2 maçta da farklı kazandık. Bizimkiler üst düzey maçlarda daha konsantre.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Spor konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yok abi bizim milli takımın başında bu filozof olduğu sürece bi cacık olmaz. Bu hocayla bu kafayla dünya kupasına gidemeyeceğimize eminim. Formda bir Kerem Aktürkoğlu varken Kenan karaman niye? Avrupa liginde 4 maçta 2 gol 3 asisti olan kerem varken neden bu kenan karaman? Kenan'nın elinde şenol güneş'in ifşası mı var? Ya da bir akrabalıkları mı var? Cidden kenan'nı sürekli ilk 11'e almasının oyun bakımından mantıklı bi sebeb göremiyorum çünkü bi b*ka yaramıyor işte hala kenan'ı oynatıyor
31 Yorumla
+1 yılHerkes Kenan'dan, Altay'dan ve Alparslan'dan bahsetmiş de Burak'tan fazla söz eden yok. Kerem gibi bir oyuncu varken Kenan'ı 11'de başlatması çok mantıksız oldu. Kerem daha genç ve daha yetenekli, performansı da çok daha iyi. Altay konusunda da sana katılıyorum kapattığı köşeden gol yemesi hatasından kaynaklı. Alparslan gibi boş oyuncuyu da neden sonradan oyuna aldı bilmiyoruz. Burak konusuna gelirsek de salağın teki, kadrodan alınmalı yoksa dünya kupasına gidemeyeceğiz. Dün 1 Cengiz'in 2 de Kerem'in vermiş olduğu asist olmak üzere 3 gol kaçırdı. O goller gelseydi maç 2-2 değil 5-2 biterdi.
14 Yorumla- +1 yıl
Bencede
- +1 yıl
+1 yılVitor Pereira tarzı yabancı bir hoca şart. Disiplin yok takımda...
Şenol hoca miadını doldurdu, olmuyor artık bırakıp gitmeli...
Böylesi yetenekli bir jenerasyonu iç ediyorlar...
Değişiklikler hatalıydı,
Kenan ilk golden önce rakibini takip etmek yerine orta sahada bağcık bağlıyordu,
Kaçan goller var, atılmayan paslar,
Son dakika da yenen golde Altay'ın 4 kişilik baraj isteğine karşın oyuncular 3 kişi kaldılar, olacak iş değil burada bir art niyet var.,
Muhtemelen 2022'ye gidemeyeceğiz.10 Yorumla- Spor konusunda 441 cevap paylaştı.
+1 yılMilli takıma kimin alındığını eleştirmem her hocanın bir futbol mantalitesi ve ona uyan oyuncuları vardır.. Neyse ama maç sırasındski hamleler oyunu okuma işte bunlara bakarım... Dün ilk yarı 2-1 kapandı hakanı çıkarıp talanı oyuna alsa oyunu hem tutar hemde orta alanı daha dirençli yapardı.. Yapmadı.. Okay çıktı Alparslan girdi Kaan öne geçti yaw elinde yedekte defansif orta sahan var Alparslan nedir stoper kaanı oraya çekeceksin talanı niye milli takıma öagırdın.. Kerem için bende 11 oy atmazdım bu kenanı seçecem demek degil tabii ama 60 da keremi oyuna al tehdit oluştur oda yok.. Şenol Güneş oyun okumada neredeyse tüm maçlarda sınıfta kaldı her ga lesiylede oyun kalitesini geriye çekiyor o yüzden artık bırakmalı... Yeter olmuyor..
