Evet arkadaşlar A milli futbol takımımız hollanda'ya 6-1 gibi farklı bir skorla mağlup olarak bana göre dünya kupası şansını bu akşam kaybetti! Özellikle orta sahada fizik olarak yetersiz orkun ve sol kanatta kenan karaman'ı görünce bu takımdan bir halt olmayacağını anlamıştım! Neden kerem aktürkoğlu ve orta sahada ozan tufan ile başlamadı şenol güneş anlamış değilim! Zaten cebelitarık maçından sonra bu takımın hollanda'ya yenileceğini söylemiştim ve nitekim de öyle oldu! Arkadaşlar biz bu oyunla norveç'i kendi sahamızda yenemeyiz ve letonya ve karadağ deplasmanlarında takılabiliriz... Maalesef bu akşam dünya kupası şansını kaybettik ve kimse bana kalan maçlardan falan bahsetmesin! Birde rakibimiz hollanda grup eleme maçları devam ederken teknik direktör Frank de boer'i gönderip Louis van gaal'ı göreve getirdi ama biz nedense çok gerekli olan bu hamleyi neden yapamadık anlamış değilim! Bu arada bu saatten sonra şenol güneş gönderilse bile dünya kupası şansını kaybettik! Maçı nasıl buldunuz?
2022 Dünya kupası grup eleme maçında Türkiye - Hollanda'ya 6-1 gibi bir skorla tarihi farkla yenildi! Maçı nasıl buldunuz?
Şenol Güneş ve bazı oyuncuların ayni anda takımdan gitmesi gerek. Takıma zarar veren oyuncular var resmen yürüyen egolar. Ulan ne kazandınız ki sahada böyle sorumsuzca egoistçe oynayıp fark yiyorsunuz. Önce Şenol hoca gitmeli. Sonra Çağlar, Hakan, Okay, Burak gibi oyuncular biraz kadro dışı kalmalı. Milli formayı bu formalarıyla hak etmiyorlar. Gençleri koysak oraya daha yürekli mücadele ederler.
Kesinlikle doğru söylüyorsun ama burak yılmaz hala bu takımda oynuyorsa alternatifi olmadığı içindir! Şimdi halil diyebiliriz ama o da bana göre milli takımın direkt oyuncusu olacak düzeyde değil! Orta sahada okay ve kenan karaman mevkisinde oynarılmadığı için etkisiz oluyor... Kerem aktürkoğlu varken bunlarla başlamak büyük hata! Birde şenol güneş doğru kadro kuralıyor! Mesela ozan tufan banko oynaması gerekirken yedek başlıyor ve yerine orkun oynuyor! Bu maça 6 tane defansif yönü sağlam 4 tanede hücumcuyla çıkılmalıydı...
Kadroyu iki pas, verkaç vs yapmaktan aciz balta gibi adamlarla doldurmanın o ölçüde savunma güvenliğini sağlamak, daha az pozisyon vermek anlamına gelmediğini bir kere daha gördük. Özellikle kalecinin suçlanmasını gerektirecek bir durum yoktu maçta. Kalede Altay olsaydı yine aynı şeyi söylerdim. Okay, Orkun, Kenan Karaman ne işi vardı bunların ilk on birde. Okay, Orkun ne doğru düzgün pas oyununa katılabildi ne de orta sahada bir direnç gösterebildi. Koy oraya Ozanı tek, hiçbir şey yapmasa ayı gibi adam fizik koyar bari, uzaktan denk getirirse de gol atar belki. Kanatta Kenan yerine Kerem olsaydı birazcık daha tehditkar bir takım olurduk. Yine kurbanlık koyun gibi, çekildikleri yarı sahalarinda adamların kendilerini yenmelerini izlediler.
Bizim Milli takımın sorunu Burak Yılmaz gibi papaz oyunculardan kaynaklanıyor. Yaptığı açıklamalardan anlaşılıyor ki aybettiği zaman saha dışı olayları, tweetleri gündeme getirme ve borçlu olduğu Şenol Güneşi koruma çabaları.. Burak Yılmaz, baraja girmeyen Enes Ünal ve kalecileri ha bire değiştiren ülkede iki kaleci arasında tartışma yaratan, taktik teknikten uzak Şenol Güneş'in derhal istifa etmesi gerekiyor. Kenan Karaman'a gelince, mevkisinde oynayacaksa yedek kulübesini zenginleştirecek bir oyuncu. Ona da çok haksızlık yapmak istemiyorum. Görevini yapmaya çalışan vatan evladı sadece, Galatasaraylı olarak sahip çıkmamız gerektiğini düşünüyorum.
Yapamaz işte o nu çünkü korkuyor! Adam euro 2020'de abdülkerim ömür gibi çok iyi çalım atan rahat adam geçen bir oyuncuyu korkaklıktan oynatamadı! Şimdi aynısını kerem aktürkoğlu'na yapıyor... Neymiş fizik olarak savunma yönü kötüymüş! Madem bu kadar savunmayı düşünüyorsun koyarsan 11 tane savunma yönü iyi oyuncu ve dün akşam ki oynayıp tarihi fark yersin! Ama bana kalırsa 6 tane çok sağlam ve önlerinede hücüm yönü çok iyi bir 4'lü koyup gerekirse yenilirsin ama en azından kimse sana korkak demez!
emin olamıyordum ama artık kesin eminim şenol un kaseti var kenan da bunu başka bi açıklaması olmaz olamazz, bi de neden adem büyük çağrılmıyor ki anlamıyorum çok güzel işler yapabilir, şenol güneş defolsun artık yaaa Türkiye milli takımının haline bak rezalet kuracağı kadroya da olmayan beynine de...