10 Yorumla
+1 yılO son gölü yemememiz gerekiyordu. Kaleci ısrarla 4 lü baraj istiyor ama kaptan 3 lü baraj yaptırdı. Yazık oldu giden 2 puana ama ağlamanın anlamı yok. Hâlâ gurup lideriyiz ve sonraki maçlara daha genç ve dinamik çıkmalıyız. Kerem oyuna girince ileride pozisyon bulduk ama dinç forvet oyuna alınmayınca pozisyonlar boşa gitti. Giden 2 puan şenol güneşe yazar
13 Yorumla- +1 yıl
Altay 4 lü baraj istedi ama kalecinin yerine Burak buna karar verdi. Alparslan yerine orta sahaya destek almalıydı. Şenol Güneş euro dan sonra gönderilmesi gerekirdi ama tazminatından dolayı gönderilmiyor. Milli aşkla değil ömrünün sonunda para için canını veriyor
- Spor konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yıl2-0 dan 2-2 ye getirdi adamlar.. Bravo valla.. Burak gicikliginami yapiyor anlamadim.. Hepsi gonderilmeli
210 Yorumla- +1 yıl
Fatih Terim, Senol Gunes, Mustafa Denizli Artik emekli olsunlar.. Ne suluk ciktilar
- +1 yıl
@sam12356 Şenol güneş'in gönderilmesi gerektiğini zaten avrupa şampiyonası biter bitmez söylemiştik! Kaleci altay'a gelince nasıl olurda 3 kişilik baraj kurar! ? Ben devamlı söylüyorum bu altay bazı maçlarda çok iyi ama bazı maçlarda çok hatalı ve basit gol yiyiyor! Milli takımın kalesini böyle bir kaleciye emanet edemezsin! Uğurcan çakır formdayken mutlaka oynamalıydı ve bu maçlar hazırlık maçı değil... Eğer altay'ı birinci kaleci yapmak istiyorsan en az 4-5 tane hazırlık maçında üst üste birinci kaleci olarak oynatarak oraya ısıtman lazım!
Lejyon diye topladigi futbolcular terine super ligden alsa bunlardan iyiydi. gorduk avrupada 0 cektiler. boyle giderse elemelerde 4 yil sonraya kalacak
12 Yorumla
+1 yılNeden fenomen olmayı denemiyorsun? 😀 Biraz durgunlardı sankii.
21 Yorumlakenan karamanın banko oynadığı, jimnastik spor kulubü aşığı filozof şenol güneş'in teknik direktörlük yaptığı hiçbir maçı izlemem
11 Yorumla
+1 yılkötü oynuyoruz..
iki golde birbirinden kötüydü..21 YorumlaAşiret isimli takımı bile yenemiyoruz şenol güneş istifa
120 Yorumla- +1 yıl
@sam12356 Kimse suçlu aramıyor! Artı milli takımın maçında kimse kulüpçülük yapmasın! Ben anlamam altay'dan, alparslan'dan! Bu takımın birinci kalecisi hazırlık maçlarında belirlenir, böyle maçlarda sakatlık ve cezalılık durumu yoksa aynı kaleci oynar! Uğurcan çakır formdayken oynatılmıyorsa bende haklı olarak eleştiririm ki altay ikinci golde ciddi hata yaptı!
- +1 yıl
Uğurcan Uğurcan dediniz adam 6 gol yedi dün akşam
- +1 yıl
2. yarı pek dikkatli izlemedim ama ilk golde savunmanın hatası var
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnlamıyorum u kadar beceriksiz olduğumuz bir spor dalını neden destekliyorsunuz u ülke futbolda beceriksiz gidin baketbol voleybol milli takımlarını destekleyin ulknein e başarısı bar şu futbolda futbolcular aldıkları paraya bakıyor
62 Yorumla- +1 yıl
@sam12356 Aynen
Burak artık bıraksın.
Şenol hoca istifa etsin. bu işi beceremiyor. çok takıntılı...12 Yorumla
+1 yılRezil bir maç olmuş
Altayin açıklamalarını dinlemek lazım10 YorumlaBiz bu gidişle ancak mahalle takımı yeneriz başka birşeyde yapamayız