@Ragnar_Lodbrok Yahu kenan'ı direkt forvet oynatsa burak'ın yerine böyle eleştirmezdim, ama adamı sol kanatta oynatıyor ve kenan ağır çok hızlı olmadığı için orada savunma yapma dışında etkili olamıyor... Orkun'u bende eleştirdim! Orta sahada orkun'un yerine ozan, sol kanatta ise kenan'ın yerine kerem aktürkoğlu oynamalıydı! Kenan santrafor oynasa itirazım yok ama sol kanatta olmuyor...
@Ragnar_Lodbrok Şenol güneş maalesef yorumcuların etkisi altında kalarak kadro kuruyor! Karadağ maçında altay oynamasa o maçı alıp şu anda en azından hollanda ve norveç ile aynı puanda olurduk ve iddiamız ciddi şekilde devam ederdi!
mesele kenan ın iyi veya kötü olması değil konu sürekli ve yanlış yerde oynaması zaten, ilk bahsettiğim şey de sürekli ilk 11 başlamasıyla ilgili çünkü adam etkili olamıyor gerek kendisi gerek pozisyonu yüzünden ama sonuç olarak etkili değil ısrarla ilk 11 de ve sanki sırf ilk 11 de o da olsun diye adamın pozisyonunu değiştiriyorlar gibi duruyor sanki, ama burada kesinlikle problem şenol da ve acilen kovulmalı, bu arada futbolu da gayet iyi anlarım :)
Avrupa Kupasi Italya macindan sonra malesef milli takim cok kötü bozuldu.
Maci nasilmi buldum, bizimkilere sahada maci seyretmek icin cikmis, oynamak icin degil. Okadar basit hatalar yaptilarki, buna en iyi örnek 1 dakikada yedigimiz gol.
Top karsi takimin oyuncusunda iken rahatsiz edemiyoruz, zamaninda müyaklasip oyununu bozmak yerine , hata yapmasini bekliyoruz.
Suanda en iyi yapilacak sey, Senol Günesin istifa etmesi
Beklentim yüksekti şenol hocadan ama bu mağlubiyet iyi olmadı valla ben hocayı suçlamıyorum türkiyede oynayacak gerçekten üst kalitede oyuncumuz yok hakanmış falan bunlar avrupada nasıl oynuyor hiç anlamış degilim
Nickini gördüm aklıma geldi. Rijkaard Türk futbolu hakkında şöyle demişti; "Her şeyden biraz var ama hiçbir şey tam değil." Bizim derdimiz bu dünya kupası değil, altyapı organizasyonu ve sistemi düzeltmek olmalı. Hollanda kendi ekol hocasını bulunca bitmek bilmek oyuncu havuzu da olunca 4 yediği ilk maçın rövanşında böyle 6 da atar oyunuyla da ezer.
Aga sorun da bu ya zaten işte, kadromuzda olan oyuncular gerçekten üst düzey, adam inatla Kenan diyor ve sırf ismi var diye potansiyelli oyuncular yerine çökük oyuncuları oynatıyor ve yetmiyor mevki dışı oyuncuları oynatıyor delirdim dün.
Nasıl devam ediyor? Hem hollanda, hemde norveç'in 2 puan gerisine düştük! Hollanda liderliği bu saatten sonra vermez ve biz norveç'i yensek bile bu letonya ve karadağ'a takılabiliriz ve ikinciliğimiz bile bence hayal artık...
Yanlız bu play off maçları eskisi gibi tek takım elemeli değil! 3 tane dörder takımlı grupta yarı final ve final şeklinde oynanacak! Yani iki takımı elemen lazım o umudu da bu milli takımda göremiyorum... Sen yine benim futbol bilgimi sorgularsın şimdi! 😂
Hmm öyle mi olmuş. Sen şimdi bunu bilip de biliyom ayaklarına girip de öi artistlenıyon. sorgularsın diyosun 😀 senın bilgin yorumların sorularıdan ötürü her türlü sorgulanası zaten. Şans devam ediyor dememe nasıl ediyor diye anlamsız soruyla cevap veren, devamındaki yorumda da olumsuz ihtimalden bahseden kim. ki ben zaten kesin konuşmamışken kendin hem kesin hem ihtimali konuşurken. Kaldı ki öyle bir sistem gelmiş olsa bile şu an için 2. ci olma ihtimali, şansı var mı var. geri kalan play of lu sistem sonra ki aşama
Eskiden'de bir işe yaramıyordu, hala bir işe yaramayan bi takıma sahibiz. O yüzden türkiye futbol konusunda - her konuda olduğu gibi - vasat bir takım. Bence hiç katılmasak daha iyiydi. En azından milletin diline dolanmazdık. şu an bi hollandalı bizi görse dalga geçecek.. Veya bir fransız bir alman. Gerçekten azimle batmayı göze alan bi ülkeyiz..
aldıkları paralar yedikleri içtikleri şeyler zehir zıkkım olsun
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Sadece Şenol güneşi suçlayıp takımı akliyorlar fakat bu takım Euro 2020 elemelerinde Fransa'nın gurubunda tarih yazarken, ilk Hollanda ve Norveç maçında aynı oyuncular ve aynı teknik direktör vardı. Biz bu Hollandaya 4 atarak yenerken nasıl oluyor da aynı kadro 6 yiyor. Burada başka sorun var huzursuzluk var. Biri de çıkıp bunu araştırmıyor. Bir takım nasıl bu kadar değişebilir.
Ana Sayfa > Spor > Sorular > 2022 Dünya kupası grup eleme maçında Türkiye - Hollanda'ya 6-1 gibi bir skorla tarihi farkla yenildi! Maçı nasıl buldunuz?