10 YorumlaŞenol hocada metal yorgunluğu var kesinlikle gitmeli artık.
10 YorumlaSpor konusunda 382 cevap paylaştı. Çok yazık oldu, çok sinirlendim. Hollanda maçı öncesi 6 puanı almaliydik.
10 YorumlaÜlkede futbol kültürü yok.. Taktik yok, takım olma ve bir marka olabilmiş değil.
Günlük başarı..10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl30 DK 2-0 olduktan sonra biliyordum bu Mac 2-2 bitecek diye Ksmpasa -GS Maci gibi
Sana sorum BU Mac guzeldi yoksa Euro 2020mi
Yayin kalitesi atmosfer fark varmidi sence17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAltay haksizlik. olurdu Euro 20 kotudu Ugurcan
Cevap sahibi+1 yılSonucta gol. yedi 7degil Tam 8 tane
Cevap sahibi+1 yılGondermek o Kadar kolay Mi
Tazminatmi odesinler pzvnke
Cevap sahibi+1 yılAdam imzayi atmis hayatini garantilemis aynisi kulubdeki futbolcular icinde gecerli
Sadece Mac Basi icin Maas alsalar daha mantikli olur
Gizli Üye(30-35)+1 yılMilli Takim Dunya Kupasina gitmeyi hak etmiyor Euro 2020 Skandal Dan sonra
Sana sorum olacak kac yildir Ermancilik yapiyorsun KS de11 YorumlaSpor konusunda 795 cevap paylaştı. Nice genç ve iyi oyuncular varken kenan Karaman'ın ve Burak yilmazin oynadığı bir a milli takımı pek ciddiye almıyorum. Maçı izlemedim bile ilk on biri görünce.
017 Yorumla- +1 yıl
Ben bu kulüpçülük yapan zihniyetten bıktım artık! Bu alparslan neden oyuna girdi! Galatasaray'da bile yedek olan oyuncu nasıl milli takımda oynar? Kaleci altay nasıl olurda bu maça 11 başlar? Adama birinci kaleciliği vermek istiyorsan 4-5 tane hazırlık maçında 11 oynatıp yerine ısıtırsın! Uğurcan orada oynamaya alışmışken macera ararsan norveç ile hollanda'nın berabere kaldığı akşam'da gruptan çıkma fırsatını kaçırırsın! Ki bana göre türkiye bu oyunla anlayışla kesinlikle hollanda'ya yenilir...
- +1 yıl
Altay'ın ısınmaya ihtiyacı yok zaten hazır. Barajda bir aksaklik olmuş kendisi 4 kişi istemiş kaptan Burak neye sayarak 3 olsun demiş çözemedim sonuçta gol olmuş. İlk golde de birisi orta sahada ayakkabısını bagliyo adam yanından geçip gidiyor ara pas atıyor kaleciye 2ye bir kalmış adamlar. Alparsanin milli takima gelmesinin tek sebebi Galatasaray'da oynaması. Göztepe de o kadar oynadı bir kere cagrilmadi Galatasaraya geldiği gibi çağrıldı. Kenanla burakla senolla olmaz bu iş takımda sistem adına en ufak bir şey yok zaten milli takımın maçını izlemek zaman kaybından başka bir şey değil şahsen ben yenildiklerinde daha çok seviniyorum çünkü hakediyorlar. Keşke İtalya 7 8 tane atsaydi bizim ruhsuzlara
- +1 yıl
Ben anlamam kardeşim altay hazır falan değildi! Milli takım oyuncu ısıtma, veya yetiştirme yeri değildir! Baraj olayına gelince 4'lü 3'lü beni ilgilendirmez kaleci ne yapıp edip o barajı ısrarla doğru kuracak! Kaldı ki top kapattığı köşeye geliyor yani golde ciddi hatası var! Nasıl olurda oynama alışkanlığı olan uğurcan oynamaz! Alparslan ve kenan ise milli takım oyuncusu değil! Kerem aktürkoğlu gibi bir oyuncun varken en azından 55-60'ta oyuna almamak büyük hata! Şenol güneş'in euro'dan sonra kovulması lazımdı...
- +1 yıl
Seni anlayıp anlamaman pek senolun vs umrunda değil Bende Altay'ın milli takımda oynamasına karşiyim. Fenerbahçe'de kafası daha rahat milli takımda böyle karşıt kişiler en ufak hatasında baskı altına alıyorlar çünkü. Uğurcanin da sağı solu belli olmuyor bir çok basit gol ve hata yapıyor hatta topu oyuna bile adam akıllı sokamiyor. İstediği kadar hazır olsun riskli bir kaleci. Altayi kazanmak daha mantıklı bana göre. Altay daha genc bir maç kaybettirir 3 maç kazandirir. Genç futbolcu hemen öldürülmez öyle senin yaptığın gibi. Bunlari dert etmeden önce Burak kenan Alparslan gibi kişilerden arındırılması gerekiyor başarı bekleniyorsa. Önce gereksiz kişileri gitsin sonra gençler kendi kendilerine pişsin öyle elestiririz onları.
- +1 yıl
Yahu bırak şu kulüpçülüğü! Beni ilgilendirmez fenerbahçe, galatasaray veya beşiktaş! Ben bir tek milli takım ilgilendirir... Uğurcan'a gelirsek şu ana kadar birinci kaleci ve oynama alışkanlığı var onun için onunla başlaması lazımdı! Altay'a karşı değilim ama adamı birinci kaleci yapacaksan önce hazırlık maçlarında oynatırsın! Dün akşam ki hatası belki milli takımın dünya kupasına giden yolunu kapattı! Siz hala bu türkiye milli takımının hollanda'ya yeneceğini falan düşünüyorsanız hayal görüyorsunuz! Dün akşam kazansaydık bir yenilgi kredimiz olacaktı ama maalesef şimdi o şansı kaybettik! Eğer hollanda'yla berabere kalırsak norveç önümüze yenilirsekte ikiside bizi geçecek! Bana genç oyunculardan bahsetme çünkü milli takım yetiştirme yeri değilidir... Burak yılmaz'a gelince maalesef cenk tosun dışında doğru dürüst alternatifi yok! Bende burak hayranı değilim ama arkasında ki adamlar kötü...
- +1 yıl
Sanki Altay ilk defa milli kaleye geçmiş gibi konuşuyorsun ve Altay'ın zaten hazırlık maçlarında oynaması dışında bir sorun yok. Esas kulüpçülük yapan sensin resmen her sorun ve görüşlerinde Fenerbahçe antipatiligin var. Dünkü golu Uğurcan yeseydi neler diyeceğini az çok tahmin ediyorum. Milli takım yetiştirme yeri olmadığı gibi huzur evi de değil. Uğurcan Euro 2020 de bir çok hata yapmasına rağmen ve gol yediğinde senolun kalede kaleci yokki dediğini gorgumuz halde sıfır hatayla oynadı demişsin komik.
- +1 yıl
Yahu bu soru fenerbahçe sorusu mu ki sen bana altay'dan bahsediyorsun? Altay hatalı gol yedi mi yemedi mi sen bana onu söyle! Uğurcan'a gelirsek ben euro 2020'de milli takımı şenol güneş'in saçma sapan oyuncu seçimlerinden dolayı yerden yere vurdum ama o milli takımda uğurcan çakır'ın altay'ın yediği gol gibi bariz hatalı bir gol yediğini görmedim! Ama sen altay çok iyimiş gibi konuşup kenan ve alparslan kötü diye lanse edersen kulüpçülük yapmış olursun ve burası kulüpçülük yeri değil! Kaldı ki ben sadece altay'ı diye alparslan'ı da sert biçimde eleştirdim! Kusura bakma ama ben milli takımda ki herkesi eleştiririm ve ben fenerbahçe veya galatasaray, beşiktaş'ı değil isimleri eleştiriyorum ama sen lafı yorumu nerenden anlıyorsun orası beni zerre ilgilendirmez! Bu takım dünya kupasına gidemezse kötü olanı hata yapanı eleştirmek kadar doğal bir şey olamaz ki altay'da bu kötü oyunculardan biriydi... Kenan'mış alparslan'mış eğer kötüyse yerden yere vururum!
- +1 yıl
Senin görememiş olman uğurcanin kusursuz oynadığı anlamına gelmez bana göre bir sürü hata yaptı. Ve bu konuda da senin ne düşündüğün de beni zerre ilgilendirmiyor çünkü seninle aynı pencereden bakmak zorunda degilim. Senin yaptığın bir kaleciyi eleştirmek değil öldürmek direk. Komple ona yikmissin ama buragin farkı 3e 4e çıkaracağı pozisyonlara zerre deginmemissin. Dunya kupasına gidip gitmemesi de zaten benim zerre umrumda değil burakla kenanla sistemsizlikle gitsen ne yapacaksın. Çok şey bekliyorsun çok. Her neyse seninle fikirlerimiz hiç uyuşmuyor zaten daha fazla vaktimi hüsran etmeme gerek yok
- +1 yıl
Hala altay'ı koru sen! Senin gibi zihniyette olanlar yüzünden bu milli takımdan bir halt olmuyor zaten! Benimle fikirlerinin uyuşmamasının sebebi fenerbahçeli oyuncularıda sert biçimde eleştirmemdir... sen istiyorsun ki fenerbahçeli oyunculara toz kondurmayalım! Ama burası milli takım ve herkes eleştirilir... Kimsenin de altay'ı öldürdüğü falan yok ama yediği golde ciddi hatası var!
+1 yılGaller maçından sonra dedim ki bunlar ya 1-0 alırlar ya da berabere kalırlar diye düşündüm. Cebelitarık'ı 1-0 yenseler şaşırmam.
10 YorumlaSpor konusunda 2b cevap paylaştı. Maçı bilerek verdik hayrını görsün Karadağ.
19 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAltay Bayındr'ın hatası var diyorsun da maçı izlemedin mi adam bir yerlerini yırttı baraj 4 kişi diye diye ama kimse kaale almadı bunu niye söylemiyorsun o topun başına herhangi bir sıradan vatandaş bile geçse gol olurdu bu golü Altay Bayındr'a bağlayan ne kadar inssan varsa hepsine soruyorum kalede Uğurcan Çakır olsaydı ve 4 kişilik baraj isteseydi eminim o baraja 5 kişi bile giderdi çakma filozofa gün doğdu evladını bir daha yedek bırakmaz Altay Bayındır şu an Uğurcan Çakır'ın çok ama çok önündedir.
02 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
Kardeşim bu soru milli takım sorusu sakın burada kulüpçülük falan yapma! Beni ne altay ne alparslan ne de kenan karaman ilgilendirmez! Bu oyuncular ne oynadı? Kaleci altay 4 kişi istemiş'te 3 kişi baraja girmiş! Ben anlamam kaleci sensin ve ne olursa olsun o barajı doğru kurdaracaksın... devam ediyorum o top hemde kalecinin üstüne yani kapattığı köşeye geliyor ama altay sadece topu izliyor! Şenol güneş yorumculara göre kadro kurarsa başarısızlar kaçınılmazdır! Bu takımın birinci kalecisi hazırlık maçlarında belirlenir ve az 4-5 maç üst üste oynatılarak, ve uğurcan çakır birinci kaleci şu anda ve sakat değilse cezalı değilse ne halt yemeye altay'la başlanır? ! O nu geçtim bu alparslan niye milli takıma alınır anlamış değilim! Bu arada altay uğurcan'dan kat kat iyi diyerek bir halt anlamadığın ve açık açık kulüplçülük yaptığın ortadadır! Ama boşuna uğraşma çünkü ben bu milli takım konusunda kimseye kulüplçülük yaptırmam... Kim iyise o oynar kardeşim! Altay'mış, alparslan'mış, kenan'mış zerre umrumda değil! Bu arada milli takım genç oyuncuları kazanma derneği değildir ve en iyi olanın oynayacağı yerdir!
+1 yılBizim adamlarda ruh yok o ruh 2008 de kaldı böyle giderlerse işimiz çok zor çok
10 Yorumla- Spor konusunda 474 cevap paylaştı.
+1 yılDaha iyi olmalıydık..
11 Yorumla Spor konusunda 1,1b cevap paylaştı. O son gole kadar her şey güzeld aslında
11 YorumlaSpor konusunda 593 cevap paylaştı. rahat yenmemiz gereken maçlar.
10 YorumlaSüperdi. Nazar değmesin.
00 YorumlaHayırlısı şqödüsşcğsöc
00 Yorumla
+1 yılson dakikada da gol yemezsin
00 Yorumla
+1 yılKenan ve Burak oynatılmamalı vasat futbol
00 YorumlaŞenol istifa
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılköy takimini izlemiyorum
00 YorumlaCebelitarıkı yensek bari la djdj
00 Yorumla
+1 yılİdare eder
00 Yorumla
+1 yıliyi buldum
00 Yorumlaİyi ya
00 YorumlaBunlar tam kazma, odun, hödük
00 Yorumla
+1 yılİzleyenedim
00 Yorumla
+1 yılYazık oldu
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 